Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest wma

ile ON wchodzi do baku

Recommended Posts

Guest wma

Wiem pewnie było, ale szukałem godzinę i szlag mnie trafił nic nie znalazłem.

Kontrolka rezerwy zaczęła migać przejechałem jeszcze ok. 25 km i dojechałem do stacji komputer pokazywał że przejadę jeszcze 20 km. I nalałem dokładnie 53,75 litra ON. Bez dolewania do samej góry. Pistolet w połowie w baku i do odbicia.

A i kiedyś jak próbowałem dolewać pod korek to lałem, podchodziło pod sam wierzch i potem opadało i tak kilka razy, a że była kolejka to nie próbowałem już dłużej. Niby nic nie ciekło.

Czy to normalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

często jest tak ze zapowietrza się zbiornik

u |Ciebie obstawiam niedrożny układ odpowietrzania zbiornika

chociaz wchodzi ok 60 litrów wiec prawie zmiesciłeś ta ilosc

Edited by kowalmarcinek

Share this post


Link to post
Share on other sites

to normalne, ile wejdzie dokladnie niewiem ale ponad 60 spoko, dosyc sporo wchodzi od odbicia mozna lac lac , ja pare razy zatankowalem pod korek

a druga sprawa gratuluje i podziwiam oraz wspólczuje twojej pompie szybciej powie NIE, mid pokazuje zasięg ale im mniej agresywnie tym ten zasieg sie zwieksza a pozatym w rzeczywistosci przeklamuje nawet jak amsz dobrze sklaibrowany to o okolo 0.2 lna kazde 100km , testujesz moc pompy czy kontrolki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by szczepan162

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi od odbicia wchodzi jakieś 4-5l. Więcej nie próbowałem - szkoda czasu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

pojemność zbiornika to podobno 65 l

pozdrawiam

hvast

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżenie na rezerwie bardziej obciąża pompę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kontrolki "komornika" zawsze leję do pełna około 50 ltr.

Please login or register to see this quote.

Bo zassanie powietrza to brak smarowania i tym samym problemy typowe dla VP44.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

Ale przecież jak jest rezerwa to nie zasysa powietrza, dopiero jak rzeczywiście zabraknie paliwa to się zgodzę, ale wtedy dochodzi jeszcze problem odpowietrzenia. A to czy w baku jest 50 litrów czy 5 nie ma znaczenia.

A poza tym wydaje mi się że rezerwa zaczyna migać z dość dużym wyprzedzeniem. Z tego co wchodzi do baku to widać że jest tam sporo paliwa. Gdzieś czytałem że ktoś jeździł jeszcze mimo że komputer pokazywał że już nic nie przejedzie. Ja raczej nie będę próbował?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie, zgadzam się, jak powietrze zssie to już nie jedziesz na rezerwie tylko na oparach:)

i w dodatku nie jedziesz a stajesz:)

pozdrawiam

hvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

wystarczy że na takiej rezerwie 5litrów mocniej ruszych , zachamujesz i też powetrze dojdzie a poza tym brud który jest na dnie zbiornika. problemy sami możemy łatwo zrobić a póżniej POMOCY!!!! , STANĄŁEM!!!, NIE MOGĘ ZAPALIĆ !!! ITD.

sam kiedyś doprowadziłem do tego że miałem w baku może z 3 litry - wtedy komputer pokazał zasięg około 50 km w mieście kontrolka rezerwy zaczęła mrugać i na światłach trochę mocniej ruszyłem a za chwilę ........ stanąłem i nie mogłem zapalić - dopiero po kilku próbach zapalił. nigdy więcej rezerwy.

Co do ilości paliwa w baku sam nie wiem, raz czytalem że jest 65l a niekiedy znajduję informację że 61.

Edited by Darek.G

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tym temacie

Please login or register to see this link.

podano ze 70litrów.

Wskaźnik wyskalowany jest o 60 plus jakies 10 rezerwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej śmieci pływające na powierzchni paliwa, bo paliwo jest zasysane z dna zbiornika przez cały czas i to co na dnie już jest w filtrze, który to wszystko wyłapuje (chyba że jest dziurawy).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

A jaka w tym wypadku jest różnica czy mam 5 litrów w zbiorniku czy 10 litrów. Z tego co piszecie to wychodzi że powinno się jeździć cały czas na pełnym baku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to mawia mój kumpel - nigdy nie czekać do rezerwy i tankować wcześniej - niższy rachunek na stacji jest lepszy niż wyższy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na pewno nie ma 70l. Kiedyś się zapomniałem i pojeździłem troszkę dłużej na rezerwie niż powinienem, wskazówka się położyła, po zatankowaniu weszło 54,...l

Czyli maksymalnie do mojego wchodzi 60l. Z reguły po zapaleniu się rezerwy gdy dojeżdżam do stacji wchodzi 50-52l.

Ale tez trzymam się reguły i nie jeżdżę na rezerwie, mam nieprzyjemne doświadczenia z Mondeo, które się zapowietrzyło.

Edited by 120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nominalnie zbiornik VB niezależnie od silnika i nadwozia mieści 60l. Po kombinacjach z odbijaniem można pewnie jeszcze z 5 upchnąć ale jeśli komuś wchodzi 70 to może warto zmienić stację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

hahahahhahahah

Fakt z tymi stacjami to czasami są niezłe jaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wejdzie 70 tylko musisz podlewarować auto jak do zmiany koła i spokojnie wejdzie 70l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dziwnie by to wygldalo jak bys na stacji dzwigal auto na lewarku przed tankowaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jak później postawi się auto w poziomie, to co? Trzeba te pięć litrów ręce łapać czy jeździć trzeba jak low-rider z jednym kołem uniesionym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym 70 to rzeczywiście przesada. Mi najwiecej udało sie 61l. wlać pod korek 10 min. cykania pistoletem na stacji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> wzkazówka przed zatankowaniem wogule sie nie podnosiła. wiecej razy już nie zdarzyło mi sie wyjeżdzić paliwa. Teraz dużo wczesniej tankuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

oczywi ście trzeba stać z kanisterkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

a zescie wymyslili z tym 65/70 Litrow... Z doswiadczenia wiem ze ciezko jest zatankowac wiecej jak 55L, i tak przy tylu trzeba wielokrotnie odbijac pistolet i czekac az piana opadnie... Czym wiecej piany tym mniej paliwa wejdzie, a piana sie robi od slabej jakosci paliwa i w momencie wpadania paliwa przy duzej predkosci do baku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wma

Please login or register to see this quote.

Bioester nie pieni się w ogóle czyli musi być dobry. Ale masz racje ciężko zatankowac pod korek, nie wiem dlaczego ale w tym baku jest to szczególnie trudne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest matek222

Please login or register to see this quote.

w niemczech jak lalem ON na Shell prawie w ogole piany nie bylo i pod korek nie bylo problemu z zatankowaniem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...