Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość korn

Awaria wtryskiwacza - monowtrysku

Polecane posty

Gość korn

Od jakiegoś czasu w mojej VB z silnikiem (1,6 8V + LPG) 1996r.było coraz gorzej, tzn. przerywał, zamulony, ostatnio zaczął gasnąć na wolnych obrotach albo obroty biegu jałowego do 3 tysięcy. + dziwny zapach po uruchomieniu zimnego silnika i coraz większe trudności z uruchomieniem. Na gazie bez uwag. Gdy przyjrzałem się temu uważniej zauważyłem że jedna z dwóch śrub mocujących zespół wtryskowy jest poluzowana, sądziłem, że odkryłem przyczynę "lewego" powietrza i będzie po sprawie. Po dokręceniu nakrętki rzeczywiście obroty uspokoiły się, sadziłem że jest po sprawie. Niestety, później podczas jazdy na benzynie ponownie auto się zamula i nie chce wchodzić na obroty. Po odkręceniu kołpaka powietrza dochodzącego podczas uruchomionego silnika, obroty nie zmieniły się i zobaczyłem, że cały zespół wtryskowy jest zamoczony a z otworu wypływa benzyna., gdy zajrzałem na wtryskiwacz to tez wydało mi się , że podaje za dużo benzyny. Wiem ,że na oko to sobie można ..... do szpitala, ale kiedyś wcześniej wydawało mi się ,że podawał mniej. Wydaje mi się , że silnik po prostu się zalewa. Nie wiem czy tą część można kupić osobno, regenerować, czy konieczna jest wymiana całego zespołu wtryskowego czy mono wtrysku jak niektórzy to nazywają. Proszę o pomoc. Niestety nie mogę dołączyć zdjęcia. Nie wiem nawet jak ten element nazywać. Płyn wypływa dość intensywnie z otworu z części przykręconej 4 szt. trox jest to przykręcone po przeciwnej stronie niż kable zasilające wtryskiwacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

O ile dobrze kojażę, to chodzi o regulator ciśnienia paliwa.

Ale nie wiem czy handlaże sprzedadzą go osobno.

Zresztą na początek sprawdź dokładnie z czego cieknie.

Może wystarczy wymieniż jakieś uszczelnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korn

poniżej zamieszczam fotkę, która dokładniej zobrazuje mój problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korn

jednak myślę że ta fotka będzie lepsza

RL=

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

]

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korn

Dzięki za podpowiedź bo okazała się trafna, kupiłem na Allegro za 50zł. po wymianie ustały problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Do tego służy przycisk "podziękował"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×