Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pada skrzynia


Guest grzesiak83
 Share

Recommended Posts

Guest grzesiak83

Witam. Pada mi powoli skrzynia i mam takie pytanie, czy by pasowala skrzynia do mojego 2.0 16V 136kM od tego co ma 150kM ona ma dluzsze biegi byly w VA, Astrach i Calibrach. Probowal ktos juz taka przekladke jest jakas szansa ze by pasowalo??

Link to comment
Share on other sites

czy by pasowala skrzynia do mojego 2.0 16V 136kM od tego co ma 150kM

Oczywiscie ze F20 bedzie pasowała ;)

Sam wkładałem taką do VB razem z silnikiem c20xe

Jednak nie pasuje plug&play

Należy przerobić sprzęgło przekładając do niej hydraulike z Twojej skrzyni (wysprzęglik + przewód)

Link to comment
Share on other sites

Guest grzesiak83
A jakie masz objawy kolego tej padającej skrzyni biegów?

Musze dolewac olej prawie 0.5 l / 100km, nieraz jest problem z wybiciem lub wbiciem jakiego kolwiek biegu, no i ta resztka oleju co zostaje w skrzyni jest kolory srebrnego wiec cos sie porzadnie wyciera. Dla mnie to ta skrzynia ma za krodkie przelozenia, a kolega w calibrze ma elegancko zetrojone, jak on wbieja 2 bieg to ja mam 3-4 bieg

Link to comment
Share on other sites

to kolego chyba jakas lipe wcisneli bo nie zdziwiłbym sie jakbys mial skrzynie od diesla:)

Poza tym jak czytam o Twoim dolewaniu oleju to niemalze jakbym o swojej skrzyni czytał:) u mnie na 1000 km trase musze miec 2 litry oleju w bagazniku. Dolewanie doprowadzilem juz do perfekcji, nawet nie wyciagam juz aku ani nie dokrecam nakretki wlewowej oleju:)

Problemy z wyjęciem biegu 1 na zimnym silniku, 2 prawie nie chce wejsc z 1 i przy redukcji, 5 tak samo, wsteczny wchodzi jak najpierw wrzuce 4 ehhe. Po rozgrzaniu sie poprawia ale ze wstecznym ciągle lipa. Ale juz nie długo, auto u mechaników czeka na wymiane, kupilem klubową skrzynie, nie moglem juz zniesc tego ciaglego dłubania, dolewania oleju, problemów z biegami i zapachu spalonego oleju na katalizatorze.

Edited by SNOWSURFER
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP