Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość fiszer

Zamek centralny - palenie bezpiecznika

Polecane posty

Gość fiszer

Od 1,5 roku mam VA z 1994 sedan (1.6). Kilka miesięcy temu padło centralne sterowanie zamkiem klapy bagażnika, koło 3-4 mcy temu padło centalne sterowanie zamkiem tylnych drzwi po lewej stronie (tylko 3 drzwi działały i klapka wlewu paliwa). Parę dni temu padło całe centralne sterowanie - tzn. przekręcanie kluczykiem w drzwiach kierowcy lub pasażera obok kierowcy otwiera/zamyka tylko drzwi w których jest kluczyk. Klapkę wlewu baku paliwa otworzyłem sobie ręcznie przez bakaznik (pociągając za pręt przy siłowniku).

Sprawdziłem bezpiecznik - był przepalony. Wstawiłem nowy - siłowniki w trzech drziwach zadziałały tylko raz - nowy bezpiecznik od razu się przepalił.

1. zamierzam wymienić siłownik w tylnych drzwiach po lewej stronie

2. sprawdzić przewody od klapy bagażnika - może wymienić i ten siłownik

Jak sądzicie, czy coś jeszcze powinienem sprawdzić/wymienić? Mam nadzieję że nie będę musiał sprawdzać wszystkich przewodów. Czy ktoś miał przetarte/przerwane przewody w instalacji centralnego zamka w innym miejscu niż klapa bagażnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proponowałbym sprawdzić przewody miedzy dzwiami a słupkami, najcześciej tam sie przerywają i robią problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak jak Bolek pisze. Tam są newralgiczne punkty no i klapa. Hmm, zawsze można sprawdzić inaczej, czyli odpiąć siłowniki i po kolei podpinać. Na który natrafisz i zrobi zwarcie (przepali bezpiecznik) - to ten jest winowajcą. Ale te przewody tez sprawdź. Ktoś już coś podobnego miał - był niedawno taki temat, poszperaj ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×