Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
baltek

hamulce, pompa hamulcowa

Polecane posty

Witam.. mam problem z hamulcami.. pedał hamulca zaczął leciec w podłogea, ale przy drugim nacisnieciu było juz ok, myslałem ze moze juz stary płyn hamulcowy i chciałem go zmienic.. i tu pojawił sie problem, gdyz do tylnego prawego koła nie dochodzi płyn hamulcowy, myslałem ze to moze przewód wiec odkreciłem go przy pompie abs i okazało sie ze płyn w ogóle nie wycieka z pompy przy wciskaniu pedału... do lewego tylnego koła płyn dochodzi.. zauwazyłem tez ze z pompa przy serwie tłoczy tylko jednym przewodem płyn, a drugim nic sie nie dzieje.. jest to pierwszy przewód od strony serwa którym nie leci płyn.. i czy ma tak byc ze tylko z jednego przewodu płyn wylatuje?? czy pompka do wymiany??

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płyn powinien iść tak samo obydwoma przewodami więc padła pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tego jeśli niema hamowania w prawym tylnym, to w lewym przednim też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak w VB też są "na krzyż". Ciekawe jak się wtedy hamuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi:) a jaką najlepiej kupic pompke?? i czy zbiorniczek płynu normalnie sie z niej wyciąga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompkę kupić tylko pewną, tzn albo używkę z pewnego źródła albo nową dobrej firmy. Sam mam używkę sprawną ale niestety będę miał dostęp do niej dopiero w weekend. Zbiorniczek wyciągasz tylko do góry. Może być trochę ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a od anglika bedzie pasowała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jest identyczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomass

Witam.

Mam problem z hamulcami. Wydaje mi się, że to może byc pompa hamulcowa.

Pedał hamulca stoi wysoko i prawie nie daje się wcisnąć. Samochód prawie nie hamuje

CO WY NA TO?

A zapomniałem dodać, że od jakiegoś czasu rano przy odpaleniu troche dłużej palił mi się CHECk. Zdarzyło się to może z 5 razy. Dzisiaj też się zaplił. Czy błędy w układzie hamulcowym mogą zapalać CHECK???

Edytowano przez tomass

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Padło serwo, może gdzieś wężyk podciśnienia albo vacum pompka i nie działa wspomagania hamulców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomass

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Już znalazłem. Od servo do silnika leci sztywny wężyk. Pękł zawór zwrotny na tym wężyku. W serwisie 25 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×