Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest fiszer

Zamek centralny - palenie bezpiecznika

Recommended Posts

Guest fiszer

Od 1,5 roku mam VA z 1994 sedan (1.6). Kilka miesięcy temu padło centralne sterowanie zamkiem klapy bagażnika, koło 3-4 mcy temu padło centalne sterowanie zamkiem tylnych drzwi po lewej stronie (tylko 3 drzwi działały i klapka wlewu paliwa). Parę dni temu padło całe centralne sterowanie - tzn. przekręcanie kluczykiem w drzwiach kierowcy lub pasażera obok kierowcy otwiera/zamyka tylko drzwi w których jest kluczyk. Klapkę wlewu baku paliwa otworzyłem sobie ręcznie przez bakaznik (pociągając za pręt przy siłowniku).

Sprawdziłem bezpiecznik - był przepalony. Wstawiłem nowy - siłowniki w trzech drziwach zadziałały tylko raz - nowy bezpiecznik od razu się przepalił.

1. zamierzam wymienić siłownik w tylnych drzwiach po lewej stronie

2. sprawdzić przewody od klapy bagażnika - może wymienić i ten siłownik

Jak sądzicie, czy coś jeszcze powinienem sprawdzić/wymienić? Mam nadzieję że nie będę musiał sprawdzać wszystkich przewodów. Czy ktoś miał przetarte/przerwane przewody w instalacji centralnego zamka w innym miejscu niż klapa bagażnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Proponowałbym sprawdzić przewody miedzy dzwiami a słupkami, najcześciej tam sie przerywają i robią problemy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak jak Bolek pisze. Tam są newralgiczne punkty no i klapa. Hmm, zawsze można sprawdzić inaczej, czyli odpiąć siłowniki i po kolei podpinać. Na który natrafisz i zrobi zwarcie (przepali bezpiecznik) - to ten jest winowajcą. Ale te przewody tez sprawdź. Ktoś już coś podobnego miał - był niedawno taki temat, poszperaj ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...