Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Stuk, stuk i czągle stuk


Guest michal_beny
 Share

Recommended Posts

Guest michal_beny

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Niestety mam kolejny problem ze swoim samochodzikiem.

Coś mi stuka w zawieszeniu na dołkach (prawdopodobnie prawy przód). Już sam nie wiem co to może być. wymieniłem ostatnio komplet tulei na tył, tylne piasty, łącznik stabilizatora z przodu i nadal coś stuka. byłem nawet na stacji kontroli na szarpakach i nic. Ba byłem na dwóch stacjach i nie wiedzą co to może być bo oni nic nie wykryli, a amortyzatory mam dobre. Mimo to ewidentnie coś stuka ale tylko na dołkach.

Jak ktoś pomoże to będę wdzięczny, bo sam już nie mam pojęcia co to może być.

Link to comment
Share on other sites

szarpaki sa do bani

recznie trzeba sprawdzac

a co moze z przodu stukac juz pisano wiele razy

tuleje na wahaczach

lacznik stabilizatora

koncowka drazka kierowniczego

drazek kierowniczy

itd itp

Link to comment
Share on other sites

http://moto.allegro.pl/item731006244_wspor...tra_vectra.html

u nich masz odbre czesci w rozsadnych cenach.

Tak naprawde to malo wymieniles, są jeszcze tuleje przednie i tylne wahacza, swożnie, gumy stabilizatora i ta poduszka amortyzatora z linka.

Link to comment
Share on other sites

Guest rbatorek
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Niestety mam kolejny problem ze swoim samochodzikiem.

Coś mi stuka w zawieszeniu na dołkach (prawdopodobnie prawy przód). Już sam nie wiem co to może być. wymieniłem ostatnio komplet tulei na tył, tylne piasty, łącznik stabilizatora z przodu i nadal coś stuka. byłem nawet na stacji kontroli na szarpakach i nic. Ba byłem na dwóch stacjach i nie wiedzą co to może być bo oni nic nie wykryli, a amortyzatory mam dobre. Mimo to ewidentnie coś stuka ale tylko na dołkach.

Jak ktoś pomoże to będę wdzięczny, bo sam już nie mam pojęcia co to może być.

napewno masz wybite poduszki amortyzatorów u mnie było to samo wymieniłem i jest wszystko o.k.

Link to comment
Share on other sites

Guest michal_beny

Dobra wszystko fajnie tylko powiedzcie mi jak sprawdzić co mam wymienić bo przecież wymieniać wszystkiego nie będę, a żeby sie dowiedzieć dokładnie co byłem juz na dwóch stacjach diagnostycznych i w obu nie wiedzą co to może być...

Link to comment
Share on other sites

Dobra wszystko fajnie tylko powiedzcie mi jak sprawdzić co mam wymienić bo przecież wymieniać wszystkiego nie będę, a żeby sie dowiedzieć dokładnie co byłem juz na dwóch stacjach diagnostycznych i w obu nie wiedzą co to może być...

witam panowie....jestem jeszcze laikiem co do moje VB po lifcie.....cos mi bardzo stuka jak jade po dołkach (predkość 20km/h) i jak wchodze w zakret tak z prękością 20-30 km/h to jest takie stukniecie.....wymienione mam jakies 2 miesiące temu gumy stabilizatora przód i tył...łączników nie ruszałem a zobaczyłem sobie stabilizatory z przodu....mianowicie wszedłem pod samochód i spróbowałem ruszyc stabilizatorem i moge nim swobonie krecić w lewo, prawo, i takie pytanie...czy to tak powinno byc ze nim mozna kręcic czy on powinien byc sztywny bez mozliwości ruszenia go???pomocy chłopaki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP