Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość matek222

Never Ending Story moj x20dth, chcek engine:(

Polecane posty

Gość matek222

Wryyy.....

Znowu wyskakuje Chcek Engine... Wiem wrozenie z fusow bez podania kodu błedow:(

Powiem tak, pompa mechanicznie regenerowana.

Check zapala sie z regoly przy staniu na swiatłach i znika po przekroczeniu 1,5/2 tys obrotow, powyzej 20km/k ale najczesciej po przekroczeniu 30km/h...

Jakis pomysł? Czujnik wału, przepływka? jeszcze sie tak złozylo, ze jutro musze jechac do warszawy:( z rana smigne odczytanie kodu...

Wryyy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakieś objawy,oprócz kontrolki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz racje wrozenie z fusow,mi to wyglada na podcisnienie ( blad p0400),poczytaj watki o podcisnieniu bo bylo juz troche tego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wszystko normalnie, wiadomo jak kontrolka sie zapala to ograniczona moc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mialem dokladnie to samo i siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też sie wydaje że może (choć nie musi) to być problem z podciśnieniem...

miałem podobne objawy jak u Ciebie, po wstępnej weryfikacji układu podćisnienia okazało się że jest peknięty jeden z przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mie pekla membrana w EGR-rze,podstawa to jechac na kompa o odczytac bledy,wtedy mozna dalej myslec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz czas,zczytaj błędy,czas ok.5 min.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

krok,po kroku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w dieslu nie zczytasz tak błedów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niestety porada dotyczy benzyn:(

o ktoś mnie ubiegł:>

Edytowano przez matek222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Przed czytaniem błędów sprawdziłbym podciśnienie. Może być to naprawdę bardzo widoczne. Pooglądaj węzyki i pomacaj kolanka bo pękają i jak pęknie od dołu to nie zobaczysz a na dotyk wyczujesz. Jak nie znajdziesz jedź czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Kod błedu P0400...?? pocisnienie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

^^^^ w rzeczy samej... prawdopodobnie nieszczelność w układzie podciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Okazało sie ze zawor EGR do wymiany... Nowy orginał Wahler 420zł. Ja zdecyduje sie na wersje zregenerowana w cenie 165zł...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja bym jednak kupil oryginal nowy... bo inaczej mozesz za jakis czas napisac temat "back to the future" - check engine

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

wyloz te dwa razy wiecej i bedziesz mial spokoj na dluuugo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

szkoda mi kasy, na nowy orginalny EGR 420zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> roznica w cenie jest duza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oryginal Wahlera powinienes juz kupic za 300 - 350zl, Ty chcesz zaplacic 165zl do tego oddajesz swoj stary EGR, ktory wg firmy jest wart 50-60zl, czyli w sumie daje Ci to okolo 220zl do tego dwa razy przesylka wiec... roznica nie bedzie az tak duza.

Popatrz na Allegro - oryginaly sa po 330 - 360zl (warto odbierac osobiscie, zeby podrobki nie wyslali)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hmm.... moze rzeczywiscie...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Tanszych nie znalazłem... Delphi to dobry wybor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten pierwszy Delphi jest do benzynwego silnika

tu masz np taniej Wahler i od dobrego sprzedawcy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

sprawdz jakie masz u siebie numery bo moga sie jakos roznic (wiem ze sa metalowe i plastykowe ale nie pamietam ktore do ktorych silnikow)

edit: tutaj tez masz taniej:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

edit2: tu masz info z aukcji od Stachowiaka dotyczace roznic:

Prosimy przy ewentualnym zakupie o porównanie go z dotychczas zamontowanym zaworem, ponieważ występują one również w wersji jako całe metalowe (ten ma podstawę aluminiową jednak górna jego część jest wykonana z tworzywa).

Nie są one w żaden sposób współzamienne, ponieważ inna jest wysokość trzpienia zamykającego. Proszę zwrócić na to dużą uwagę.

Edytowano przez Baranek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja mam plastikowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GILUŚ

a czy ktoś rozbierał tą góre plastikową w EGR-e?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×