Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość grzesiak83

pada skrzynia

Polecane posty

Gość grzesiak83

Witam. Pada mi powoli skrzynia i mam takie pytanie, czy by pasowala skrzynia do mojego 2.0 16V 136kM od tego co ma 150kM ona ma dluzsze biegi byly w VA, Astrach i Calibrach. Probowal ktos juz taka przekladke jest jakas szansa ze by pasowalo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Z tego co wiem to raczej nie.

A jakie masz objawy kolego tej padającej skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oczywiscie ze F20 bedzie pasowała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Sam wkładałem taką do VB razem z silnikiem c20xe

Jednak nie pasuje plug&play

Należy przerobić sprzęgło przekładając do niej hydraulike z Twojej skrzyni (wysprzęglik + przewód)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiak83

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Musze dolewac olej prawie 0.5 l / 100km, nieraz jest problem z wybiciem lub wbiciem jakiego kolwiek biegu, no i ta resztka oleju co zostaje w skrzyni jest kolory srebrnego wiec cos sie porzadnie wyciera. Dla mnie to ta skrzynia ma za krodkie przelozenia, a kolega w calibrze ma elegancko zetrojone, jak on wbieja 2 bieg to ja mam 3-4 bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to kolego chyba jakas lipe wcisneli bo nie zdziwiłbym sie jakbys mial skrzynie od diesla:)

Poza tym jak czytam o Twoim dolewaniu oleju to niemalze jakbym o swojej skrzyni czytał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> u mnie na 1000 km trase musze miec 2 litry oleju w bagazniku. Dolewanie doprowadzilem juz do perfekcji, nawet nie wyciagam juz aku ani nie dokrecam nakretki wlewowej oleju:)

Problemy z wyjęciem biegu 1 na zimnym silniku, 2 prawie nie chce wejsc z 1 i przy redukcji, 5 tak samo, wsteczny wchodzi jak najpierw wrzuce 4 ehhe. Po rozgrzaniu sie poprawia ale ze wstecznym ciągle lipa. Ale juz nie długo, auto u mechaników czeka na wymiane, kupilem klubową skrzynie, nie moglem juz zniesc tego ciaglego dłubania, dolewania oleju, problemów z biegami i zapachu spalonego oleju na katalizatorze.

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×