Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest vectra2.5

wymiana wałków

Recommended Posts

Guest vectra2.5

witam czytalem gdzies na internecie notke o VB 2.5 o mocy 190km uzyskane dzieki wstawieniu walkól od silnika 3.0

jest to realne do wykonania ?? ma ktos to zrobione ?? jaki jest koszt wymiany i jak to sie sprawuje ?? duza zmiana w spalaniu??

dziekuje za odpowiedz

pozdrawiam z Torunia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kilku kolegów z Klubu ma wałki z MV6

tez słyszałem ze daje to przyrost ok 20 koni

dołączam sie do pytania i jak to jest z silnikiem 2.6?

czy tez tam podejdą wałki od omegi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to się ma do x20xev bo też gdzieś słyszałem o 2.0 z wałkami od omegi 3.0 ale nie wiem jaki przyrost był

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie realne do zrobienia... bo niby jak zamontować wałki od V6 do zwykłej czterocylindrówki - niemożliwe!!

BTW temat nadaje się do działu "tuning mechaniczny"

Edited by YaSIu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vectra2.5

ponawiam pytanie koledzy poradzcie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak sie maja te alki z 3.0 w 2.5 ????

trudna jest ta modyfikacja ?? duze koszty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walki z 3.0 do 2.5 moga dac ok. 10KM bez strojenia. Zobacz sobie moje wykresy (kliknij fotki ponizej).

Warto wymienic podstawe kolektora na taka z 3.0 - wtedy powinno byc nawet wiecej. Ale realnie (bez wymiany sterownika lub indywidualnego strojenia) jest do wyciagniecia maksymalnie 15-18 koni. Tyle przynajmniej w praktyce mialy angielskie GSI (czyli 2.5 + walki + podstawa). Pomimo tego, ze w teorii mialy tyle co i500 (z tym, ze i500 ma inny sterownik i faktycznie podchodzi pod 200KM).

Modyfikacja wymaga... wymiany walkow. Dochodza uszczelniacze, ewentualnie uszczelki i moze nowy rozrzad przy okazji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba dodać, że podstawa od 3,0 nie pasuje do 2,5. Tworzy się uskok i trzeba rzeźbić. Ktoś wrzucał fotkę w miarę niedawno jak to wygląda.

edit:

Please login or register to see this link.

Tu jest fotka jak to wygląda. Niestety ale plug'n'play to to nie jest.

Edited by ozzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mylisz sie. Tak wlasnie jest w i500 i w GSI i dziala lepiej niz seria. Temat na dluzsza dyskusje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież ewidentnie widać, że głowica x25xe jest źle spasowana z podstawą od x30xe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vectra2.5

dzieki kolego za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a ile to miej wiecej kaski pochlonie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zdefiniuj slowo "zle"? Czy Twoim zdaniem powietrze porusza sie w dolocie w sposob uporzadkowany czy nieuporzadkowany? Wiesz co w obu tych przypadkach stanie sie, jesli bedzie "zle spasowana"?

Polecam doswiadczenia Irmschera i MSD

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Obie firmy tak zle spasowaly i podnisoly moc o 20KM

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co sie bawic w walki jak mozna 3 litry wstawic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

amen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Hehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba jednak wymiana walkow jest latwiejsza niz wymiana silnika?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale efekt lepszy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

za ta cene nie bedzie lepszego przyrostu mocy i momentu obrotowego w V6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a czy latwiejsza ??

trwa niewiele dluzej jak sie zepniesz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Patrząc na doświadczenia Rogger'a i Cichego to chyba jeszcze lepiej 3.2 wstawić po co sie zatrzymywac przy granicy trzech littrów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze to nie ma wiekszej roznicy miedzy 3,2 a 3,0

poza dostepnoscia tych silnikow

ja odpuscilem z jednego wzgledu

ceny przekraczaly 1000 funtow w UK

a 3.0 dostalem za 1/3 tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.2 ma jednak chyba wiekszy moment. Wolalbym 3.2 jak juz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez bym wolal

ale jak juz jest 3.0 to tak zostanie

nie mam powodow do narzekania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tak w normalnym ruchu mało ktory z 2.5 da rade;) takze nie ma co sie spinac:) choć apetyt rośnie w miare jedzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tu sie mylisz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie myle sie:) ile na 100 aut masz szybszych od x25xe?

moze u Ciebie ale tu w polsce wciaż srednia moc to ok 100 km.

Zaczynają tylko mieszać diesle momentem obrotowym:(

No ale odbieglem od tematu a sam bym chciał wiecem Nm i Km:)

ale nastepne auto bedzie juz w dieslu raczej

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jest możliwość wstawienia wałków od innego silnika tak jak z 3.0 do 2.5 tylko że do 2.0 x20xex czy zostaje tylko kupić sportowe wałeczki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz kolego miales wczesniej - jak wyobrazasz sobie wlozyc walki z 6-cylindrowego silnika do 4-cylindrowego?

Do 2.0 musisz szukac ostrych walkow. Ale z doswiadczenia w 2.0 bardzo trudno podniesc moc i raczej lepiej dolozyc do V6. Ja tak zrobilem i zaluje tylko, ze tak pozno

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Bo troche kasy niepotrzebnie w 2.0 wlozylem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaka była suma końcowa montażu 2.5 u ciebei i ile dałeś za silnik co do wałeczków do 2.0 pozostaje tylko kupno sportowych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...