Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zmiana i Tuning silnika


Guest MłodyVB
 Share

Recommended Posts

Guest MłodyVB

Witam w najbliższym czasie zamierzam kupić Vectre B 2.0D 101HP lub 90HP i ten temat wiąże się z moim pytaniem czy :

1.) Jest opcja przełożenia silnika z OPLA OMEGI 2.5 TD

2.)Czy będę mógł wycisnąć z silnika 250HP np. od OPLA OMEGI 2.5 TD 150HP lub OPLA VECTRY B 2.0D 101HP

Link to comment
Share on other sites

Wszystko się da tylko sporo to będzie kosztowalo ale 250 koni w dieslu cięzka sprawa.Powiedzmy że masz już silnik z Omegi ten 2,5 150 konny wystarczy wrzucic dobry program i będzie nawet 180-185 koni,przy momencie obrotowym jaki posiada diesel będzie to fajnie latalo

Link to comment
Share on other sites

nie wspomne o tym, że 250 koni z silnika 2,5 tdi ... to troche ryzykowne ... 2,0 tdi w vw p b6 ma granicę zdrowego rozsądku na poziomie 180 ps i 400 nm ...

"Czy będę mógł wycisnąć z silnika 250HP np. od OPLA OMEGI 2.5 TD 150HP" takie cuda to tylko era gwarantuje ...

kolego, 180 kucy to już lata ... jak chcesz zapier.... niczaczke ... to kup sobie civica type s i będzie latał ... a jak mało to leta ... właduj go do budy po kadecie i będziesz zżerał wszystko co się nawinie

p.s. ... nie tędy droga, polecam głębszą lekturę problemu

Edited by P@ffcio VU
Link to comment
Share on other sites

jesli chodzi o 2.0 DTH od nas jeden gosc .Pawel. wymienial turbine + chiptuning i wyszlo 138hp. Wiecej ponoc jest nie bezpieczne.

Pompy w DTH, DTL maja tez jakies tam ograniczniki.

Masz tez opcje na 2.2 DTI 125 KM sahhar zrobil prawie 150KM

Link to comment
Share on other sites

wiec w takiej sytuacji ostaje mi 2.0 od vectry i zrobienie do 180hp jak dobrze rozumiem ??

jak juz to 2.2 i probować jak najwięcej wycisnąć , ale jaki sens tego? nie lepiej wrzucić 2.5 v6 seryjnie 170 KM które objedzie każdego diesla fabrycznego VB

Link to comment
Share on other sites

2.)Czy będę mógł wycisnąć z silnika 250HP np. od OPLA OMEGI 2.5 TD 150HP lub OPLA VECTRY B 2.0D 101HP

Tak radykalne zmiany samego silnika doprowadzą do spalenia sprzęgła, zmielenia skrzyni biegów, urwania półosiek... No i jak się rozpędzisz to jak się zatrzymasz?

Wszystko należy robić z głową... Jak wzmacniasz jedną część układu to resztę też by należało, bo coś siądzie...

Poza tym w dieslu bardziej niż moc liczy się moment obrotowy...

żaden oplowski jeżeli mówimy o dieslach

Z19DTH (czyli 1,9 CDTI z VC) po programie ma 180KM...

Link to comment
Share on other sites

Tak radykalne zmiany samego silnika doprowadzą do spalenia sprzęgła, zmielenia skrzyni biegów, urwania półosiek... No i jak się rozpędzisz to jak się zatrzymasz?

Wszystko należy robić z głową... Jak wzmacniasz jedną część układu to resztę też by należało, bo coś siądzie...

Poza tym w dieslu bardziej niż moc liczy się moment obrotowy...

Z19DTH (czyli 1,9 CDTI z VC) po programie ma 180KM...

a jak się ma to do wpakowania do vb ?

p.s. mój passat b6 za 1200 pln ma 180 ps i 400 nm ... po co się pchać w hopla :D

Edited by P@ffcio VU
Link to comment
Share on other sites

Ale kolega chce 250KM a nie 180 ;) dlatego jedyna opcja 3,0 cdti i kombinacje tam moze sie to udac

Później pytanie było o 180KM...

a jak się ma to do wpakowania do vb ?

Nie mam pojęcia... Nie napisałem, że to możliwe... Ale dla chcącego nic trudnego...

Link to comment
Share on other sites

no to powodzenia, trzymam kciuki za powodzenie realizacji

Ale to nie mi powodzenie potrzebne... Nie ja bedę modził... Ale skoro Hiszpanie wcisnęli trzylitrową szeciocylindrową jednostkę do Tigry, a na forum SR można poczytać o trzylitrowej jednostce w corsie to jest 99,99% szans upchnięcia 1,9 w VC - gabarytowo sie zmieści... Inna sprawa, że Z19DTH to już inna filozofia budowy silnika i cały osprzęt i sterowanie po CANie leci... A przełożenie tego do innego auta to już rzeźba w gównie...

Link to comment
Share on other sites

NIe trzeba wcale na sr szukac u nas w VU stelmi wpakował x30xe i to jeszcze nie koniec ;)

Jak mozna 1,9 wsadzic to lepiej juz od razu te 3,0 bo baza lepsza a koszt swapa i tak kosmiczny

Link to comment
Share on other sites

czy 3.0 jest lepsza baza to bym nie powiedzial... :) a druga sprawa to waga tego silnika w porownaniu do 1.9cdti bedzie tarl przodem na kazdym zakrecie

jedno jest pewnie, ze 250km ani z jednego ani z drugiego nie zrobi jesli nie wlozy do niego masy customowych czesci, ktore szybko przewyzsza wartosc samochodu, a kolega najwyrzaniej nie zdaje sobie z tego sprawy bo czytajac jego wypowiedzi to naczytal sie o magicznych rezystorach z allegro i o tanim dokladaniu turbin ja bym olal temat bo i tak nic z niego nie wyjdzie

Link to comment
Share on other sites

a kolega najwyrzaniej nie zdaje sobie z tego sprawy bo czytajac jego wypowiedzi to naczytal sie o magicznych rezystorach z allegro i o tanim dokladaniu turbin

Też coś mi się tak wydaje ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP