Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość monsieurboxeur

Punkty masowe w Vectra B

Polecane posty

Gość monsieurboxeur

Witam,

Problem zdiagnozowany jako problem z masą. Niestety tu zaczęły się schody gdyż nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć/opisów gdzie znajdują się punkty masowe w Vectrze B DTL. Będę niezmiernie wdzięczny za fotki lub w miarę dokładny opis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tych punktów jest kilka. w której części auta masz słaba mase to będzie łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obok nóg kierowcy i pasarzera za tymi małymi plasykami (przedłużkami progów), jeden jest za radiem ale żeby mieć do niego lepsze dojście musisz zdjąć zegary, jest opisane jak to zrobić na forum poszukaj.

Odkręć jeszcze przewód od aku i zobacz czy tam się coś nie pojawiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil1515

tu masz jeden z nich:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

boczek3vk6.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monsieurboxeur

Wygląda to tak że silnik po przekręceniu stacyjki wydaje charakterystyczne 'cyk', pali tylko na hol. Ogólnie w całym aucie cienko z masą - centralny praktycznie nie działa, szyby się nie odsuwają etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A akumulator jak??? Być może padł. Przeczyść klemy papierem ściernym oraz odkręć przewód łączący klemę z nadwoziem i tez go przeczyść skręć ponownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monsieurboxeur

Akumulator 13,8V. A odnośnie przewodu łączącego aku z nadwoziem to gdzie znajduje się miejsce jego mocowania do nadwozia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyglada to na mase na silniku. jaki masz motor? 2,0 ma mase za filtrem oleju przykręconą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monsieurboxeur

Dokładnie, 2.0 DTL. Sprawdzę, w razie czego będę pisał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mis się przy kielichu lewego przedniego amortyzatora po plastikowym przykryciem , tam jest rozejście masy dla silnik i chyba nie tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewód jest w okolicy aku, zdejmij go a zobaczysz dokąd dokładnie idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kolteta, gdzie w viki B znajduja sie punkty masowe pod maska ? a dokladnie po prawej stronie, chodzi mi od mase z lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z prawej strony na kielichu od amora pod plastikiem jest taka blaszka od której odchodzą przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś może powiedzieć gdzie znajduje się mocowanie masy z tyłu w bagażniku? tylko błagam o łopatologiczne opisanie miejsca

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z ładowaniem aku, byłem dziś u mechanika by się dowedzieć co jest grane. Uzyskałem odp iż jest to kabel masowy idący od aku do alternatora no i ty pojawia się moja prośba gdzie go zokalizować ? Z tego co zrozumiałem co napisaliście wyżej może on znajdować się pod filtrem powietrza koło lewego kielicha. Jeśli się mylę proszę o łopatologiczne sprostowanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że od akumulatora do alternatora nie idzie kabel masowy. To jest kabel plusowy. Masowy idzie z akumulatora na skrzynię biegów i to jest ten gruby zaczynający się klemą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×