Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest jugo

2.0DTH 16V-szarpie i dymi

Recommended Posts

Guest jugo

Silnik 2.0 DTI (DTH). Auto po regeneracji pompy wtryskowej.

Pali na dotyk przy każdej temperaturze, ale jest jakiś problem. Gdy silnik jest zimny, to po ok. 2-3 sek. zająknie się jakby chciał zgasnąć, by po chwili pracować już równo. Przy przegazowaniu mocno dymi na czarno.

Podczas ruszania muszę uważać żeby dać trochę więcej gazu, bo też się dławi i przy tym również dość mocno dymi. Podczas jazdy na zimnym silniku, gdy dodaję gazu dusi się i szarpie. Gdy silnik jest już gorący nie ma tych problemów z wyjątkiem ruszania, jednak dalej dymi choć już bardzo mało. Jeśli chodzi o moc, to jest bardzo żwawy. Nie ma żadnych błędów z komputera.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Powyższych problemów nie było przed regeneracją pompy wtryskowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

skoro mowisz ze przed regeneracja pompy wszystko bylo ok to juz masz odpowiedz znajdz jakas inna pompe albo wypozycz od kogos i sprawdz ja bedzie chodzil ja z reguly jak mam cos dawac do regeneracji to juz wole kupic nowe bo kto wie czy przy regeneracji nie sp*****z.... jeszcze bardziej i ile to wogole wytrzyma a nowka to nowka.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ? to ciekawe kto da 8 tysi za nowa pompe choc czasem mozna kupic taniej, a co do problemu to jak pompa po regeneracji jest na gwarancji to reklamowac albo najpierw podlaczyc kompa i sie przejecha co by zobaczyc parametry podczas jazdy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jugo

Właśnie chodzi o koszt nowej pompy ok. 8tys., co przy wartości auta rzędu 11-12 tys. zł czyni taki zakup bardzo nieopłacalnym.

Wracając do mojego problemu dodam, że dzisiaj po zatankowaniu wyszło mi zużycie < 6,2l/100km - przed regeneracją pompy przy takiej samej jeździe wynosiło ok. 6,7l/100km. Może to coś ze stosunkiem paliwa do powietrza?

Edited by jugo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rafja

moze przy skaladaniu troche przesuniety rozrząd? o to nie trudno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...