Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Gregory21

Problem z ABS-em

Polecane posty

Gość Gregory21

Witam!mam pewien problem z ABS a mianowice raz dziala raz nie,nie wiem czym to jest spowodowane,mialem kiedys ABS zaskakiwal po czasie np.jak jechalem zapalila mi sie kontrokla z ABS zgasilem silnik uruchomilem ponownie i dzialal zas a teraz raz dziala raz nie,co proponujecie ?czy moge z tym jechac na diagnostyke i komp mi pokarze co sie dzieje??jakie sa bledy i ewentualnie usunie je czy to raczej meczaniczne przyczyny??Viki A rok 94 1.6 75 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie jestem do konca pewien ale z tego co opisales to wedlug mnie jest to wina czujnika ABS-u byc moze czujnik padl i nie zaskakuje tak jak powinien badz tez dostala sie woda w koste w zlacze abs-u

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gregory21

Co do wody to moze nie bo jak narazie to przez miesiac niepadalo nie jezdzilem po wodzie a itak raz lapie raz nie , hmmm tylko jaks sprawdzic ktory to czujnik padl??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze by tak zczytac kody abs'u? w twoim modelu jest to mozliwe. zwierasz pin A i K w złączu diagnostycznym.

tu masz rozpiske kodów:

12-brak błędów

16-zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

17-zawór elek/magn. przedn.prawego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

18-zawór elek/magn. tylnego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

19-przekaźnik zaworu-napięcie zasilania<5V w czasie>20ms

25-prędkość kół zębatych-nieodpowiednia ilość zębów /wymiar koła

35-przekaźnik pompy-uszkodzony przekaźnik/obwód przekaźnika

37-włacznik świateł STOP-uszkodzenie włącznika/w obwodzie włącznika

39-czujnik przedn. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika

41-czujnik przedn. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

42-czujnik przedn. prawego koła-brak/słaby impuls z czujnika

43-czujnik przedn. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

44-czujnik tyln. lewego koła-brak/słaby impuls z czujnika

45-czujnik tyln. lewego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

46-czujnik tyln. prawego koła-brak/słaby sygnał z czujnika

47-czujnik tyln. prawego koła-uszkodz. czujnik/obwód czujnika

48-zasilanie pojazdu-napięcie zasilania <9,4V

55-sterownik-uszkodzenie sterownika

56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

złącze diagnostyczne znajdziesz pod maska miedzy kielichem a podszybiem od strony kierowcy. i od tego przyjacielu zacznij

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

po co bulić za diagnostyke skoro mozna ja zrobic samemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez hanek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!Ja miałem uszkodzony przewód do czujnika i też mi tak gupiał ale lepiej zacząć od zczytania błędów jak kolega radzi.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No właśnie, mam kumpla, który w tym siedzi, i mówił, że z reguły padają czujniki - tzw impulsatory abs. Lub głupota - kostka, która przez swą lokalizację jest narażona na wilgoć, błoto, syf z jezdni. Czasem wystarczy wypiąć kostkę z koła, oczyścić, polać jakimś penetratorem np. wd40 lub coś podobnego i powinno być o.k. Rzadko ale przecierają się przewody i też sterownik abs głupieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×