Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bobero

tuleja wahacza przód, jak to sie wciska

Polecane posty

Witam Chodzi mi o tą tuleje całą z gumy a dokładnie jak tą cholerę się wciska w ten wachacz ? Dziś się mordowałem cały dzień z tymi tulejami i efekt to cztery sztuki do kosza. Próbowałem na olej syntetyczny i półsyntetyczny, wazelinę techniczna, smar łt 43 i za cholerę żadna nie chciała wejść tylko pęczniała i metalowa tuleja ulegała rozwulkanizowaniu , wszystko oczywiście wciskane na prasie. Wiec pytanie do tych co to robili jak wy to do jasnej anielki zrobiliście ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm co to nikt nie wymienial tych tulei ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Metoda ''na gorąco" powinna pomóc.Oczywiście nie podgrzewamy tuleji tylko jej siedzisko.

Życzę powodzenia . Z moimi tulejami też nie było łatwo.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siedzisko rozgrzać, a tuleje do zamrażalnika. Pod wplywem niskiej temp. metal się kurczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja poszedlem na latwizne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

po podliczeniu kosztow

tuleje sworzen plus montaz

kupilem cale wachacze

5 minut roboty i zmienione

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tuleje jak ktos ma troche o tym pojecia to bardzo prosto je wbic nie uzywa sie zadnego mlota do tego tylko poprostu ustawia sie na wahaczu tak jak powinna byc na tuleje wkladasz oring badz cos okraglego np kawal jakiejs rurki o tym samym przekroju wkladasz w imadlo i skrecasz i to cala filozofia ja pospawalem sobie taka prase i pompujac podnosnikiem elegancko sie wbija te tuleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nad wymiana calych wachaczy tez sie zastanawialem tylko ze zakup dobrych wachaczy lemfordera to koszt okolo 250- 300 zeta wiec troche duzo a na tanszych to nie wiadomo ile pojezdzi zanim znowu nie zacznie walic a co do zakladania na tuleje "jakiegos" oringa to probowalem z opaskami zaciskowymi i niestety nie zdalo to egzaminu niestety. poki co to zeszlifowalem jeden rant z tulei i wcisnalem i narazie jezdze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×