Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Awaria wtryskiwacza - monowtrysku


Guest korn
 Share

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu w mojej VB z silnikiem (1,6 8V + LPG) 1996r.było coraz gorzej, tzn. przerywał, zamulony, ostatnio zaczął gasnąć na wolnych obrotach albo obroty biegu jałowego do 3 tysięcy. + dziwny zapach po uruchomieniu zimnego silnika i coraz większe trudności z uruchomieniem. Na gazie bez uwag. Gdy przyjrzałem się temu uważniej zauważyłem że jedna z dwóch śrub mocujących zespół wtryskowy jest poluzowana, sądziłem, że odkryłem przyczynę "lewego" powietrza i będzie po sprawie. Po dokręceniu nakrętki rzeczywiście obroty uspokoiły się, sadziłem że jest po sprawie. Niestety, później podczas jazdy na benzynie ponownie auto się zamula i nie chce wchodzić na obroty. Po odkręceniu kołpaka powietrza dochodzącego podczas uruchomionego silnika, obroty nie zmieniły się i zobaczyłem, że cały zespół wtryskowy jest zamoczony a z otworu wypływa benzyna., gdy zajrzałem na wtryskiwacz to tez wydało mi się , że podaje za dużo benzyny. Wiem ,że na oko to sobie można ..... do szpitala, ale kiedyś wcześniej wydawało mi się ,że podawał mniej. Wydaje mi się , że silnik po prostu się zalewa. Nie wiem czy tą część można kupić osobno, regenerować, czy konieczna jest wymiana całego zespołu wtryskowego czy mono wtrysku jak niektórzy to nazywają. Proszę o pomoc. Niestety nie mogę dołączyć zdjęcia. Nie wiem nawet jak ten element nazywać. Płyn wypływa dość intensywnie z otworu z części przykręconej 4 szt. trox jest to przykręcone po przeciwnej stronie niż kable zasilające wtryskiwacz.

Link to comment
Share on other sites

Płyn wypływa dość intensywnie z otworu z części przykręconej 4 szt. trox jest to przykręcone po przeciwnej stronie niż kable zasilające wtryskiwacz.

O ile dobrze kojażę, to chodzi o regulator ciśnienia paliwa.

Ale nie wiem czy handlaże sprzedadzą go osobno.

Zresztą na początek sprawdź dokładnie z czego cieknie.

Może wystarczy wymieniż jakieś uszczelnienie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP