Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ozzy

V6 szarpie, brak mocy na benzynie, strzela w dolot

Polecane posty

Mam problem ze Smoczycą. Problem występuje tylko i wyłącznie na benzynie a mianowicie samochód w ogóle nie chce jechać na benzynce. Po odpaleniu auto przez pierwszą chwile chodzi równo na postoju. Dodając gaz słabo wkręca się na obroty. Jak dodam dużo gazu to strzela w dolot. Jechać się nie da. Sprawa wygląda tak, że auto w ogóle nie przyśpiesza, szarpie jak cholera, dławi się i brak jakiejkolwiek mocy.

Brak jakichkolwiek błędów na koncie.

Wymienione : 1. Świece

2. Przewody

3. Filtr paliwa

4. Filtr powietrza

5. Uszczelki pod EGR, krokowiec, przepustnicę

Przeczyszczone: 1. EGR

2. Krokowiec

3. Przepustnica

Na gazie samochód jedzie jak marzenie dlatego też odrzucam układ zapłonowy. Wychodzi na to, że coś z układem paliwowym.

Po dodaniu specyfiku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

x2 oraz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

samochód jakby na chwilę odżył ale sytuacja nie trwała długo. Dodam tylko, że te specyfiki stosowane są w ASO i nie dostępne w detalicznej sprzedaży więc raczej one żadnych ujemnych efektów przynieść nie mogły.

Ma ktoś jakiś pomysł ?

PS. Dolot i wszystkie rurki sprawdzane - szczelny układ.

Edytowano przez ozzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a pompa paliwa ma dobre cisnienie?

Edytowano przez tomaszek_gubin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompy paliwa nie sprawdzałem. Nie mam sprzętu aby to dokonać. Znasz jakiś domowy sposób ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja mialem taki przypadek ze pracowala czasmi a czsami sie zacinala ,odkrecic pokrywe zbiornika pod siedzeniem i sluchac czy rowno chodzi ,albo wypiac wzyk i sprawdzic czy podaje caly czs takie same cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę tą pompę. Bo jeżeli nie pompa to dalej jest wejście paliwa na listwę wtryskową, wtryski i powrót przez zawór zwrotny paliwa.

Czy orientujesz się czy jakby któryś z tych dalszych elementów układanki był padnięty mogłyby się dziać takie wariacje ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niestety moja wiedza o silnikach skonczyla sie na trabancie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomaszku za info.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ktoś ma jakieś inne pomysły ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że masz zapieczone lub zatarte wtryskiwacze - częsta przypadłość w samochodach z LPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej sytuacji, powinien wystąpić jakiś błąd na kompie czy a gdzie tam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinien, ale często się zdarza, że nie pokazuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pierwsza rzecz to sprawdź ciśnienie pompy paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maximum2

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam,mam podobny problem,auto stalo przez tydzien w warsztacie ,sprawdzili wszystko czujniki,wtryski cala listwe ,czujniki temperatury,oczyscili caly uklad paliwowy,w maju nowa sonda bo komp pokazywal blad,swiece za przeproszeniem d***.

napewno jeszcze do wymniany krokowy ,kupie nowy u stachowiaka pytalem ma za 119 zł,bo moj jest juz na wykonczeniu.

na gazie chodzi ok

szukam magika ktory to mi zrobi przed zima ,bo znowu bedzie problem jak co roku.

pozdr.

pompa paliwa wymieniona zima tego roku.

Edytowano przez maximum2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i pompa jest ok.

Teraz pytanie. Znalazłem w Sam Naprawiam całą procedurę wyjęcia wtrysków benzyny (wydaje się mało skomplikowane) ale teraz pytanie.

Czy ktoś kiedyś czyścił wtryskiwacze a jeżeli tak to czym. Nie chodzi mi o specyfiki dolewane do benzyny tylko, żeby bezpośrednio same wtryski w coś włożyć do przywróci je do pierwotnego stanu.

Znalazłem na necie jeden opis ale wydaje mi się, że samo zalanie wtrysków od góry tj. tak jak siedzą w silniku STP do wtryskiwaczy to nic nie da bo najwyżej umyje je z zewnątrz a raczej chodzi żeby syf i nagar usunąć ze środka.

Podpowiadajcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mogę podpowiedzieć ze wyjecie wtrysków -małe piwo!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem. Doszedłem już do perfekcji w ściąganiu kolektorów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a oprócz tego to wszystkie wiązki elektryczne i 3 torxy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też mam w jednym palcu demontaz kolektorów

a wtryski umyj benzyną moze z zewnatrz i jedynym rozwiązaniem aby je umyc od wewnatrz- dodac do paliwa środek od czyszczenia wtrysków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do paliwa już dolewałem i działa to na krótko. Ja potrzebuje umyć wtryski od środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a filtr paliwa w jakim stanie????

a wymieniony...ok

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczną sytuację, wrażenie jakby zalewało silnik. Na ciepłym silniku jakby chodził lepiej... Planuje czyszczenie wtrysków, z tego co słyszałem to nafta będzie dobrym środkiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nafta ok, ale jak sprawić aby nafta weszła do środka wtrysku ?

Jeżeli tylko zanurzysz wtrysk w nafcie to ten nagar czy syf się nie wypłucze. To już lepiej wziąć szmatkę i z zewnątrz benzyną ekstrakcyjną przetrzeć i będzie dokładnie tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz tu wątek z jakiegoś forum

cytat:

"Pozdrawiam:)

miałem problem z wtryskami benzyny w Twingo (2003) silnik D7F 8 zaworowy. Niestety z mojej winy, kupowałem w latach 2004-2005 benzynę na stacji "kogucik". Twinguś zaczął mało palić, ale i też nie chciał jeździć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Taki mądrala inż. mechanik w Czeladzi tuż oprzy M1 wycyganił odemnie 180 zł za stwierdzenie, "że to trzeba na myjce ultradźwiękowej, a on nie ma".

Ale do rzeczy: przeczytałem o sterowaniu cdifem impulsami do załączania w wanience z ropą/naftą. Nie mam takiego czegoś, ale przecież są prostsze sposoby na multiwibrację. Zastosowałem najzwyklejszy przekaźnik od kierunkowskazów:)

Miałem starą listwę od clio i połączylem za jej pomocą równolegle wszystkie wtryski, 12V z prostownika podałem przez migacz. Śmigało aż miło, a ponieważ było mniejsze obciązenie niż żarówkowe to wył/zał było b.szybkie. Zanurzyłem listę z wtryskami w ropie i zostawiłem na noc.

Rankiem ropa była ciepła, wtryskiwacze też ciepłe, migacz gorący ale z dala od ropy.

Po wyłączeniu, ochłodzeniu, wytarciu; zalałem tryski benzyną i sprawdzenie na czystej kartce - wszyskie elegancko wypluły podaną benzynkę. Nic z nich nie kapało przed i po próbie. Po zamontowaniu w silniku - równa praca na wolnych i silnik ładnie wchodzi na obroty.

Polecam wszystkim, wanienka na ropę była z plastiku (przecięta na pół butla 4l po borygo, ropy wlałem ok 1,5l), ropa ma po kilku godzinach tak z 30 stopni, wtryski są poziomo całkowicie zanurzone w ropie, która je czyści i chłodzi. Podłączenie wtrysków najlepiej wykorzystać ze starej listwy, trzeba trochę zmienić podłączenia na równoległe. I to wszystko.

Idea czyszczenia ta sama co z cdifem, ale zdecydowanie prostsza i tańsza."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o widzisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

no to jutro się za to zabiorę ale nie mam kurcze drugiej listwy wtryskowej ale spróbuje sobie z moją jakoś poradzić.

Dzięki ślicznie za odnalezienie cennych informacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powodzenia!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy próbował w myjce ultradźwiękowej i 3 z 4 ruszyły.

Co do opisanego sposobu to w życiu bym na to nie wpadł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Obawiam się tylko o cewki wtryskiwaczy. One mają za zadanie pracować przez kilka-kilkanaście milisekund. Na wszelki wypadek często sprawdzaj temperaturę.

Jest jeszcze myk na sprawdzenie wtryskiwaczy.

Właśnie zdałem sobie sprawę że w V6 chyba nie da się tego zrobić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wyjmujemy listwę z wtryskiwaczami ale nie odłączamy. W odległości kilku do kilkunastu centymetrów stawiamy kartonik. Po przekręceniu rozrusznikiem obserwujemy jak nasze wtryski pochlapały kartonik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie ze takimi metodami nic nie zdzialacie.

regeneracja wtryskow na myjce ultradzwiekowej, w odpowiednim plynie myjacym trwa czasem i 10 godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jutro planuje skonstruować podobne urządzenie, z dodatkową pompą paliwa, która będzie pompować naftę przez całą listwę wtryskową czyszcząc wtryski oraz zawór powrotny paliwa.

Zobaczymy czy coś to da. Wrażenie mam jednak, że to pomoże a jak nie to to pójdą nowe wtryski i będzie koniec zabawy.

Obfotografuje całą operację i się zrobi poradę dla przyszłych pokoleń

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×