Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Never Ending Story moj x20dth, chcek engine:(


Guest matek222
 Share

Recommended Posts

Guest matek222

Wryyy.....

Znowu wyskakuje Chcek Engine... Wiem wrozenie z fusow bez podania kodu błedow:(

Powiem tak, pompa mechanicznie regenerowana.

Check zapala sie z regoly przy staniu na swiatłach i znika po przekroczeniu 1,5/2 tys obrotow, powyzej 20km/k ale najczesciej po przekroczeniu 30km/h...

Jakis pomysł? Czujnik wału, przepływka? jeszcze sie tak złozylo, ze jutro musze jechac do warszawy:( z rana smigne odczytanie kodu...

Wryyy....

Link to comment
Share on other sites

Wryyy.....

Znowu wyskakuje Chcek Engine... Wiem wrozenie z fusow bez podania kodu błedow:(

Powiem tak, pompa mechanicznie regenerowana.

Check zapala sie z regoly przy staniu na swiatłach i znika po przekroczeniu 1,5/2 tys obrotow, powyzej 20km/k ale najczesciej po przekroczeniu 30km/h...

Jakis pomysł? Czujnik wału, przepływka? jeszcze sie tak złozylo, ze jutro musze jechac do warszawy:( z rana smigne odczytanie kodu...

Wryyy....

masz racje wrozenie z fusow,mi to wyglada na podcisnienie ( blad p0400),poczytaj watki o podcisnieniu bo bylo juz troche tego ;)

Link to comment
Share on other sites

Mi też sie wydaje że może (choć nie musi) to być problem z podciśnieniem...

miałem podobne objawy jak u Ciebie, po wstępnej weryfikacji układu podćisnienia okazało się że jest peknięty jeden z przewodów

Link to comment
Share on other sites

Przed czytaniem błędów sprawdziłbym podciśnienie. Może być to naprawdę bardzo widoczne. Pooglądaj węzyki i pomacaj kolanka bo pękają i jak pęknie od dołu to nie zobaczysz a na dotyk wyczujesz. Jak nie znajdziesz jedź czytać.

Link to comment
Share on other sites

Okazało sie ze zawor EGR do wymiany... Nowy orginał Wahler 420zł. Ja zdecyduje sie na wersje zregenerowana w cenie 165zł... http://moto.allegro.pl/item756075200_recyr...i_egr_opel.html

ja bym jednak kupil oryginal nowy... bo inaczej mozesz za jakis czas napisac temat "back to the future" - check engine :(

wyloz te dwa razy wiecej i bedziesz mial spokoj na dluuugo

Link to comment
Share on other sites

szkoda mi kasy, na nowy orginalny EGR 420zł:( roznica w cenie jest duza...

Oryginal Wahlera powinienes juz kupic za 300 - 350zl, Ty chcesz zaplacic 165zl do tego oddajesz swoj stary EGR, ktory wg firmy jest wart 50-60zl, czyli w sumie daje Ci to okolo 220zl do tego dwa razy przesylka wiec... roznica nie bedzie az tak duza.

Popatrz na Allegro - oryginaly sa po 330 - 360zl (warto odbierac osobiscie, zeby podrobki nie wyslali)

Link to comment
Share on other sites

Guest matek222
Oryginal Wahlera powinienes juz kupic za 300 - 350zl, Ty chcesz zaplacic 165zl do tego oddajesz swoj stary EGR, ktory wg firmy jest wart 50-60zl, czyli w sumie daje Ci to okolo 220zl do tego dwa razy przesylka wiec... roznica nie bedzie az tak duza.

Popatrz na Allegro - oryginaly sa po 330 - 360zl (warto odbierac osobiscie, zeby podrobki nie wyslali)

hmm.... moze rzeczywiscie...

http://allegro.pl/item766379248_zawor_recy...palin_opel.html

http://allegro.pl/item761361060_zawor_recy...tra_zafira.html

http://moto.allegro.pl/item738542098_recyr...i_egr_opel.html

Tanszych nie znalazłem... Delphi to dobry wybor?

Link to comment
Share on other sites

ten pierwszy Delphi jest do benzynwego silnika

tu masz np taniej Wahler i od dobrego sprzedawcy:

http://moto.allegro.pl/item757049597_egr_o...fira_astra.html

sprawdz jakie masz u siebie numery bo moga sie jakos roznic (wiem ze sa metalowe i plastykowe ale nie pamietam ktore do ktorych silnikow)

edit: tutaj tez masz taniej:

http://moto.allegro.pl/item751537234_egr_z..._2_2_0_dti.html

edit2: tu masz info z aukcji od Stachowiaka dotyczace roznic:

Prosimy przy ewentualnym zakupie o porównanie go z dotychczas zamontowanym zaworem, ponieważ występują one również w wersji jako całe metalowe (ten ma podstawę aluminiową jednak górna jego część jest wykonana z tworzywa).

Nie są one w żaden sposób współzamienne, ponieważ inna jest wysokość trzpienia zamykającego. Proszę zwrócić na to dużą uwagę.

Edited by Baranek
Link to comment
Share on other sites

Guest matek222
ten pierwszy Delphi jest do benzynwego silnika

tu masz np taniej Wahler i od dobrego sprzedawcy:

http://moto.allegro.pl/item757049597_egr_o...fira_astra.html

sprawdz jakie masz u siebie numery bo moga sie jakos roznic (wiem ze sa metalowe i plastykowe ale nie pamietam ktore do ktorych silnikow)

edit: tutaj tez masz taniej:

http://moto.allegro.pl/item751537234_egr_z..._2_2_0_dti.html

edit2: tu masz info z aukcji od Stachowiaka dotyczace roznic:

Prosimy przy ewentualnym zakupie o porównanie go z dotychczas zamontowanym zaworem, ponieważ występują one również w wersji jako całe metalowe (ten ma podstawę aluminiową jednak górna jego część jest wykonana z tworzywa).

Nie są one w żaden sposób współzamienne, ponieważ inna jest wysokość trzpienia zamykającego. Proszę zwrócić na to dużą uwagę.

Ja mam plastikowy...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP