Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ArkaDio_MoRaLeZ

Wyjatkowy problem z poduszka silnika

Polecane posty

Gość ArkaDio_MoRaLeZ

WITAM

Od Jakiego czasu mialem objawy uszkodzonej poduszki silnika. Zdobylem nowa poduszka (chodzi o te przy filtrze powietrza) (ta najprostsza do wymiany)

Wyjecie starej bylo proste poniewaz, Na zdjeciach pokazana jest normalna mala dziura w ktora wchodzi poduszka (zdjecia z innego postu o poduszkach)

Tylko wlasnie moj przypadek byl taki, ze po wyjeciu poduszki byla tam duzaa dziura wieksza od standardowej o ok 1 cm w kazda strone. Na pierwszym zdjeciu widac takie biale slady to wlasnie takiej wielkosci jest moja dziura. Przyjrzalem sie dokladniej i bylo widac swieze slady przecierania sie tej metalowej podstawy samochodu a poduszki. Teraz mam pytanie co powinienem zrobic, by poduszka byla przymocowana poprawnie i spelniala funkcje poduszki. Myslalem nad spawem ale nie da sie zrobic idealnie jak bylo, drugim rozwiazaniem co mi wpadlo to przystawienie podkladek duzych po gornej i dolnej czesci dziury.

Jak myslicie czy to zda egzamin?? a o to zdjecia dziury i wygladu poduszek (podkreslam nie sa to zdjecia moje, ktore idealnie nie pokazuja problemu) mial ktos kiedys taki problem? Pozdrawiam i z gory dziekuje.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ewentualnie gg 3838138

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuje znalesc podkładke wiekszej średnicy niż wyrobiony przez twoją poduszke otwór, w środku podkładki oczywiście rozmiar żeby szpilka poduszki weszła i przyspawać tą podkładke do karoseri. Samo założenie podkładek tak jak opisujesz powinno zdać egzamin ale ja bym dla pewnosci chyciłbym spawarką i zabezpieczył jakąś farbą żeby nie rdzewiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArkaDio_MoRaLeZ

No spoczko i tak zrobie;] Dzieki za wypowiedz, Ze spawarka bedzie problem, najpierw bede musial znalesc miejsce gdzie spawaja, bo w Anglii jestem;]

Tylko dlaczego sie takie cos zrobilo ? moze jakies sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może poluzowala się nakrętka od poduszki... podczas jazdy zaczeło rzucać silnikiem stąd ten uszczerbek,

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArkaDio_MoRaLeZ

No a wiec

Znalazlem podkladki wlozylem jedna na gore, druga na spod. i udalo sie;]

Podnioslem silnik lekko lewarkiem odkrecilem sruby i wlozylem nowa poduszke z podkladkami. Rezultatem tego bylo to ze silnik moze 2 albo 3 cm podnosi sie gdy mam samochod na recznym i puszczam sprzeglo (czyli symulacja ruszania) Chyba trzeba by bylo ten temat zamknac.

To moze jeszcze jedno pytanie. Czy kontrolka check engine ktora mi sie zapalala gdy byl silnik zimny po nocy, po rozgrzaniu ok 2 min gasla ale tu jest cos dziwnego. Bo jezeli podczas jazdy mi sie zapalala wcisnolem lekko hamulec to gasla. I byl spokoj na ok 10-15 min jazdy a pozniej ponownie. Czy to jest czujnik walu czy od czego? Mogla byc przyczyna tego zla poduszka? (chociaz zaswiecila mi sie gdy wymienilem poduszke).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tego co opisujesz z hamulcem to na 99% coś z podciśnieniami, poszukaj na forum jak je sprawdzić sporo o tym było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×