Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest cino25

sonda lambda

Recommended Posts

Guest cino25

mam viki 18 16v z 98 załozyłem gaz i skaczą mi obroty, jak wrzucę na luz to potrafi zgasnąć , znajomy mówi że to sonda lambda. Czy to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieję się to na pb czy lpg ?? Czy na tym i na tym ?? Przepustnica i krokowy czyste ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaśnie na luzie na postoju czy podczas jazdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cino25

Obroty skaczą podczas jazdy na LPG, jak np jadę na piątce i wrzucę na luz to potrafi zgasnąć.

A jak go odpalę, to zanim jeszcze się przełączy na LPG to tez przez chwilę skaczą obroty tak między 400 a 1000 i dopiero po chwili się stabilizują same..

A silnik krokowy wymieniłem tydzień temu.

Na samej benzynie nie ma żadnych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo w swojej Vectrze. Jedź tam gdzie zakładałeś gaz. Podępną pod komputer i wyregulują obroty.

Jeszcze jedno co zrobili to wyciągnęli rurę od powietrza co wchodzi do filtra od strony świateł. Od tej pory w mojej Viki jest wszystko OK

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Krystian-_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli sekwencja to rury nie ruszać, z rurą manewry się robi ale przy mikserze żeby nie rozrzedzało mieszanki za bardzo. Skoro dzieje się na lpg to regulacja gazu i powinno być po kłopocie. Sondę można sprawdzić miernikiem wpinając się w czarny przewód i masę i zobaczyć w jakim zakresie faluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulacja tam gdzie zakładałeś.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> napisz co zdziałałeś

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nie powinni wyciągać tej rury(auto dostaje więcej powietrza)jak kupiłem swoją viki to te rura była wyciągnienta i dodatkowo wycięty był otwór w obudowie filtra powietrza(na wypadek strzału,zeby nie rozerwało obudowy)a moje obroty szalały(gasła po wżuceniu na luz).włożyłem tą rure spowrotem,zaślepiłem otwór,wymieniłem filterek gazu,wyregulowałem sam(niemam kostki do kompa)wyczyściłem przepustnice,krokowca,erg i teraz chula aż miło....

I JESZCZE JEDNO,SONDA WYWALA BŁĄD 0130.

Edited by maliniak35

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cino25

na regulacje jadę w sobotę,do gaz jest nowy 2 generacji i jeszcze nie przejechałem 1000. rurka jest wyjęta, a le to nic nie pomaga,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po regulacji wszystko powinno grać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonda nie zawsze wywali błąd. Jeżeli jest starsza i zużyta to będzie działać w zawężonym zakresie ale dla komputera będzie zmieniał się sygnał więc błędu nie wyrzuci. Ale póki co jedź na regulację bo może sonda jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W takim wypadk należy ustawić odpowiednio śrubę na parowniku. Ale nie od wolnych obrotów ale tą drugą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...