Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość fantoom

O co chodzi ?-paliwo

Polecane posty

Gość fantoom

Witam

Wczoraj przyjechałem z ryb i miałem w zbiorniku paliwa na granicy rezerwy ,ale rezerwa jeszcze się nie paliła .

Dzisiaj rano wsiadam do Vici odpalam a rezerwa miga ,wskazuwka paliwa leży

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Pomyślałem może dziura w baku ,ale pod samochodem sucho ,może ktoś mi upuścił paliwa ,ale jak ???

<<<NIE WIEM O CO CHODZI >>> może wskazówka świruje ,ale pojechałem ,zalałem paliwa za 20 zł ,rezerwa zgasła ,wskazówka podniosła się do poziomu z wczoraj.

JESTEM ZIELONY <może macie jakieś sugestie odnośnie mojego przypadka.

Edytowano przez fantoom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość crovv

hmm ,mogl ktos upuścić paliwko kiedy nie widziałeś . Chociaż nie jest to łatwe , nie jest to niemożliwe .

Pare lat do tylu upuścili mi paliwa we Fiaciku i tez zostało ledwo na poziomie rezerwy .

Mógł sie też "zawiesić " wskaznik lub plywak . Kiedyś miałem fieste i z dnia na dzien u niej ten problem sie pojawił , nalezało wymienic plywak i wszystko wrociło do normy .

Poza tym juz dawno zauwazylem ze kwestia jest jak viki stawiasz , pod jakim kątem , pozniej troche do siebie stan paliwa na liczniku dochodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Oczywiscie , radzi sie by nigdy nie jezdzic na "rezerwie " i trzymac poziom paliwa ponad rezerwa i swiecąca lub migająca sygnalizacja konca paliwa .

Wtedy mamy pewność iż pompa jest zanurzona co podobno zabezpiecza ja przed korozia /uszkodzeniem i zassaniem syfu z dołu baku .

Z ostatnia częscia sie z godze bo nie wiadomo co ciagniesz na stacjach.

Co do reszty nigdy nie miałem pewnosci

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myslałem, że takie zjawiska są TYLKO w wojsku!

Rozumiem, że gdy paliwo było na kartki to faktycznie "gubiło" się te litry, ale dziś???

Z tym pływakiem miałem tak samo w Lanosie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja mam.

Jak długo jeździsz tym autem? Chyba nie za długo.

W VB jak masz mało paliwa, to rezerwa jest się w staniezaświecić przy ruszniu pod górkę, a z górki zgasnąć.

Poza tym jak jedziesz autem, to paliwo w baku się nagrzewa i rozszerza.

Kiedy ostygnie, zwykle wskaźnik pokazuje ciut mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie masz powodów, żeby się tym martwić i na pewno nikt nie upuścił Ci paliwa...

U mnie też parę razy tak było.

Gwarantuję Ci, że gdybyś chwilę pojechał z tak migającą kontrolką to by zaraz zgasła.

Jak masz stan paliwa "tuż przed rezerwą" to jak odpalisz i od razu ruszysz to na 90% zapali się rezerwa a na 100% jak ruszysz i skręcisz w lewo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fantoom

Nie wiem ile dokładnie paliwa jest na rezerwie ,ale podejrzewam ze te 4-5 litra są .Rano ich nie było ,<znikło> ,

Mam w samochodzie jakiś podgrzewacz czy dogrzewacz ,kilka dni temu sie włączył i nie chciał się wyłączyć (wyłączyłem go sam zdejmując kleme z ako) Może to urządzonko się włączyło się w nocy i wypaliło mi paliwo .Wiem ze jest zasilane ON i skojażyłem ten przypadek z przed kilku dnii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jendras!

Nie masz sie co obawiać, też tak miałem kilka razy i z ciekawości za którymś razem zgasiłem silnik i zapaliłem jeszcze raz wskazówka wróciła do poziomu nad rezerwą. A z tym skręcaniem w lewo zaraz po ruszeniu to coś w tym chyba musi być, bo mi sie działo właśnie jak od razu ruszałem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masz webasto? Takie z zegarem?

Montowali coś takiego w VB???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolega miał na myśli dogrzewacz silnika (automatyczny)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Webasto to inny temat - tego nie montowali w VIKI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VB mam od tygodnia, ale zauważyłem już że ten wskaźnik jest bardzo niedokładny (tak samo jak w VA i wskaznik temp.) i trzeba patrzeć na kilometry, a nie wskaźnik, zatankowałem dziś papu pod sam korek (ponad 2 litry więcej niż odcięcie), i na początku pokazywał ponad 60-62 litry, potem nagle opadł na 55~, a po 120 km trasy spadło na 35~ l, pomimo że autko spaliło tylko 7 litrów (znów tankowane do odcinki i 2 litry w rure

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

OK dzięki za wyjaśnienie.

Nie wiedziałem że VB miała taki bajer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja Wam drodzy koledzy szczerze radze nie jezdzijcie na rezerwie, jak macie 10 litrow w baku (pierwsza biała od dołu kreska) to tankujcie juz samochod! nie dosc ze pompy nie zarzynacie (ma odopwiednie smarowanie i chłodzenie) to i nie zapowietrzycie samochodu. Ja kiedys zapowietrzyłem bo mnie własnie zmyliła rezerwa, zapaliła sie pod domem a pozniej juz nie mogłem odpalic, pływak w naszych autach oszukuje, gdy zatankuje do pełna pod korek przejade 50 km to mi pokazuje 54 litry jakby spalił ponad 6 litrow, a przy 30 litrach mam przejechany dystans 470 km wiec spalanie wychodzi w przyblizeniu 6,3 litra na 100 km. nie wiem czemu ale tak jest ze najpierw mi szybko spada wskazowka a pozniej sie stabilizuje, podobnie mam przy ok 22-18 litrach stoi prawie w miejscu przez około 100 km przejechanej drogi dopiero zaczyna szybciej opadac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest dogrzewacz silnika, mam również coś takiego. Jego dobrodziejstwo niebawem docenisz kiedy przejedziesz około kilometra a we wnętrzu już będzie ciepło podczas gdy inni jeszcze będą marznąć...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak pracuje silnik dogrzewacz włącza i wyłącza się automatycznie, zasilany jest paliwem. To co słychać ( a zapewne słyszysz głośno oznaki pracy dogrzewacza ) to jest pompka wody ( drugi obieg ), zdjęcie klemy oznacza wyłączenie pompki a nie fakt, że nie pobiera on paliwa więc ściąganie klemy nie ma na przyszłość sensu...

Dogrzewacz będzie się automatycznie włączał kiedy temperatura zewnętrzna spada poniżej +8 st. C i wyłączy się gdy temperatura silnika ( cieczy ) osiągnie 80 st.C., odciąża to układ wodny silnika, bo powoduje jego szybsze dogrzanie a przy okazji natychmiast zagrzewa wnętrze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×