Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest monsieurboxeur

Punkty masowe w Vectra B

Recommended Posts

Guest monsieurboxeur

Witam,

Problem zdiagnozowany jako problem z masą. Niestety tu zaczęły się schody gdyż nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć/opisów gdzie znajdują się punkty masowe w Vectrze B DTL. Będę niezmiernie wdzięczny za fotki lub w miarę dokładny opis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tych punktów jest kilka. w której części auta masz słaba mase to będzie łatwiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obok nóg kierowcy i pasarzera za tymi małymi plasykami (przedłużkami progów), jeden jest za radiem ale żeby mieć do niego lepsze dojście musisz zdjąć zegary, jest opisane jak to zrobić na forum poszukaj.

Odkręć jeszcze przewód od aku i zobacz czy tam się coś nie pojawiło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamil1515

tu masz jeden z nich:

Please login or register to see this image.

boczek3vk6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monsieurboxeur

Wygląda to tak że silnik po przekręceniu stacyjki wydaje charakterystyczne 'cyk', pali tylko na hol. Ogólnie w całym aucie cienko z masą - centralny praktycznie nie działa, szyby się nie odsuwają etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A akumulator jak??? Być może padł. Przeczyść klemy papierem ściernym oraz odkręć przewód łączący klemę z nadwoziem i tez go przeczyść skręć ponownie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monsieurboxeur

Akumulator 13,8V. A odnośnie przewodu łączącego aku z nadwoziem to gdzie znajduje się miejsce jego mocowania do nadwozia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyglada to na mase na silniku. jaki masz motor? 2,0 ma mase za filtrem oleju przykręconą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monsieurboxeur

Dokładnie, 2.0 DTL. Sprawdzę, w razie czego będę pisał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mis się przy kielichu lewego przedniego amortyzatora po plastikowym przykryciem , tam jest rozejście masy dla silnik i chyba nie tylko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewód jest w okolicy aku, zdejmij go a zobaczysz dokąd dokładnie idzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzeje kolteta, gdzie w viki B znajduja sie punkty masowe pod maska ? a dokladnie po prawej stronie, chodzi mi od mase z lampy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z prawej strony na kielichu od amora pod plastikiem jest taka blaszka od której odchodzą przewody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś może powiedzieć gdzie znajduje się mocowanie masy z tyłu w bagażniku? tylko błagam o łopatologiczne opisanie miejsca

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam problem z ładowaniem aku, byłem dziś u mechanika by się dowedzieć co jest grane. Uzyskałem odp iż jest to kabel masowy idący od aku do alternatora no i ty pojawia się moja prośba gdzie go zokalizować ? Z tego co zrozumiałem co napisaliście wyżej może on znajdować się pod filtrem powietrza koło lewego kielicha. Jeśli się mylę proszę o łopatologiczne sprostowanie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w tym, że od akumulatora do alternatora nie idzie kabel masowy. To jest kabel plusowy. Masowy idzie z akumulatora na skrzynię biegów i to jest ten gruby zaczynający się klemą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...