Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem zimnego silnika


roton
 Share

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów. Nie chcę śmiecić forum bo przyczytałem juz wszystkie posty i wiem że temat był juz poruszany ale może nie do końca mam ten sam problem bo nie mogę znaleźć pomocy. Otóż od jakiegoś czasu bardzo mocno szarpie mi na zimnym silniku gdy ruszam. Nie ma mocy w tym czasie i straaasznie muli (telepie całą budą aż skacze). Dopiero gdy uda sie rozpędzic auto dostaje takiego strzała i już wszystko gra i jedzie ok! Ale tak tylko na zimnym silniku, przeważnie po nocy. Nawet jak gdzieś jadę i postoi auto 3-4 godz. problem nie występuje. Dopiero po dłuższym postoju i chłodnym silniku. Forum Mocno prześledziłem i nie mogę znaleźć więc proszę o pomoc. Wymieniłem świece, przewody, wyczyszczony bardzo dokładnie krokowiec, przewód odmy i zawór EGR. Nie wymieniałem tylko uszczelki od krokowca bo stara jest ok. Bardzo Was proszę o pomoc bo juz nie wiem czego mam się czepic :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wymieniłem ów czujnik temp. ale niestety brak rezultatu. Auto po nocy dalej szarpie przy rozruchu :( Cóz jeszcze moge sprawdzić ???

Link to comment
Share on other sites

Guest Przemo21

kolego a napisz jak tam z szczelnością układy wydechowego?

kolektor wydechowy cały? nie cyka Ci na zimnym silniku?

spróbuj jeszcze odłączyć na zimnym silniku pompę powietrza wtórnego przed porannym rozruchem (taka czarna pucha przy akumulatorze)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Wiatm

Miałem identyczne objawy jak kolega roton. Wymieniłem świece, zaslepiłem zawór egr, wymieniłem przepływomierz oraz czujnik ECU myśle, ze to w pierwszej kolejnosci trzeba bylo zrobic. Problem jednak pozostawał. Jak sie okazało przyczyną był uszkodzony czujnik spalania stukowego. Błędu nie pokazywało gdyż czujnik działał ale opózniał zapłon, tzn wskazywał wartosc ujemna przez pierwsze 500metrow a poźniej wartośc ta zaczynała rosnac.

Czujnik ten łatwo jest wymienic samemu bez wiekszego problemu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP