Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość wma

ile ON wchodzi do baku

Polecane posty

Gość wma

Wiem pewnie było, ale szukałem godzinę i szlag mnie trafił nic nie znalazłem.

Kontrolka rezerwy zaczęła migać przejechałem jeszcze ok. 25 km i dojechałem do stacji komputer pokazywał że przejadę jeszcze 20 km. I nalałem dokładnie 53,75 litra ON. Bez dolewania do samej góry. Pistolet w połowie w baku i do odbicia.

A i kiedyś jak próbowałem dolewać pod korek to lałem, podchodziło pod sam wierzch i potem opadało i tak kilka razy, a że była kolejka to nie próbowałem już dłużej. Niby nic nie ciekło.

Czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

często jest tak ze zapowietrza się zbiornik

u |Ciebie obstawiam niedrożny układ odpowietrzania zbiornika

chociaz wchodzi ok 60 litrów wiec prawie zmiesciłeś ta ilosc

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to normalne, ile wejdzie dokladnie niewiem ale ponad 60 spoko, dosyc sporo wchodzi od odbicia mozna lac lac , ja pare razy zatankowalem pod korek

a druga sprawa gratuluje i podziwiam oraz wspólczuje twojej pompie szybciej powie NIE, mid pokazuje zasięg ale im mniej agresywnie tym ten zasieg sie zwieksza a pozatym w rzeczywistosci przeklamuje nawet jak amsz dobrze sklaibrowany to o okolo 0.2 lna kazde 100km , testujesz moc pompy czy kontrolki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez szczepan162

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi od odbicia wchodzi jakieś 4-5l. Więcej nie próbowałem - szkoda czasu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pojemność zbiornika to podobno 65 l

pozdrawiam

hvast

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżenie na rezerwie bardziej obciąża pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kontrolki "komornika" zawsze leję do pełna około 50 ltr.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo zassanie powietrza to brak smarowania i tym samym problemy typowe dla VP44.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale przecież jak jest rezerwa to nie zasysa powietrza, dopiero jak rzeczywiście zabraknie paliwa to się zgodzę, ale wtedy dochodzi jeszcze problem odpowietrzenia. A to czy w baku jest 50 litrów czy 5 nie ma znaczenia.

A poza tym wydaje mi się że rezerwa zaczyna migać z dość dużym wyprzedzeniem. Z tego co wchodzi do baku to widać że jest tam sporo paliwa. Gdzieś czytałem że ktoś jeździł jeszcze mimo że komputer pokazywał że już nic nie przejedzie. Ja raczej nie będę próbował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie, zgadzam się, jak powietrze zssie to już nie jedziesz na rezerwie tylko na oparach:)

i w dodatku nie jedziesz a stajesz:)

pozdrawiam

hvast

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy że na takiej rezerwie 5litrów mocniej ruszych , zachamujesz i też powetrze dojdzie a poza tym brud który jest na dnie zbiornika. problemy sami możemy łatwo zrobić a póżniej POMOCY!!!! , STANĄŁEM!!!, NIE MOGĘ ZAPALIĆ !!! ITD.

sam kiedyś doprowadziłem do tego że miałem w baku może z 3 litry - wtedy komputer pokazał zasięg około 50 km w mieście kontrolka rezerwy zaczęła mrugać i na światłach trochę mocniej ruszyłem a za chwilę ........ stanąłem i nie mogłem zapalić - dopiero po kilku próbach zapalił. nigdy więcej rezerwy.

Co do ilości paliwa w baku sam nie wiem, raz czytalem że jest 65l a niekiedy znajduję informację że 61.

Edytowano przez Darek.G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tym temacie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

podano ze 70litrów.

Wskaźnik wyskalowany jest o 60 plus jakies 10 rezerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Raczej śmieci pływające na powierzchni paliwa, bo paliwo jest zasysane z dna zbiornika przez cały czas i to co na dnie już jest w filtrze, który to wszystko wyłapuje (chyba że jest dziurawy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jaka w tym wypadku jest różnica czy mam 5 litrów w zbiorniku czy 10 litrów. Z tego co piszecie to wychodzi że powinno się jeździć cały czas na pełnym baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to mawia mój kumpel - nigdy nie czekać do rezerwy i tankować wcześniej - niższy rachunek na stacji jest lepszy niż wyższy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na pewno nie ma 70l. Kiedyś się zapomniałem i pojeździłem troszkę dłużej na rezerwie niż powinienem, wskazówka się położyła, po zatankowaniu weszło 54,...l

Czyli maksymalnie do mojego wchodzi 60l. Z reguły po zapaleniu się rezerwy gdy dojeżdżam do stacji wchodzi 50-52l.

Ale tez trzymam się reguły i nie jeżdżę na rezerwie, mam nieprzyjemne doświadczenia z Mondeo, które się zapowietrzyło.

Edytowano przez 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nominalnie zbiornik VB niezależnie od silnika i nadwozia mieści 60l. Po kombinacjach z odbijaniem można pewnie jeszcze z 5 upchnąć ale jeśli komuś wchodzi 70 to może warto zmienić stację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hahahahhahahah

Fakt z tymi stacjami to czasami są niezłe jaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wejdzie 70 tylko musisz podlewarować auto jak do zmiany koła i spokojnie wejdzie 70l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziwnie by to wygldalo jak bys na stacji dzwigal auto na lewarku przed tankowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jak później postawi się auto w poziomie, to co? Trzeba te pięć litrów ręce łapać czy jeździć trzeba jak low-rider z jednym kołem uniesionym

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym 70 to rzeczywiście przesada. Mi najwiecej udało sie 61l. wlać pod korek 10 min. cykania pistoletem na stacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> wzkazówka przed zatankowaniem wogule sie nie podnosiła. wiecej razy już nie zdarzyło mi sie wyjeżdzić paliwa. Teraz dużo wczesniej tankuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oczywi ście trzeba stać z kanisterkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

a zescie wymyslili z tym 65/70 Litrow... Z doswiadczenia wiem ze ciezko jest zatankowac wiecej jak 55L, i tak przy tylu trzeba wielokrotnie odbijac pistolet i czekac az piana opadnie... Czym wiecej piany tym mniej paliwa wejdzie, a piana sie robi od slabej jakosci paliwa i w momencie wpadania paliwa przy duzej predkosci do baku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bioester nie pieni się w ogóle czyli musi być dobry. Ale masz racje ciężko zatankowac pod korek, nie wiem dlaczego ale w tym baku jest to szczególnie trudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość matek222

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w niemczech jak lalem ON na Shell prawie w ogole piany nie bylo i pod korek nie bylo problemu z zatankowaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×