Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Pieter11114

Chyba przepustnica??????

Recommended Posts

Guest Pieter11114

Panowie proszę o pomoc po odłączeniu aku i wyciągnieciu i przeczyszczeniu przepustnicy wiki 1996 2.0 z lpg nie chce odpalic o co chodzi. odpali na chwilke ale zaraz gasnie. Koledzy pomocy bo juz nerwy trace

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko podpięte należycie??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

jak najbardziej dodam że czysciłem benzyną ale to chyba nie powinno zaszkodzic

Share this post


Link to post
Share on other sites

wskazane nawet aby ją wykąpać,a uszczelka nowa?krokowca odkręcałeś?ale od początku,odpala na moment i gaśnie,czy wogle nie odpala??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

odpoli na moment ale silnik pracuje nie równo i szarpie po czym gasnie krokowca dokrecałem jak należy

Share this post


Link to post
Share on other sites

taki objaw miałem,jak ssał mi lewe powietrze przez krokowca(uszczelka stara)a dodatkowo wtyczka od krokowca robiła zwarcie(rozizolowane kable)poaprawdzaj jeszcze wtyczki w układzie dolotowym,musiałeś coś przeoczyć,może wążyki pomieszałeś przy przepustnicy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

no nie wiem do konca czy wezyków nie pomieszałem masz może jakies zdiecie na wzór

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukam na forum,ale możesz sprawdzić na zasadzie przełanczenia węzyków,i prób odpalenia,ale obejżyj dokładnie wtyczke od krokowca...jak nie znajde na forum foty to zrobie w swoim mam x18xe 96.

a błędu nie wywala??

Edited by maliniak35

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

Panowie odpaliła tylko tyle ze na benzynie na wolnych obrotach pracuje nie równo i gasnie a jak sie przełączy na gaz jest wszystko ok o co tu chodzi panowie prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

czy to moze byc wina nie wymienionej uszczelki pod przepustnica??

Share this post


Link to post
Share on other sites

może być,a check sie nie świeci??nie słychać zasysania w okolicy przepustnicy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bank coś z wężykami namotane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

wężyki sa ok bo sprawdzałem. w przepustnicy miałem jeden otwór zatkany który idzie wężykiem do pokrywy nad klawiatura po wyczyszczeniu raczej lepiej powinna chodzic a teraz wogóle nie chce otpalic pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

A więc tak po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca sa bardzo ciężkie problemy z odpalaniem. Odpali i zaraz gasnie nie chce wejsc na obroty za którymś razem tak gdzies za 20 jak odpali to trzeba manewrowac gazem i trzymac ja na obrotach dodam do tego ze dymi wtedy jak chole.. wszystko uspokaja sie gdy sie troche zagrzeje i przełączy na gaz. Czy to moze byc przyczyna uszkodzonego krokowca. Jak przełącze na benzyne to gasnie gdy dodam gazu to tak jakby sie dławiła ale na wysokich obrotach jest ok. Panowie prosze o porade

Edited by zubek73
nie wiem tylko po co zakładasz nowy temat... łączę / zubek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Opisz najpierw, w jaki sposób czyściłeś tą przepustnice i krokowca, demontowałeś cze na samochodzie. Może coś zle poskładałeś, proponuje sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego najlepiej bylo by podmienic krokowca od kogos znajomego i bedziesz mial pewnosc ale z tego mini opisu wynika ze to krokowiec tym bardziej ze jak bys uszkodzil przepustnice w czasie czyszczenia co raczej jest niemozliwe na gazie bys mial tez problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem krokowiec nie smiga, najlepiej go zdemontuj i zobacz czy się nie zaciął, jeżeli nie to sprawdź połączenie kostki z instalacją.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

dzisiaj kupiłem nowego krokowca ale niestety nie założę go dzisiaj bo praca mi sie przedłużyła może jutro dam znac co i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

panowie wczoraj wymieniłem krokowca 99zł w aso w częstochowie bez zmian wiec dzisiaj przyjechał pan doktor z laptopem. komp pokazał -40stopniC doktor powiedział zebym sobie wymienił czujnik tem bo podaje za dużą dawke paliwa i dlatego nie może odpalic. co o tym sądzicie a wizyta doktora 30zł a bym był zapomniał jeszcze sąda lambda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lambda wyskakuje zapewne z powodu złego sygnału z czujnika temperatury. w pierwszej kolejności właśnie jego wymień. Swoją drogą coś tanio jak na krokowca i to jeszcze w ASO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

no jutro wymienie czujnik oraz swiece a krokowca kupiła mi narzeczona bo ja nie mam czasu ze wzgledu na długi czas pracy a ona akurat ma czas;-) ale zastanawia mnie to ze ten czujnik pokazuje az tyle stopni na minusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź jeszcze czy gdzieś kabel nie zwiera na blok silnika, jeżeli nie to znaczy że czujnik poleciał i sam z siebie przebija na masę dlatego pokazuje aż tak niską temperaturę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pieter11114

no i stało sie po wymianie czujnika tem i sprawdzeniu kabelków i napiecia na nich było wszystko a viki nadal nic wiec poszła do warsztatu.

objawy są takie ;

gdy juz zapali po 20 razach krecenia szarpie dusi sie przy dodawaniu gazu, nie idzie jechac , dodam ze jest tak na gazie i benzynie, dymi jak cholera gdy silnik sie zagrzeje jest wszystko ok no moze nie wszystko bo jest opuzniona reakcja na pedał gazu i tak jakby szczelała w tłumnik. gdy silnik ciepły odpala od pierwszego o co tu chodzi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...