Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jugo

2.0DTH 16V-szarpie i dymi

Polecane posty

Gość jugo

Silnik 2.0 DTI (DTH). Auto po regeneracji pompy wtryskowej.

Pali na dotyk przy każdej temperaturze, ale jest jakiś problem. Gdy silnik jest zimny, to po ok. 2-3 sek. zająknie się jakby chciał zgasnąć, by po chwili pracować już równo. Przy przegazowaniu mocno dymi na czarno.

Podczas ruszania muszę uważać żeby dać trochę więcej gazu, bo też się dławi i przy tym również dość mocno dymi. Podczas jazdy na zimnym silniku, gdy dodaję gazu dusi się i szarpie. Gdy silnik jest już gorący nie ma tych problemów z wyjątkiem ruszania, jednak dalej dymi choć już bardzo mało. Jeśli chodzi o moc, to jest bardzo żwawy. Nie ma żadnych błędów z komputera.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Powyższych problemów nie było przed regeneracją pompy wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

skoro mowisz ze przed regeneracja pompy wszystko bylo ok to juz masz odpowiedz znajdz jakas inna pompe albo wypozycz od kogos i sprawdz ja bedzie chodzil ja z reguly jak mam cos dawac do regeneracji to juz wole kupic nowe bo kto wie czy przy regeneracji nie sp*****z.... jeszcze bardziej i ile to wogole wytrzyma a nowka to nowka.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ? to ciekawe kto da 8 tysi za nowa pompe choc czasem mozna kupic taniej, a co do problemu to jak pompa po regeneracji jest na gwarancji to reklamowac albo najpierw podlaczyc kompa i sie przejecha co by zobaczyc parametry podczas jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jugo

Właśnie chodzi o koszt nowej pompy ok. 8tys., co przy wartości auta rzędu 11-12 tys. zł czyni taki zakup bardzo nieopłacalnym.

Wracając do mojego problemu dodam, że dzisiaj po zatankowaniu wyszło mi zużycie < 6,2l/100km - przed regeneracją pompy przy takiej samej jeździe wynosiło ok. 6,7l/100km. Może to coś ze stosunkiem paliwa do powietrza?

Edytowano przez jugo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

moze przy skaladaniu troche przesuniety rozrząd? o to nie trudno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×