Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maliniak35

za niskie wolne obroty..

Polecane posty

Witam,jak nie ten dział to z góry przepraszam.Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moją bolączke...mianowicie moja vectrunia od jakiegoś czasu,trzyma za niskie obroty,np.dojazd do świateł,luz i skazówka staje na 700,obojętnie czy to lpg czy pb,czy zimny czy ciepły,krokowiec i przepustnica czyszczone,uszczelka nowa,dolot w 99%szczelny,poprostu już niewiem co może być przyczyną,czy to normalne,dodam że nic nie "faluje"poprostu sprzęgło na chwile spada na 900,i za moment spada na 700...miał ktoś taki przypadek??pomóżcie coś z tym zrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie wg mojego obrotomierza trzyma 700 obr i to normalka(silnik V6)

zalezy czy masz dobrze skalibrowany wskaznik obrotów...

mozesz to sprawdzic podłaczając auto do kompa i sprawdzić to opel scanerem

tam pokazuje obroty właściwe silnika ,,, porównaj sobie ze wskazówką?( często sie zdarza ze wskaźniki w oplu są mało precyzyjne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli nie jest to jakaś wada,z którą lepiej nie jeżdzić?dodam że silnik pracuje równiótko,nie telepie nim,ani całą budą..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

e to luz !!!!

jest ok jak najbardziej mozesz jezdzić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki kowalmarcinek,oczywiście przyciskiem,uspokoiłeś mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też trzyma w okolicy 700 a czasami do 800 obr/min. Podobno da się zmienić wartośc wolnych obrotów techem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V6 ma nizsze obroty jalowe i nie mozna jej porownywac do 4 rzedowki!

u mnie w X20XEV mam ustawione obroty na 810 badz 830,sprawdzane op-comem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

V6 moja ma nawet ok 500-600 obr

nawet zwróciłem uwagę na to jak wracałem wieczorkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

700 to normalne obroty. ja w swojej v6 mam ustawione 640 i jest git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko z tego co widzę to V6 ma niższe obroty. Większa ilość cylindrów to częstszy zapłon. Nie mniej jednak jeśli nie trzęsie silnikiem to jest ok. Może tylko wskazówka oszukuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w V-ałkach zawsze były możliwe niższe obroty ze względu na lepsze wyważenie silnika

zawsze można sprawdzić kompem lub techem i ew. podnieść

a może przy okazji wyregulować wskazówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej 1.8 16v tez miałem 700 rpm na jalowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie martw, poki obroty nie bądą falować lub spadną tak nisko ze będzie wpdac w wibracje jezdzij i niczym sie nie martw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zapewne tu jest pies pogrzebany - wskazówka może oszukiwać

jedź na kompa i sprawdź rzeczywiste obroty

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli wskazówka zaczyna falować to wina przeływomierza.miałem tak w swoim 1.8 16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za podpowiedzi,podjade na kompa i sprawdze...pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dnc

Masz zawsze takie same obroty czy zimny czy ciepły silnik? Bo tak z pierwszego posta zrozumiałem? Jeśli tak to chyba to nie jest normalne. Jesli silnik jest ciepły to OK bo tak ma wielu w tym i ja, ale na zim,nym jest ok 900 obr./min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jest na zimnym 900 bo działa coś na zasadzie automatycznego ssania....

kolega napisał że na początku ma 900 a później ma 700...

wynika to z tego ze ssanie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dnc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No własnie nie bardzo. Tak ja to zrozumiałem. Jesli jest 900 to jak spada z obrotów. Najpierw na moment jest 900 a potem 700. Ale prędkość koło 900 jest utrzymywana kiedy auto toczy się na luzie. Kiedy staje to spada do 700. Ja w każdym bądź razie tak mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest tak,obydwaj macie racje,rano jak odpalam,to 1-2 min,jest 900,bo chodzi pompa,i spada na 700,na jeszcze zimnym,a na ciepłym,jak kolega zauważył dojazd do świateł,sprzęgło,koła sie toczą,jest 900,jak stane myk i 700,i ani drgnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dnc

Może czujnik jest uwalony i daje złą temperaturę dla ECU i ten za szybko przełącza się na normalną pracę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na zimnym jest 1200obr a później spada w okolice 800

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i to jest prawda..kasowałem błędy kompem i przy okazji sprawdziłem rzeczywiste obroty i...na obrotku 700 jak w morde dał,a na kompie 860

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> .tylko jak teraz to zrobić żeby to wyrównać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze założyć wskazówkę - porady są w tematach o zmianie tarcz zegarów.

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×