Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość vectra2.5

wymiana wałków

Polecane posty

Gość vectra2.5

witam czytalem gdzies na internecie notke o VB 2.5 o mocy 190km uzyskane dzieki wstawieniu walkól od silnika 3.0

jest to realne do wykonania ?? ma ktos to zrobione ?? jaki jest koszt wymiany i jak to sie sprawuje ?? duza zmiana w spalaniu??

dziekuje za odpowiedz

pozdrawiam z Torunia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kilku kolegów z Klubu ma wałki z MV6

tez słyszałem ze daje to przyrost ok 20 koni

dołączam sie do pytania i jak to jest z silnikiem 2.6?

czy tez tam podejdą wałki od omegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak to się ma do x20xev bo też gdzieś słyszałem o 2.0 z wałkami od omegi 3.0 ale nie wiem jaki przyrost był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie realne do zrobienia... bo niby jak zamontować wałki od V6 do zwykłej czterocylindrówki - niemożliwe!!

BTW temat nadaje się do działu "tuning mechaniczny"

Edytowano przez YaSIu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vectra2.5

ponawiam pytanie koledzy poradzcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak sie maja te alki z 3.0 w 2.5 ????

trudna jest ta modyfikacja ?? duze koszty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walki z 3.0 do 2.5 moga dac ok. 10KM bez strojenia. Zobacz sobie moje wykresy (kliknij fotki ponizej).

Warto wymienic podstawe kolektora na taka z 3.0 - wtedy powinno byc nawet wiecej. Ale realnie (bez wymiany sterownika lub indywidualnego strojenia) jest do wyciagniecia maksymalnie 15-18 koni. Tyle przynajmniej w praktyce mialy angielskie GSI (czyli 2.5 + walki + podstawa). Pomimo tego, ze w teorii mialy tyle co i500 (z tym, ze i500 ma inny sterownik i faktycznie podchodzi pod 200KM).

Modyfikacja wymaga... wymiany walkow. Dochodza uszczelniacze, ewentualnie uszczelki i moze nowy rozrzad przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dodać, że podstawa od 3,0 nie pasuje do 2,5. Tworzy się uskok i trzeba rzeźbić. Ktoś wrzucał fotkę w miarę niedawno jak to wygląda.

edit:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Tu jest fotka jak to wygląda. Niestety ale plug'n'play to to nie jest.

Edytowano przez ozzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mylisz sie. Tak wlasnie jest w i500 i w GSI i dziala lepiej niz seria. Temat na dluzsza dyskusje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież ewidentnie widać, że głowica x25xe jest źle spasowana z podstawą od x30xe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vectra2.5

dzieki kolego za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a ile to miej wiecej kaski pochlonie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zdefiniuj slowo "zle"? Czy Twoim zdaniem powietrze porusza sie w dolocie w sposob uporzadkowany czy nieuporzadkowany? Wiesz co w obu tych przypadkach stanie sie, jesli bedzie "zle spasowana"?

Polecam doswiadczenia Irmschera i MSD

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Obie firmy tak zle spasowaly i podnisoly moc o 20KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a po co sie bawic w walki jak mozna 3 litry wstawic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

amen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hehe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Chyba jednak wymiana walkow jest latwiejsza niz wymiana silnika?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale efekt lepszy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

za ta cene nie bedzie lepszego przyrostu mocy i momentu obrotowego w V6

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a czy latwiejsza ??

trwa niewiele dluzej jak sie zepniesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Patrząc na doświadczenia Rogger'a i Cichego to chyba jeszcze lepiej 3.2 wstawić po co sie zatrzymywac przy granicy trzech littrów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie ma wiekszej roznicy miedzy 3,2 a 3,0

poza dostepnoscia tych silnikow

ja odpuscilem z jednego wzgledu

ceny przekraczaly 1000 funtow w UK

a 3.0 dostalem za 1/3 tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3.2 ma jednak chyba wiekszy moment. Wolalbym 3.2 jak juz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez bym wolal

ale jak juz jest 3.0 to tak zostanie

nie mam powodow do narzekania

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i tak w normalnym ruchu mało ktory z 2.5 da rade;) takze nie ma co sie spinac:) choć apetyt rośnie w miare jedzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i tu sie mylisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie myle sie:) ile na 100 aut masz szybszych od x25xe?

moze u Ciebie ale tu w polsce wciaż srednia moc to ok 100 km.

Zaczynają tylko mieszać diesle momentem obrotowym:(

No ale odbieglem od tematu a sam bym chciał wiecem Nm i Km:)

ale nastepne auto bedzie juz w dieslu raczej

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jest możliwość wstawienia wałków od innego silnika tak jak z 3.0 do 2.5 tylko że do 2.0 x20xex czy zostaje tylko kupić sportowe wałeczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz kolego miales wczesniej - jak wyobrazasz sobie wlozyc walki z 6-cylindrowego silnika do 4-cylindrowego?

Do 2.0 musisz szukac ostrych walkow. Ale z doswiadczenia w 2.0 bardzo trudno podniesc moc i raczej lepiej dolozyc do V6. Ja tak zrobilem i zaluje tylko, ze tak pozno

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Bo troche kasy niepotrzebnie w 2.0 wlozylem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaka była suma końcowa montażu 2.5 u ciebei i ile dałeś za silnik co do wałeczków do 2.0 pozostaje tylko kupno sportowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×