Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tuleja wahacza przód, jak to sie wciska


bobero
 Share

Recommended Posts

Witam Chodzi mi o tą tuleje całą z gumy a dokładnie jak tą cholerę się wciska w ten wachacz ? Dziś się mordowałem cały dzień z tymi tulejami i efekt to cztery sztuki do kosza. Próbowałem na olej syntetyczny i półsyntetyczny, wazelinę techniczna, smar łt 43 i za cholerę żadna nie chciała wejść tylko pęczniała i metalowa tuleja ulegała rozwulkanizowaniu , wszystko oczywiście wciskane na prasie. Wiec pytanie do tych co to robili jak wy to do jasnej anielki zrobiliście ?

Link to comment
Share on other sites

Witam. Metoda ''na gorąco" powinna pomóc.Oczywiście nie podgrzewamy tuleji tylko jej siedzisko.

Życzę powodzenia . Z moimi tulejami też nie było łatwo.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ja poszedlem na latwizne :D

po podliczeniu kosztow

tuleje sworzen plus montaz

kupilem cale wachacze

5 minut roboty i zmienione ;)

tuleje jak ktos ma troche o tym pojecia to bardzo prosto je wbic nie uzywa sie zadnego mlota do tego tylko poprostu ustawia sie na wahaczu tak jak powinna byc na tuleje wkladasz oring badz cos okraglego np kawal jakiejs rurki o tym samym przekroju wkladasz w imadlo i skrecasz i to cala filozofia ja pospawalem sobie taka prase i pompujac podnosnikiem elegancko sie wbija te tuleje

Link to comment
Share on other sites

no nad wymiana calych wachaczy tez sie zastanawialem tylko ze zakup dobrych wachaczy lemfordera to koszt okolo 250- 300 zeta wiec troche duzo a na tanszych to nie wiadomo ile pojezdzi zanim znowu nie zacznie walic a co do zakladania na tuleje "jakiegos" oringa to probowalem z opaskami zaciskowymi i niestety nie zdalo to egzaminu niestety. poki co to zeszlifowalem jeden rant z tulei i wcisnalem i narazie jezdze

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP