Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

luzy w przednim zawieszeniu...


Kanzer
 Share

Recommended Posts

Witam

Ostatnio moja V zaczeła mnie coś nosić po drodze i jakoś coś stukało w przednim zawieszeniu :/

Mysłaęlm że to znowu oderwana śruba od wachacza (pisałem o tym w innym temacie), ale po położeniu sie pod auto nic nadzwyczajnego nie zauważyłem, oprucz dalszych luzów na wachaczu...

Coś mnie natkło aby podnieść maske (juz dluuugo nic nie robiłem pod nią ;) ), a tu moim oczom okazały sie dwa dziwne hmm... szpary?? pomiędzy gumą mocowania amortyzatorow a kastą... (zdjęcia dodaje w załącznikach).

I moje pytanie, czy te "szpary" to jest normalny objaw?? Czy trzeba coś z tym zrobić?? i Także zauważyłem że koła mi sie inaczej ustawiły o tak --> // \\ :/

Link to comment
Share on other sites

Dzięki mikruss , to przynajmniej juzwiem że to nie jest winą luzow :P

Ale w tym tygodniu wymieniam sanki całe i gumy (wreszcie zamówiłem) w przednim zawieszeniu to myśle że będzie juz ok :P

Link to comment
Share on other sites

Witam!U mnie te gumy przylegają no może z 1 mm luzu albo nawet nie ale jak kolega mikruss też tak ma to może od wersji zależy.Pozdrawiam

Zależy od ustawienia auta, równości podłoża, skręconych kół, tak to ma pracować.

Co do problemu, sprawdź sworznie wahacza na początek, wybite potrafią robić cuda, niekiedy stuki przypominające trzeszcząca sprężynę, innym razem potrafią rzucać po całej drodze, że trudno kierownice utrzymać, wszystko zależy w jakim stopniu i jaki ma już luz.

Dalej może, czas sprawdzić amorki, może ich żywot się już kończy, warto sprawdzić również łożyska amortyzatorów chociaż one tu aż takiego znaczenia mieć nie będą.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Sworznie wachaczy mam dobre bo wymieniałem całe wachacze z gumami ;) Amortyzatory przednie mam 64 i 62 % ;) wiec jeszcze w miare :P

Dzisiaj sprawdzałem i tego nawet dokrecić nie idzie :/ Więc nie wiem co jest :o

Link to comment
Share on other sites

Sworznie wachaczy mam dobre bo wymieniałem całe wachacze z gumami ;) Amortyzatory przednie mam 64 i 62 % ;) wiec jeszcze w miare :P

Dzisiaj sprawdzałem i tego nawet dokrecić nie idzie :/ Więc nie wiem co jest :o

No to amortyzatorów nie masz, o ile mi wiadomo nowy amorek ma sprawność (teoria) 80%, przy 60% amortyzator nadaje się do wymiany.

Co do sworzni zależy też kiedy wymieniałeś, moje wtedy najtańsze wytrzymały nie cały rok właśnie je dziś wymieniłem na nowe, co prawda 50zł sztuka ale mam nadzieje, że przetrwają dłużej niż te za 29zł, to samo dotyczy tulejek, nigdy na tym lepiej nie oszczędzać, jedne mam bilsteina przednie wahacza, a tylne wahacza 4max bodajże, i tylne juz zaczynają pękać.

Edited by Stillz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP