Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Stillz

Łożysko poleciało ? - Luz na kole

Polecane posty

Witam.

Mam problem, dziś przekładając koła tył przód, co by ich zużycie było w miarę równomierne, troszkę się przeraziłem, na jednej tarczy z tyłu mam luz który obawia się tym, że popychając koło (czy samą tarcze) górą ma ono luz około 2mm co przy oponie jest to dość zauważalne, troszkę się przestraszyłem bowiem od razu mam w wyobraźni obraz jak mi odpada koło podczas jazdy, pytanie tylko teraz czy to łożysko ? nic mi innego nie przychodzi do głowy, jeśli to tak to jak w kwestii jego wymiany, dodam, że jeszcze w dodatku mam nie bębny a tarczo-bębny i nie te najczęściej stosowane w VA tylko takie gdzie łożysko jest wciskane w tarcze o ile mi wiadomo takie występowały w kadecie

tak to wygląda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Kwestia wymiany łożyska, potrzebna jest do tego prasa itp ?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to łożysko.

Ale nie panikuj. Jeśli jeszcze nie szumi/chuczy, to wystarczy je lekko dociągnąć.

Jest taka możliwość ale tylko w przedliftach, bo tam jest łożysko stożkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Troszkę poczytałem na forum

Więc podejrzewam, że problemem było za mało dokręcone łożysko ale z tego co piszesz to tak się kończy (wiem że to się nie dokręca do końca), 2 oczka dalej i wszystko znikło, pomimo wszystko zmieniłem łożysko na inne z zwykłego bębna wyglądały tak samo, wszystko złożyłem i jest idealnie, bieżnia raczej jest ok, zresztą wszystko się okaże.

Ogólnie jak ktoś to prosto opisał wymiana łożyska.

Demontaż Zacisku -> Kapselek -> Zawleczka -> Śruba -> Łożysko -> Śruba -> Zawleczka -> Kapselek -> Zacisk

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×