Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nierówna praca silnika


czarodziej49
 Share

Recommended Posts

Witam :D

mam taki problem po odpaleniu auta strasznie nierówno pracuje silnik, po chwili sie stabilizuje, uspokaja...co to może znaczyć? świece? wtryski? czy silnik ma się ku końcowi......aha i jeszcze wiecie może jak odłączyć spryskiwacze od reflektorów bo strasznie dużo płynu to bierze.

Link to comment
Share on other sites

Zapowietrza się. Po więcej szczegółów zapraszam do wyszukiwarki, przykładowy temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=65869

Co do pytania o spryskiwacze, to pewnie podobnie jak w Omedze - wystarczy wypiąc wtyczkę od pompki spryskiwaczy reflektorów przy zbiorniczku.

Edited by psx
Link to comment
Share on other sites

Zapowietrza się. Po więcej szczegółów zapraszam do wyszukiwarki, przykładowy temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=65869

Co do pytania o spryskiwacze, to pewnie podobnie jak w Omedze - wystarczy wypiąc wtyczkę od pompki spryskiwaczy reflektorów przy zbiorniczku.

... albo przekaźnik od pompki ze skrzynki pod maską ( nad pompą ABS )...

A co do pracy silnika - jeśli przy tej okazji dymi to świece nie grzeją do końca, być może któraś jest uszkodzona. Możliwe, że wtryskiwacz "leje"... Przy zapowietrzeniu to raczej byłby problem z uruchomieniem silnika a nie z jego początkowo nierówną pracą... Jak rozumiem nie masz problemów z rozruchem ?

Podepnij się pod OpComa i sprawdź wersję softu.

Na próbę, bo to i tak nie zaszkodzi a pomóc może ( oczyści układ paliwowy, pompę i wtryski ) zalej ze 300 - 400 ml Mixolu ( olej do silników dwusuwowych ) na zbiornik paliwa...

Edited by Piotreq
Link to comment
Share on other sites

Przy zapowietrzeniu to raczej byłby problem z uruchomieniem silnika a nie z jego początkowo nierówną pracą...

U mnie na taki objaw pomogla wymiana uszczelniaczy wtryskow. Problemow z odpalaniem zadnych nie bylo, tylko wlasnie te wachlowanie zaraz po...

Link to comment
Share on other sites

U mnie na taki objaw pomogla wymiana uszczelniaczy wtryskow. Problemow z odpalaniem zadnych nie bylo, tylko wlasnie te wachlowanie zaraz po...

Możliwe, to wszystko można eliminować przy pewnych procedurach. Należy zacząć od przelewów i trójników oraz filtra paliwa (mimo wszystko) bo to wiele powie nam o układzie paliwowym. Oczywiście odpowietrzenie jest obowiązkowe ze względu na to, że wówczas widać jakie jest paliwo za filtrem - czy czyste czy brudne... Jeśli filtr jest czysty to ok, paliwo również będzie czyste, natomiast jelsi filtr jest brudny, zwłaszcza w dolnej części należy już się przyglądać trawersom...

Podczas odpowietrzania będzie wszystko widać jak na dłoni...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP