Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Pieter11114

Chyba przepustnica??????

Polecane posty

Gość Pieter11114

Panowie proszę o pomoc po odłączeniu aku i wyciągnieciu i przeczyszczeniu przepustnicy wiki 1996 2.0 z lpg nie chce odpalic o co chodzi. odpali na chwilke ale zaraz gasnie. Koledzy pomocy bo juz nerwy trace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

Czy ktos pomorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko podpięte należycie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

jak najbardziej dodam że czysciłem benzyną ale to chyba nie powinno zaszkodzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wskazane nawet aby ją wykąpać,a uszczelka nowa?krokowca odkręcałeś?ale od początku,odpala na moment i gaśnie,czy wogle nie odpala??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

odpoli na moment ale silnik pracuje nie równo i szarpie po czym gasnie krokowca dokrecałem jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki objaw miałem,jak ssał mi lewe powietrze przez krokowca(uszczelka stara)a dodatkowo wtyczka od krokowca robiła zwarcie(rozizolowane kable)poaprawdzaj jeszcze wtyczki w układzie dolotowym,musiałeś coś przeoczyć,może wążyki pomieszałeś przy przepustnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

no nie wiem do konca czy wezyków nie pomieszałem masz może jakies zdiecie na wzór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poszukam na forum,ale możesz sprawdzić na zasadzie przełanczenia węzyków,i prób odpalenia,ale obejżyj dokładnie wtyczke od krokowca...jak nie znajde na forum foty to zrobie w swoim mam x18xe 96.

a błędu nie wywala??

Edytowano przez maliniak35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

Panowie odpaliła tylko tyle ze na benzynie na wolnych obrotach pracuje nie równo i gasnie a jak sie przełączy na gaz jest wszystko ok o co tu chodzi panowie prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

czy to moze byc wina nie wymienionej uszczelki pod przepustnica??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może być,a check sie nie świeci??nie słychać zasysania w okolicy przepustnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na bank coś z wężykami namotane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

wężyki sa ok bo sprawdzałem. w przepustnicy miałem jeden otwór zatkany który idzie wężykiem do pokrywy nad klawiatura po wyczyszczeniu raczej lepiej powinna chodzic a teraz wogóle nie chce otpalic pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

A więc tak po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca sa bardzo ciężkie problemy z odpalaniem. Odpali i zaraz gasnie nie chce wejsc na obroty za którymś razem tak gdzies za 20 jak odpali to trzeba manewrowac gazem i trzymac ja na obrotach dodam do tego ze dymi wtedy jak chole.. wszystko uspokaja sie gdy sie troche zagrzeje i przełączy na gaz. Czy to moze byc przyczyna uszkodzonego krokowca. Jak przełącze na benzyne to gasnie gdy dodam gazu to tak jakby sie dławiła ale na wysokich obrotach jest ok. Panowie prosze o porade

Edytowano przez zubek73
nie wiem tylko po co zakładasz nowy temat... łączę / zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

Czy nikogo nie ma na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Opisz najpierw, w jaki sposób czyściłeś tą przepustnice i krokowca, demontowałeś cze na samochodzie. Może coś zle poskładałeś, proponuje sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego najlepiej bylo by podmienic krokowca od kogos znajomego i bedziesz mial pewnosc ale z tego mini opisu wynika ze to krokowiec tym bardziej ze jak bys uszkodzil przepustnice w czasie czyszczenia co raczej jest niemozliwe na gazie bys mial tez problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem krokowiec nie smiga, najlepiej go zdemontuj i zobacz czy się nie zaciął, jeżeli nie to sprawdź połączenie kostki z instalacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

dzisiaj kupiłem nowego krokowca ale niestety nie założę go dzisiaj bo praca mi sie przedłużyła może jutro dam znac co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

panowie wczoraj wymieniłem krokowca 99zł w aso w częstochowie bez zmian wiec dzisiaj przyjechał pan doktor z laptopem. komp pokazał -40stopniC doktor powiedział zebym sobie wymienił czujnik tem bo podaje za dużą dawke paliwa i dlatego nie może odpalic. co o tym sądzicie a wizyta doktora 30zł a bym był zapomniał jeszcze sąda lambda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lambda wyskakuje zapewne z powodu złego sygnału z czujnika temperatury. w pierwszej kolejności właśnie jego wymień. Swoją drogą coś tanio jak na krokowca i to jeszcze w ASO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

no jutro wymienie czujnik oraz swiece a krokowca kupiła mi narzeczona bo ja nie mam czasu ze wzgledu na długi czas pracy a ona akurat ma czas;-) ale zastanawia mnie to ze ten czujnik pokazuje az tyle stopni na minusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze czy gdzieś kabel nie zwiera na blok silnika, jeżeli nie to znaczy że czujnik poleciał i sam z siebie przebija na masę dlatego pokazuje aż tak niską temperaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pieter11114

no i stało sie po wymianie czujnika tem i sprawdzeniu kabelków i napiecia na nich było wszystko a viki nadal nic wiec poszła do warsztatu.

objawy są takie ;

gdy juz zapali po 20 razach krecenia szarpie dusi sie przy dodawaniu gazu, nie idzie jechac , dodam ze jest tak na gazie i benzynie, dymi jak cholera gdy silnik sie zagrzeje jest wszystko ok no moze nie wszystko bo jest opuzniona reakcja na pedał gazu i tak jakby szczelała w tłumnik. gdy silnik ciepły odpala od pierwszego o co tu chodzi???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×