Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Gregory21

Problem z ABS-em

Recommended Posts

Guest Gregory21

Witam!mam pewien problem z ABS a mianowice raz dziala raz nie,nie wiem czym to jest spowodowane,mialem kiedys ABS zaskakiwal po czasie np.jak jechalem zapalila mi sie kontrokla z ABS zgasilem silnik uruchomilem ponownie i dzialal zas a teraz raz dziala raz nie,co proponujecie ?czy moge z tym jechac na diagnostyke i komp mi pokarze co sie dzieje??jakie sa bledy i ewentualnie usunie je czy to raczej meczaniczne przyczyny??Viki A rok 94 1.6 75 KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie jestem do konca pewien ale z tego co opisales to wedlug mnie jest to wina czujnika ABS-u byc moze czujnik padl i nie zaskakuje tak jak powinien badz tez dostala sie woda w koste w zlacze abs-u

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gregory21

Co do wody to moze nie bo jak narazie to przez miesiac niepadalo nie jezdzilem po wodzie a itak raz lapie raz nie , hmmm tylko jaks sprawdzic ktory to czujnik padl??

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze by tak zczytac kody abs'u? w twoim modelu jest to mozliwe. zwierasz pin A i K w złączu diagnostycznym.

tu masz rozpiske kodów:

12-brak błędów

16-zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

17-zawór elek/magn. przedn.prawego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

18-zawór elek/magn. tylnego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

19-przekaźnik zaworu-napięcie zasilania<5V w czasie>20ms

25-prędkość kół zębatych-nieodpowiednia ilość zębów /wymiar koła

35-przekaźnik pompy-uszkodzony przekaźnik/obwód przekaźnika

37-włacznik świateł STOP-uszkodzenie włącznika/w obwodzie włącznika

39-czujnik przedn. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika

41-czujnik przedn. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

42-czujnik przedn. prawego koła-brak/słaby impuls z czujnika

43-czujnik przedn. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

44-czujnik tyln. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika

45-czujnik tyln. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

46-czujnik tyln. prawego koła-brak/słaby sygnał z czujnika

47-czujnik tyln. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

48-zasilanie pojazdu-napięcie zasilania <9,4V

55-sterownik-uszkodzenie sterownika

56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

złącze diagnostyczne znajdziesz pod maska miedzy kielichem a podszybiem od strony kierowcy. i od tego przyjacielu zacznij

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

po co bulić za diagnostyke skoro mozna ja zrobic samemu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by hanek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!Ja miałem uszkodzony przewód do czujnika i też mi tak gupiał ale lepiej zacząć od zczytania błędów jak kolega radzi.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No właśnie, mam kumpla, który w tym siedzi, i mówił, że z reguły padają czujniki - tzw impulsatory abs. Lub głupota - kostka, która przez swą lokalizację jest narażona na wilgoć, błoto, syf z jezdni. Czasem wystarczy wypiąć kostkę z koła, oczyścić, polać jakimś penetratorem np. wd40 lub coś podobnego i powinno być o.k. Rzadko ale przecierają się przewody i też sterownik abs głupieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...