Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
GAJEŚ

Zamulona Vectra b

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie, może ktoś miał cos podobnego. Moja Vectra zamula lekko. Mam instalację LPG sekwencje. Tyle że zamula i na gazie i na benzynie. Nie jest to jakieś wielkie i uciążliwe zamulanie ale jednak jest. Na początku wakacji wymieniałem jeden wtryskiwacz gazu i po wymianie zaczęła dużo lepiej śmigać, na trójce nawet zrywna nieźle była. Niestety po jakimś tygodniu wszystko wróciło do normy. Pojechałem jeszcze raz do gazownika, poprawił mieszankę ale niestety to już nie było to. Dziwne jest to że i na benzynie nie ma takiej mocy jak powinna. Może kiedyś ktoś miał podobny problem? pozdrawiam wszystkich klubowiczów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacznij sprawdzać od tłumika (jeśli jeszcze masz kata)

PS: 2 razy ten temat założyłeś? Skasuj jeden zanim admin to zrobi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by mar111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a czy spalanie masz takie same czy zaczela brac wiecej beny czy tam gazolinyy?? byc moze sonda lambda siada...

moglaby byc to tez wina krokowca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie spalanie nie zmieniło się. Tzn po wymianie wtryskiwacza gazu zaczął spalać mniej gazu bo przy zepsutym zalewał wtryskiwacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co z tłumnikiem, sprawdzić czy nie dziurawy, czy co? Jakoś głośniej nie chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolego miro po pierwsze to nie pisz posta jednego pod drugim bo cie zaraz zje.... za to uzyj opcji edytuj post po prawej na dole i dopisz swoj watek a tak wogole to niewiem o co mu chodzilo z tym wydechem niewiem co ma wydech wspolnego z silnikiem ....

a komputer zadnych bledow ci nie wywala?? jak wyglada u ciebie zawor EGR nie jest zawalony ..

Edited by edextuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sorka, poprawiam się

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

błędów mi nie pokazuje. A co to jest zawór EGR-szczerze powiem że nie mam pojęcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

check sie zaswieca sa jakies bledy?? ja w tym celu proponowalbym skontaktowac sie z kims z forum z twojej okolicy i podlazyc auto pod kompa moze akurat cos to wykaze jakie sbledy skasuje sie je i po klopocie ale nie jestem pewien tego ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tzn tak-check jakiś czas temu mi się zaświecał. Po odpaleniu ponownym lub kilku "restartach" gasł. Wymieniłem świece i jak na razie od tamtej pory zapalił mi się może raz, może dwa. Więc proponujesz jednak jechać na kompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki styl jazdy preferujesz i czy jezdzisz na dluzszych odcinakch?

Czasami dobre "przedmuchanie" auta dobrze mu robi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this quote.

Spaliny musze sie przeciez jakos wydostawac z silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiem tak-jeżdzę przeważnie po mieście. Raz spokojniej, raz ze świateł też się zerwę. W wakacje na autostradzie przejechałem się 190 km/h-tak jakieś 50 km. Nie pomogło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no tak BJ ale jakby kat byl zawalony to spaliny cofalo by do silnika a to prowadzi tylko do jednego czyli uszkodzenia go a koncowy wydech mialby sie niby zatkac od czego....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie, myślę że z tłumnikiem wszystko ok. zamulała, po wymianie wtryskiwacza gazu dostała takiej mocy jaką powinna mieć ipo jakimś tygodniu znowu wróciła do stanu pierwotnego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no to wychodzilo by na to ze wtryski sa do du...... albo sie zatkaly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no niebardzo. Po tym jak zaczęła mi zamulać pojechałem do gazownika. Podłączył kompa i jedyne co było to mieszanka lekko do poprawy bo po wymianie wtryskiwacza to normalne że trzeba poprawić. Ogólnie komp wykazał że tak samo chodzi i na benzynie i na gazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

myślę że pojadę podłaczyć auto na kompa, może faktycznie coś wykaże. Ale dzięki za chęć pomocy i za poświęcony czas. Jakby coś przyszło do głowy to proszę napisać, napewno przeczytam. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a jak u ciebie wyglada z filtrem powietrza??nie jest zatkany albo przeciwnie rozwalony moze dostaje za malo albo za duzo powietrza i dzieje sie jak dzieje niewiem qrcze teraz sie juz czepiam wszystkiego co mozliwe ale to tez prawdopodobne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie chodzi o calkowite zatkanie wydechu, ale raczej chodzi tutaj o przytkanie.

Ja osobiscie np po kilku przejazdach na 1/4 po lotnisku odczuwam wielka roznice w jezdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

He, w zasadzie to filtra powietrz nie sprawdałem jeszcze. Na oko bedzie widać czy jest zawalony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Świeczki wymieniłem na nowe w wakacje

Edited by miro447

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a przewody?

Tak jak napisal wyzej edextuning uzywaj edycji posta lub mozesz jednoczesnie zaznaczac kilka postow do cytowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przewodów nie wymieniałem. Nie mam narazie wolnej kaski żeby eksperymentować. Mam zamiar wymienić jak znajdą się fundusze dodatkowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ej! a ktoś tu pisał o jakimś końcowym wydechu?? czytaj ze zrozumieniem kolego, cofało by spaliny i co?? szkoda słow ale jak widze masz pojecia to doradzaj koledze co się niezna niech wymini sonde za przynajmniej 150zł puzniej EGR a jak okaże sie ze kat zapchał środkowy tłumik to kolega autu prezenty nowymi czesciami zrobi, zamiast zaczynać od najprostrzych rozwiązań to niech wymienia pół silnika i elektronike najpierw... SZEROKOŚĆI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mar jak jestes taki madry cwaniaku to czemu sam koledze nie podpoowiesz ?? czyzbys sam nie znal odpowiedzi a ja poprostu szukam przyczyny we wszystkiim co jest mozliwe a i tak polowa rzeczy ktora wymienilem to albo juz wymienial albo ma zamiar wymienic ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...