Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dziwna sprawa CHECK ENGINE


Guest Kokuś
 Share

Recommended Posts

Witam mam znowu problem z autem a mianowicie gdy nacisne pary razy hamulec to włacza mi sie check engine i łapie muła , ale po kilku sekundach jak wkrece go na obroty kontrolka gaśnie, to samo jest jesli rozchuśtam ją do 140 km/h wywala check i muł. Podpinałem swoją viki pod kompa i nic nie wykazało, 0 błędów;/ Co mam teraz zrobic troche martwi mnie to ze nie ma żadnych błędów;/

Link to comment
Share on other sites

Ale jesli wybija check to powinno to jakos sie zapisac i tech powinien to pokazać, dobrze rozumuje? a z tym podcisnieniem to droga impreza? jesli do wymiana vacum pompa ?

Link to comment
Share on other sites

Najpierw musisz sprawdzić jej wydajność i zawór zwrotny zamontowany na przewodzie do serwa .

Ogólnie przyjrzyj się dokładnie igielitowemu wężykowi między pompą próżniową a serwem .

Jak chodzi pedał hamulca >?

Błąd powinien się raczej zapisać ale niech wie bardziej doświadczeni wypowiedzą :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest labadz02

Sprawdź dokładnie połączenia i same przewody podciśnienia(to te czarne rureczki plastikowe).Sam tak miałem, lekko obluzowany przewód powodował pojawianie się tego komunikatu podczas ageresywnego hamowania z dużej prędkości, silnik wskakuje wtedy w tryb awaryjny .Mógło się gdzieś również przetrzeć lub naderwać jakieś połączenie przewodów.

Link to comment
Share on other sites

Ja też tak miałem,okazało się ze to przełącznik swiateł hamowania który jest zamontowany przy pedale hamulca.Styki po rozebraniu były ok ale blaszka na tzw .gwincie była wyrobiona.Oznaki tego były takie że brak swiateł tylnich oraz palący się check i łapał muła w opisach niektórych książkach odcięcie dawki paliwa.Po zakupie na szrocie włącznika wszystko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

mam ten sam problem kilka razy nacisnę hamule i wywala błąd. chamulec jest twardy i traci skuteczność. Check świeci też przy odpalaniu zimnego silnika gaśnie po paru sek lub po przegazowaniu. Świece ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP