Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesiulla

Egr

Polecane posty

Witam jestem posiadaczem VB 2000r 1,6 i padł mi egr ,mam okazję kupic wymontowany z anglika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i dlatego zwracam sie z pytaniem czy są jakies różnice w zaworach? oczywiscie model silnika jest ten sam z16xe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro silnik ten sam to i EGR ten sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przed liftach i po liftach była chyba minimalna różnica w EGR(obiło mi się coś takiego o uszy), ja swój dziś wyczyściłem i zaślepiłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mojemu to już nic nie pomoże padł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno ten układzik pomaga, tylko trzeba umieć go zbudować a to już gorsza sprawa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> Ja u siebie zaślepiłem EGR, i od tego momentu zaczęło wyrzucać checka, jutro jade po części do tego układu i szukam jakiegoś elektryka który mi to sklei

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez el_ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że w polifcie jest jakiś czujnik ciśnienia przed i za egr i jego zaślepinie skutkuje checkiem. Ktoś kiedyś coś takiego pisał na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pl.mario021

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam Ja mam 1.6 polift i zaślepione EGR i żaden check się nie zapala .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To musiałem coś źle zrozumieć. Przepraszam za zamieszanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ja mam 1.6 polift i u mnie po zaślepieniu czek się pojawia po puszczeniu gazu zjeżdzając z górki, chociaż podpinając pod kompa wykrywa EGR'a i niby normalnie pracuje, a jednak wyrzuca błąd. Zakupilem dziś elementy ukladu i jutro bede montowal w aucie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Oby pomoglo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zdaj relację jak założysz. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po jeździe testowej, niestety symulator EGR nie działa, check znów się pojawił puszczając gaz (po ok. 2 km jazdy). Tylko ze w silniku 1.6 nie ma takich oznaczen kabli jak w 2.2, wiec podlaczylem troche inaczej, jutro sie jeszcze pobawie w inne podlaczenie kabli i dam znać o efektach.

Pin A: brown (taki jest i tak podlaczylem)

Pin B: brown/blue (tutaj też jest i równierz podlaczylem)

Pin D: black/blue or black/white (czarno niebieskiego nie ma więc podpiałem pod czarno biały)

Pin E: black/red or black/brown (nie ma ani czarno-czerwonego ani czarno-brązowego, więc podpiałem pod czarno-fioletowy, został jeszcze 5 przewód czerwono-niebieski) ma ktoś może jakieś sugestie ? Dodam że układ wykonany poprwanie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez el_ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kileeer

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem zamontowany symulator, działał poprawnie. na trasie np. po 200 km potrafiło wyrzucić błąd ale po odpaleniu samochodu było znowu ok. na mieście jak jeżdziłęm nie zdarzyło mi sie aby zaświecał sie check. jak ktoś byłby zainteresowany to mam takowy i nie używam go. kupiłem używany EGR.

a do kolegi co pytał ze ma do kupienia z angola, to te EGRy różnią sie tylko tym ze zależy jak masz wtyczkę, ja np mam z wtyczką od góry, a sa również z wtyczką z boku, tak jak na linku co wysłałeś.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzisz. Czekałem na Twoją wypowiedź. Też zrobiłem taki układ tylko wersja zmodyfikowana:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Tylko zamienione podłączenie pinów A z E. I u mnie niby działa ale czasami złapie check tylko nie wiem czy z powody okładu czy temperatury bo nigdy nie złapał check jak było chłodniej, zawsze w upalne dni po dłuższej jeździe. Ponieważ układ siedzi pod maską zastanawiam się jeszcze czy mu nie za ciepło, przecież elementy elektroniczne zachowują swoje właściwości do pewnej temperatury. Później też będą działać ale już z innymi wartościami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To u mnie też po zgaszeniu i odpaleniu jest OK, ale przejade się troche i znów wyrzuca, codziennie robie odcinki po 12-15 km w jedną strone, i z reguły w pierwsza strone sie nie zapala, ale wracajac zjezdzam z duzej 2 km górki i wtedy wyrzuca błąd zawsze. EGR mam zaślepiony z dziurką na "tłoczek", a jak był podłączony twój symulator do EGRu? Pod które przewody, i czy mógłbyś wrzucić schemat, to może bym zrobił drugi symulator.

@Certino: schematy są niby takie same, możesz powiedzieć pod które przewody się wpiąłeś i jakie zadanie ma spełniać ten przekaźnik i pod co jest podpięty.

Edytowano przez el_ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym przekaźnikiem to nie wiem jakie zadanie on spełnia, dostałem taki schemat z forum z22se, tego angielskiego. Podpięty jest tak jak na schemacie tylko zamieniony A z E.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie zakupiłem tego egra od angola pasował idealnie skasowałem błąd (zdjełem kleme) i cieszyłem sie 2 dni i pojawił sie znowu check nie wiem co dalej mam robić gdzie jest przyczyna wczesniej wymieniłem sondę macie jakies pomysły? Dlaczego wywala błąd jescze nie zaslepiałem ale jaki jest sens zaslepienia jak wymieniłem egr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawopodobnie kupiłeś uszkodzony EGR, nie polecam budowanie schematu, bo po prostu nie działa. Ja już się przyzwyczaiłem do kontrolki ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może go poprostu porządnie wyczyścić ? Mi też siadał tp go porządnie wyczyściłem wd-40 pozostawiajac na dzień w słoiku. Tyle ze mam inny silnik.Ale spróbować można.

Edytowano przez Naczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz zauważyłem ze kontrolka zapala sie i za pare dni znika spróbuje jeszcze przeczyscic ale czy wd 40 nie zaszkodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu jest wszystko ok kontrolka sie nie zapala

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pochwal się co zrobiłeś, aby kontrolka się nie zapalała ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie aktualne.

Edytowano przez ProLight

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×