Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość TOM0808

zużycie klocków

Polecane posty

Gość TOM0808

Chcę wymienić kompletny układ hamulcowy ale zanim to zrobie to mam pytanie odnosnie zuzycia klockow, a mianowicie czy bardziej zużyte kolcki zewnetrzne w porownaniu do wewnetrznych to normalna sprawa czy cos jest nie tak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Klocki ogólnie powinny sie równomiernie zużywać. Jeżeli jest duża różnica w grubości to prowadnice mogą być przytarte. Dobrze jest je przesmarować przy wymianie klocków.

Edytowano przez Bolek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość TOM0808

no ogolnie to tak jak patrzylem wyciekow niema tloczki sa ok, ale zaciski ogolnie sa skorodowane, przy wymianie mam zamiar szczotka wyszorowac i pomalowac. a prowadnice przesmaruje ale obojetnie jakim smarem czy jakis specyfik specjalny jest do tego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie tak nie ma znaczenia jakim smarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej gdybyś zaopatrzył się w smar miedziowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość TOM0808

tez slyszalem ze miedziany smar jest dobry wielkie dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wlasnie ma znaczenie, tylko smar miedziany, odporny na wysokie temperatury, zwykly smar po rozgrzaniu hamulców spłynie po zaciskach i bedzie smierdziec.

Smar miedziany zabezpiecza tez przez piskiem z ukladu hamulcowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być samr miedziowy, ale jest jeszcze specjlany smar hamulcowy. Ma on wyższą odporność na temperaturę niż miedziowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×