Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Chip tuning 299 zł


blacksjz
 Share

Recommended Posts

http://allegro.pl/item733499217_chip_tunin...101km_28km.html

Witam zamierzam kupic chipa do mojej vectry

i własnie się zastanawiam czy coś napewno da ten chip tak zeby motor nie ucierpiał.

Może coś mi podpowiecie z własnego doświadczenia ;-)

Auto : VB 2001r 2.0 DTi 154 tyś przebiegu

pozdrawiam :-)

Link to comment
Share on other sites

odradzam takie zabiegi :(

Najlepiej czipowac w firmach tuningowych ze strojeniem moim zdaniem

Czip robi się pod silnik a nie taśmowo

jesli się myle to niech ktoś mnie poprawi

Link to comment
Share on other sites

Guest robertoz

Chipa kupisz za 3 stówy, wlutowanie ze stówkę.Do tego będziesz pewno chciał sprawdzić moc na hamowni -to też ze 150 zł. Razem 550 zł . Ja dałem 800 z hamownią przed i po. Warto?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak koledzy piszą. Rzadko kiedy udaje sie że taki chip sprawdza sie w aucie, lepiej poskładać wiecej kaski i pojechać do specjalistów. Proponuje poczytać temat http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=31366

Link to comment
Share on other sites

Chipa kupisz za 3 stówy, wlutowanie ze stówkę.Do tego będziesz pewno chciał sprawdzić moc na hamowni -to też ze 150 zł. Razem 550 zł . Ja dałem 800 z hamownią przed i po. Warto?

Wlutowanie gratis jak się przyjedzie do nich na seriws . Hamownia narazie mi nie potrzebna bo chce tylko zeby dynamika troche wzrosla bo auto nie nalezy do najmocniejszych i nie kiedy przy wyprzedaniu brakuje tego kopa

Link to comment
Share on other sites

Czip robi się pod silnik a nie taśmowo

jesli się myle to niech ktoś mnie poprawi

A komputery do samochodów tez sie robi pod silnik ale tasmowo a chipy robi sie pod komputer w samochodzie choc jak wiadomo stan silnika i podzespołów tez jest istotny Ja posiadam ten chip i jestem zadowolony czuc znaczna poprawe w przyspieszeniu w spalaniu nie zauwazyłem zmian. Ale ilu ludzi tyle opinii. Decyzja nalezy do ciebie.

Edited by krzakq
Link to comment
Share on other sites

Jednak chyba się skusze na tego chipa :-)

Do Krakowa aż tak daleko nie mam 120 km

i zobaczymy jak to będzie chodzić :)

Jak kupie to opisze co nie co .

Link to comment
Share on other sites

Jak kupie to opisze co nie co .

A na jakiej podstawie opiszesz ?

dupohamowni ??

Link to comment
Share on other sites

Jaracie sie tymi hamowniami jakby niewiadomo co to było a potem mój ma tyle a moj tyle, po co to komu fakt jest taki ze to dziala i o to chodzi mi hamownia do niczego nie była potrzebna po prostu czuc róznice w jezdzie i o to chodzi.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja załozylem swój chip w styczniu i od tego czasu zrobilem ponad 15 tys km. Uzywam auta na codzien i nie katuje go do czerwonej kreski. Jesli ktos katuje to czy z chipem czy bez to mu długo taki samochód nie posłuzy. Jak to mówia kto jak dba tak ma czy jakos tak :D

Edited by krzakq
Link to comment
Share on other sites

Jaracie sie tymi hamowniami jakby niewiadomo co to było a potem mój ma tyle a moj tyle, po co to komu fakt jest taki ze to dziala i o to chodzi mi hamownia do niczego nie była potrzebna po prostu czuc róznice w jezdzie i o to chodzi.

Pozdrawiam

Ja nawet slyszalem, ze placebo leczy ;)

Hamownia to nie "jaranie sie", ale sprawdzenie stanu "przed" i "po" aby w razie czego od "tjunera" zarzadac poprawek lub zwrotu kasy. Ale przeciez kazdy robi jak uwaza?

Link to comment
Share on other sites

MIR, teoria teorią, praktyka praktyką. Jeździsz pojazdem a nie cyferkami. Nawet jeśli nie było hamowane a kierownik jest zadowolony - nikt mu nie może tego zabronić :). Ma, jest zadowolony, płaci odpowiednio niższe pieniądze i sprawa zamknięta.

Ty wiesz, ja wiem i wielu innych wie, że bez hamowni trudno mówić o dobrym i miarodajnym chipowaniu. Jestem jedynie zdania, że bez cyferek można również być zadowolonym. W końcu brak cyferek i oczuwalne rezultaty mają się nijak do placebo.

Link to comment
Share on other sites

MIR, teoria teorią, praktyka praktyką. Jeździsz pojazdem a nie cyferkami. Nawet jeśli nie było hamowane a kierownik jest zadowolony - nikt mu nie może tego zabronić :). Ma, jest zadowolony, płaci odpowiednio niższe pieniądze i sprawa zamknięta.

Ty wiesz, ja wiem i wielu innych wie, że bez hamowni trudno mówić o dobrym i miarodajnym chipowaniu. Jestem jedynie zdania, że bez cyferek można również być zadowolonym. W końcu brak cyferek i oczuwalne rezultaty mają się nijak do placebo.

Pewnie ze odczucia najwazniejsze. Tylko ze to jeszcze zaden dowod na to, ze chip dziala. A w temacie chlopak pytal czy warto - wiec uczciwa odpowiedz jest taka: "moze warto".

Odnosnie odczucia - ja tez kiedys czulem, ze moje auto sie dobrze zbiera :) Potem odczulem kilka bolesnych porazek na kresce :P Po kilku zmianach, ktorych skutecznosc potwierdzila hamownia, potwierdzila to tez kreska :) Role sie odwrocily i teraz wiekszosc V6 objezdzam ja ;)

Link to comment
Share on other sites

Odnosnie odczucia - ja tez kiedys czulem, ze moje auto sie dobrze zbiera smile.gif Potem odczulem kilka bolesnych porazek na kresce

Dokładnie.

Link to comment
Share on other sites

Jak na mój gust mieszacie dwie różne sprawy - chiptuning może ale wcale nie musi być związany ze stawaniem na kresce. Jeśli pod prawą nogą nie czuć nic a nic - kawałek prostej i rywalizacja nic nie zmieni. Zwykle jednak przyrost już kilkunastu koni i niutków da co najmniej odczuwalny efekt, nie trzeba do tego żadnej rywalizacji...

Chiptuning ciągników od ciężarówek bądź np. nowych autobusów daje wedle tunerów tym się zajmujących przyrost mocy/momentu idący w parze z najbardziej istotnym parametrem - zmniejszeniem zużycia paliwa. Nie ma tu miejsca na wyścigi, z oczywistych względów nie ma też hamowni. Chiptuning który nie jest chiptuningiem? ;)

Stare powiedzenie mówi, że otrzymujesz to za co płacisz, za 299zł otrzymuje się _prawdopodobnie_ odczywalny przyrost mocy i nic więcej. Jeśli komuś to wystarcza - czemu to negować? :)

EOT.

Link to comment
Share on other sites

MIR, czytasz co drugie słowo albo zbyt wybiórczo potraktowałeś moją wypowiedź.

EOT znaczy, że temat z mojej strony zakończony. Szanuję Wasze zdanie, nie muszę się z nim zgadzać.

Peace :).

Link to comment
Share on other sites

Ok, tak tylko sie pytalem :PB)

Kazdy robi to co lubi i uznaje za sluszne.

Do autora tematu - polecam skorzystac ze sprawdzonej firmy, np. polecanej w temacie "chiptuning diesla" przez Kokosa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP