Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość adam25

wspomaganie

Polecane posty

Gość adam25

witam wszystkich. Mam pytanie, ostatnio pompa od wspomagania zaczeła głosniej chodzić, chciałem zapytać czy da się coś z tym zrobić czy też świadczy to o tym że niedługo bedzie po niej? Cały czas pilnowałem poziomu płynu, zawsze był stan i nie wiem czym to może być spowodowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W moim aucie trochę ciekło z pompy wspomagania, więc kwietniu wymieniłem na używaną pewnie z anglika. Co prawda ta nie cieknie ale za to wydaje skrzypiący dźwięk, chyba najbardziej jak się rozgrzeje. Od momentu przełożenia przejechałem pewnie jakieś 5 lub 6 tys na razie wszystko działa, oby tak dalej ;-). Efekty dźwiękowe (szumienie, syczenie), które słychać w momencie kręcenia kierownicą są chyba normalne bo poprzednia pompa takie miała i obecna pompa też ma.

Może inni użytkownicy się wypowiedzą jak to jest u nich.

Ostatnio zalałem magicznego środka na skrzypienie kierownicy, może wyciszy pompę. Pewnie niedługo sprawdzę czy są jakieś efekty to napiszę czy pomogło.

Pompa używana to wydatek około 150 zl, za regeneracje (chyba tylko uszczelnienie) w zakładzie specjalizującym się w regeneracji pomp chcieli około 200zl.

Wymiana około 60 zl.

Zbyszek

Edytowano przez logan_x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego adam25 zaczął bym od wymiany płynu, teoretycznie się tego nie robi ale u mnie pomogło przestała buczeć. Jeżeli jednak nie przyniesie to rezultatu to być może po prostu pasek się kończy lub co gorsze łożysko na pompie.

Delikatne szumienie jest jak najbardziej normalne, jednak nie powinno być go słychać w środku auta chyba że na maksymalnie skręconych kołach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin cdx

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

. U mojego kumpla też zaczęła pojękiwać pompa i własnie po wymianie oleju do wspomagania przestało.

Edytowano przez marcin cdx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....i ja mam taki problem. płyn wymieniony. pasek nowy i pompa wyje jak stara k....a do tego nie wspomaga na wolnych obrotach. moj mechanik mowi ze to wina zuzytych łopatek pompy i pozostaja 2 opcje: regeneracja lub wymiana. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moje doświadczenie z pompami mówi że lepsza używka lub nowa niz taka po regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adam25

wszystkim wielkie dzięki. Jeśli chodzi o płyn to był wymieniany jakieś 2 miechy temu bo maglownica była w regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdzie regenerpwałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adam25

znajomy mechanik mi odwoził gdzieś do Krakowa, mam rok gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba wiem gdzie.

I prawdę mówiąc swoją wolałem zawieź gdzie indziej (sporo dalej) niż do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanko

czy jest możliwość samemu wymienić łożysko w pompie w silniku x20dth

może kos z Was to przerabiał i podpowiedziałby jakie muszę kupić łożysko i czy trudno będzie wyciągnąć pompę?

Będę wdzięczny za wszelkie porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pompe wyciagniesz napewno bez problemu troche kluczy ,a co do łozyska to raczej jakis ściągacz musisz mieć albo prase żeby je wcisnąć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

może to ci pomoże pompe masz po lewej stronie jak patrzysz na silnik jest napedzana paskiem od alternatora klimy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

to jest silnik benzynowy ale raczej podobnie jest

Edytowano przez ozi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy obowiązkowe jest demontaż pompy razem z tą całą obudową bo jakoś nie mam zamiaru odkręcanie sprężarki?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

W poradniku znalazłem że nie jest zalecane demontaż samej pompy.

Jak to jest w rzeczywistości?

Czy wybierał ktoś pompę w Dth bo jest różnica od benzyniaków może podpowiecie jakie powinno być łożysko, uszczelki i pozostałe części przy zamianie.

Chciałbym mieć potrzebne części przed demontażem pompy.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nikt z was nie wybierał pompy i nie wymieniał łożyska?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....nareszcie mam wspomaganie, a juz myslalem ze bede wygladał jak pudzian.... tongue.gif dzis wymieniłem wkoncu pompe ktora wysrała mi sie zaraz po swapie. kupiłem uzywaną na allegro za 66zł z wysyłką....i naszczescie działa biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Również i pod moją maską pompka głośniejszą pracą dała znać, że istnieje. Zaczynam od wymiany płynu. Będę to robił pierwszy raz stąd kilka pytań. Mowa o benzynie X20XEV.

Jak spuścić płyn? Ile tego płynu powinienem wlać? Możecie polecić mi jakiś płyn (bez szaleństw cenowych ale nie najgorszy)? Z góry dzięki za pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spuscic całkiem to raczej sie nie da....nalezy odessac. a płyn bez szalenstw to MOBIL ATF220, wchodzi 1,4L

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez bolgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płyn do wspomagania GM kosztuje w ASO ok. 20 PLN za litr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe to widzę, że płyn może być nawet z szaleństwem;) Szczerze mówiąc spodziewałem się trzy-cyfrowych liczb w cenie za litr. Dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablosko

a ja mam taki problem ze jak auto stoi pochylone gdzies na jakims pagurku i krece keirownica przy wlaczonym aucie to pompa wyje i pozniej zaraz przestaje co to moze byc z groy dziekuje za infromacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zobacz ilośc płynu od wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to może masz za mało płynu - sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablosko

tak tak sprawdzalem i nawet troszke dolałem i nadal ciagle to samo to jest takie jak by wycie jak auto jest pod jakims kontem i krece kierka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wyć bedzie jak dasz na maxa kiere w lewo czy w prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pablosko

ale nie daje bo to sie dzieje jak jeste w trakcie skrecania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×