Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest matek222

Never Ending Story moj x20dth, chcek engine:(

Recommended Posts

Guest matek222

Wryyy.....

Znowu wyskakuje Chcek Engine... Wiem wrozenie z fusow bez podania kodu błedow:(

Powiem tak, pompa mechanicznie regenerowana.

Check zapala sie z regoly przy staniu na swiatłach i znika po przekroczeniu 1,5/2 tys obrotow, powyzej 20km/k ale najczesciej po przekroczeniu 30km/h...

Jakis pomysł? Czujnik wału, przepływka? jeszcze sie tak złozylo, ze jutro musze jechac do warszawy:( z rana smigne odczytanie kodu...

Wryyy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jakieś objawy,oprócz kontrolki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

masz racje wrozenie z fusow,mi to wyglada na podcisnienie ( blad p0400),poczytaj watki o podcisnieniu bo bylo juz troche tego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Please login or register to see this quote.

wszystko normalnie, wiadomo jak kontrolka sie zapala to ograniczona moc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mialem dokladnie to samo i siebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też sie wydaje że może (choć nie musi) to być problem z podciśnieniem...

miałem podobne objawy jak u Ciebie, po wstępnej weryfikacji układu podćisnienia okazało się że jest peknięty jeden z przewodów

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie pekla membrana w EGR-rze,podstawa to jechac na kompa o odczytac bledy,wtedy mozna dalej myslec

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz czas,zczytaj błędy,czas ok.5 min.

Please login or register to see this link.

krok,po kroku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w dieslu nie zczytasz tak błedów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Please login or register to see this quote.

niestety porada dotyczy benzyn:(

o ktoś mnie ubiegł:>

Edited by matek222

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Przed czytaniem błędów sprawdziłbym podciśnienie. Może być to naprawdę bardzo widoczne. Pooglądaj węzyki i pomacaj kolanka bo pękają i jak pęknie od dołu to nie zobaczysz a na dotyk wyczujesz. Jak nie znajdziesz jedź czytać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Kod błedu P0400...?? pocisnienie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ w rzeczy samej... prawdopodobnie nieszczelność w układzie podciśnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Okazało sie ze zawor EGR do wymiany... Nowy orginał Wahler 420zł. Ja zdecyduje sie na wersje zregenerowana w cenie 165zł...

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja bym jednak kupil oryginal nowy... bo inaczej mozesz za jakis czas napisac temat "back to the future" - check engine

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

wyloz te dwa razy wiecej i bedziesz mial spokoj na dluuugo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

szkoda mi kasy, na nowy orginalny EGR 420zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> roznica w cenie jest duza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Oryginal Wahlera powinienes juz kupic za 300 - 350zl, Ty chcesz zaplacic 165zl do tego oddajesz swoj stary EGR, ktory wg firmy jest wart 50-60zl, czyli w sumie daje Ci to okolo 220zl do tego dwa razy przesylka wiec... roznica nie bedzie az tak duza.

Popatrz na Allegro - oryginaly sa po 330 - 360zl (warto odbierac osobiscie, zeby podrobki nie wyslali)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Please login or register to see this quote.

hmm.... moze rzeczywiscie...

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Tanszych nie znalazłem... Delphi to dobry wybor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten pierwszy Delphi jest do benzynwego silnika

tu masz np taniej Wahler i od dobrego sprzedawcy:

Please login or register to see this link.

sprawdz jakie masz u siebie numery bo moga sie jakos roznic (wiem ze sa metalowe i plastykowe ale nie pamietam ktore do ktorych silnikow)

edit: tutaj tez masz taniej:

Please login or register to see this link.

edit2: tu masz info z aukcji od Stachowiaka dotyczace roznic:

Prosimy przy ewentualnym zakupie o porównanie go z dotychczas zamontowanym zaworem, ponieważ występują one również w wersji jako całe metalowe (ten ma podstawę aluminiową jednak górna jego część jest wykonana z tworzywa).

Nie są one w żaden sposób współzamienne, ponieważ inna jest wysokość trzpienia zamykającego. Proszę zwrócić na to dużą uwagę.

Edited by Baranek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Please login or register to see this quote.

Ja mam plastikowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GILUŚ

a czy ktoś rozbierał tą góre plastikową w EGR-e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...