Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość centi1

kontrolka kierunkowskazu się nie wyłacza VB 1.6 16v 98

Polecane posty

Gość centi1

witam mam problem. Od jakiegoś czasu początkowo raz na miesiac a potem częściej pojawia mi się taki problem.jak skręcam w prawo to potrafi mi sie nie wylaczyć kierunkowskaz..nie miga tylko świeci caly czas.jak wylaczę auto też potrafi się swiecić i jak poprzednio kontrolka świeci się na stale.jak włączę i wyląćzę auto kilka razy to mija.od tyg jest to mega denerwujące.praktycznie przy każdym wlaczeniu kierunkowskazu jak wraca to kontrolka się swieci i kierunkowskazy na zwenątrz też.Dodam ze mam gaz sekwencyjny.pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KUBA13

w skrzynce z bezpiecznikami masz dwa małe żólte przekażniki

to przerywacze od kierunków

zmień je miejscami i zobacz co będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem zeszłej zimy podobną sytuacje. Jak były mrozy ok. 20 stopni to mi zamarzał układ odpowiedzialny za przerywanie mrugania kierunków. Nie dość, że oba kierunki nie mrugały, to jeszcze nie było czasowych wycieraczek, sygnalizatora zostawionych zapalonych świateł mijania, czasowo nie gasło światło w kabinie. Ten moduł znajduje się pod listwą bezpieczników i przekaźników. Trzeba było na chwilę odłączyć klemę z akumulatora i wszystko wracało do normy. Jak mrozy ustały tak problem zginął. Może tutaj też jest winny ten moduł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapiekły się styki w przekaźnikach, dość częsta dolegliwość. Kup nowe i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość centi1

no właśnie dziś tak zrobiłem zamieniląm w skrzynce bezpieczników te żółte przekaźniki.. no i wtedy po właczeniu kierunkowskaza w lewo tak sie zawieszało...czyli po przeciwnej stronie.a jak daje w prawo to jest ok.czyli co taki przerywacz mam kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak musisz kupić taki przerywacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość centi1

i powiem wam że kurcze ni stad ni z owąt kupilem przerywacz..nie zmienialem nic..i usterka sama znikla.!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wktam,odkopie bardzo stary temat ale w szukajce nie znalazlem nic co by mi pomogło.

Mam podobny temat co kolega tyle ze nie do końca, mi wszystkie kierunki działają jedyne co nie działa go podświetlenie zegarów i panelu środkowego,do tego stale świecaca kontrolka kierunkowskazów, przy przekręceniu stacyjki włączeniu lampki wewnątrz bądź otwarciu drzwi.

Włączony kierunek sygnalizuje za to kotrolka od haka. Stało się to jakoś tydzień po wymianie multitimera przy włączaniu świateł.

Przerywacze wymienione, kontrolka od kierunków gaśnie gdy wylacze zapłon albo odlacze kostkę od Multi. Mozliwe ze czesciowo padł mhltitimer?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Mam ten sam problem co Ty kastrau. Jak sobie z tym poradziłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×