Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość bronet

Odpalił, zgasł i już nie odpala,

Polecane posty

Gość bronet

Witam,

Mam problem, chciałem odpalic dzis auto po okolo 8 godzinnym postoju , Vectra odpaliła i odrazu zgasła,

Rozrusznik pracuje kręci i nie może załapac , akumulator ok, ropa tez jest około 25 % zbiornika .

PS. kilka miesięcy temu po wymianie filtra zapowietrzyłem układ paliwowy i były takie same objawy, odpaliłem wtedy na hol i nie było problemów aż do dzisiejszego dnia,

proszę o pomoc,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Check się świeci? Sczytać błędy najlepiej, samemu nic nie wyczarujesz bez ich znajomości. Ale możesz np. sprawdzić czy ropa jest podawana na wtryski luzując metalowe przewody wysokiego ciśnienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

nie pali się CHECK, wszystko niby normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę krakać, ale u mojego ojca było podobnie - pompa się skończyła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy sie nie zapowietrzyla, sprobuj odpowietrzyc, ewentualnie wymien przelewy, sprawdz tez czy obudowa filtra nie jest peknieta

nie krec na sucho bo zatrzesz pompe!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokuś

Mi też to wygląda na koniec pompy;/ jaki masz przebieg kolego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

a jak mozna sprawdzic czy jest zapowietrzony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niby 160 tys

kupilem jak miala 124 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokuś

Nie pozostaje Ci nic jak tylko zczytac błędy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> trzymam kciuki zeby to nie była pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale na hol mozna sprobowac odpalic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy zdechłej pompie hol nie pomoże. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie, tylko jak nie zaskoczy ani ani to nie męcz na siłę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kokuś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie zgadzam sie jesl ito pompa to na branie auta na hol nic Ci nie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

a o jakiej pompie mówicie ? paliwa ? czy wtryskowej ;/ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podwieszone u góry wątki rozjaśnią Ci sprawę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a sprawdz czy odpala Ci samostartem ( odkrec ta gume co jest na zdjeciu i niech jedna osoba kreci rozrusznikiem a druga psika w tego weza plakiem), bo mi tez nie odpala ale jak wlasnie takim sposobem odpale to normalnie chodzi tylko ze po 4 godz juz nie chce zapalic ( bledow nie ma)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbuj na hol i tyle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak odpali była zapowietrzona, tylko nie poddawaj się tak szybko.... Ja kiedyś holowałem auto z 10km i załapał, łykal powietrze przez filtr paliwa. Inni mówią, że zaraz zatrzesz pompe, był okres, że moją viki co drugi dzień brałem na hol bo nie wiedziałem o co jej chodzi, aż po dwoch miesiącach zacząłem działać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... to jakby jedno i to samo...

Pociągnąć można, bo na rozrządzie jest łańcuch więc raczej bez obaw ale i tak z umiarem...

Jednak lepiej będzie jak zaczniesz próbę odpalania od "samostartu" - najlepiej "plak" do kokpitu...

Jak już sebek269 napisał, jeśli odpali (tylko bez gazu !!! ) to i tak przyczyn może być wiele - od przelewów, poprzez trawersy, przewody paliwowe, filtr paliwa, uszczelnienie układu paliwowego aż po zawór zwrotny w pompie wtryskowej ( Bosch za około 90 zł ), przez mechanicznie zacierającą się pompę (może nie wyrzucać błędów) aż po usterkę sterownika pompy...

Dobrze byłoby gdybyś był podpięty podczas uruchamiania silnika, to wiele może Ci pomóc w trafnej diagnozie...

Warto sprawdzić wersję softu oraz czy i jak długo grzeją świece żarowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronet

odpalił, na hol , pojedzilem z 50 km gasilem kilka razy i zapalalem i jest niby ok, kupilem przewody przelewowe do wtryskiwaczy, co by jeszcze profilaktycznie zmienic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... czyli zapowietrza się.

Przelewy i trójniki, podczas odpowietrzania będzie widać czy paliwo jest czyste czy ze "smugami" czyli ciemnymi plamami oleju silnikowego, wtedy dochodzą trawersy.

Możliwe, że zawór zwrotny pompy puszcza, możliwe, że filtr paliwa jest nieszczelny...

Jest trochę tych "możliwości"...

Przewody do wtryskiwaczy to nie są przelewy, są to stalowe i sztywne przewody zasilające.

Przelew wychodzi za wtryskiwaczem i łącząc się w końcu w jeden przewód wraca do pompy wtryskowej - stanowi to obwód zamknięty ( obieg zamknięty )...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem dzisiaj ten sam problem chodziloo to ze w piatek postanowiłem wymienic sobie filtr paliwa pojechałem do mechanika wymienił mi ale go nie zalał ropą i zaczoł kręcic z 5 min z przerwami zanim paliwo doleci do filtra no i w końcu odpalił i wszystko było oki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wróciłem postawiłem auto przodem pod górkę na drugi dzien Odpaliło po 5 sec ale odpaliło no i puznije juz w ciągu dnia to bez problemu to mysle sobie ze moze juz nie musze stawiac auta z górkiprzodem no i wczorajpostawiłem auto przodem pod górkę az do dzisiaj no i dzisiaj około godziny 11 chciałem jechac do miasta atu nic...nie chce wcale odpalic zerooo to mówię odwrócę go przodem z górki to odpali na pewno a tu tez niccc odczepiłem przewód czerny gómowy który idzie z pompy do trójnika i kreciłem a tu nic paliwa nie idzie.Potem odczepiłem przewód zwrotny który idzie do filtra i tez kręciłem i tez nicccc nie idzie paliwa....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">:( az w koncu wziołem plaka i zrobiłem tak zwany samostart no i odpalił ewidentnie jest skubaniec zapowietrzony .A najbardziej mnie męczy mysl taka ze zakazdnym razem jak wsiadam do auta to czy odpali czy nie ;/;/i nie wiem co mu zrobic Jak pojade na kompa to wykryją mi się jakies błędy związane własnie z tym zapowietrzeniem ??i nie tylko ?? czyzapowietrzenie nie bedzie widoczne na kompie tylko trzeba samemu sobie poradzic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×