Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Lorkovsky

Migająca żółta kontrolka auta z kluczykiem-- auto nie odpala

Polecane posty

Gość Lorkovsky

Nigdzie na forum nie mogłem znaleźć precyzyjnej odpowiedzi na moje pytanie.

Kilka razy zdarzyło mi się że po przekręceniu kluczyka zapaliła się żółta kontrolka auta z kluczykiem i migała, auto w ogóle nie kręci nie odpala. Dopiero ponowne wyłączenie zapłonu i przekręcenie powoduje że auto odpala.

Co mogło ulec awarii i jak to naprawić oraz mniej więcej jakie koszty są z tym związane. Wyczytałem gdzieś że to może być kwestia imobilaizera ale niestety nie jestem pewny tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W VC awaria immo ma inną ikonkę - z kłódką ale skoro nie odpala to nie wykluczone, że to problem z immo.

Podłącz kompa i zczytaj błędy to się dowiesz dokładniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

migająca ikonka jest odpowiedzialna za niezaprogramowanie immo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma astre H więc nie posiada wyświetlacza tylko właśnie kontrolkę autka z kluczykiem. Miganie tej kontrolki oznacza właśnie błąd immo i po podłaczeniu kompa taki błąd odczyta. Nie wiem czy to nie jest jakiś oólny problem w astrach bo mój brat w AH z identycznym silnikiem też tak miewa od czasu do czasu, wkłada kluczyk do stacyjki kilka razy mignie autko z kluczykiem i odpala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raz mi tak sie zdarzylo w corsie c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sQt

ja po resecie ECU w mojej VC nie mialem auta z klodka tylko wlasnie migajacy klucz, powod - niezaprogramowany immobiliser, po zaprogramowaniu kontrolka odrazu zniknela i autko odpalilo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na drugim kluczyku jeślil problem pojawi się ponownie to procedura przewiduje

1-przeprogramować CIM

jeśli to nie pomoże

2-wymienić CIM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

tyczy się A-H i V-C

w tych pierwszych to ostatnio plaga

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

pocieszające jest tylko to że CIMy staniały z ok.1900 na ok. 450 pln.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez kubik-wlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale nie wszystkie do mojej vc nadal kosztuje 1800pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

możliwe z tego co się orientowałem standart staniał kwestja sprawdzenia

ale dopiero na jutro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziś i mi sie przytrafiło miganie ikony auta z kluczykiem ,

nie wiem czy to może być imo bo tak to chyba by auto z kłódką było a nie auto z kluczykiem,

po podpięciu pod kompa mam błąd występujący :

U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)

po ponownym włożeniu kluczyka autko odpaliło bez problemu, co oznacza ten błąd jak go naprawić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie. Zapaliła sie ikonka auta z kłódką i też nich chciało odpalić. Problem wystąpił po kilku godzinnym ładowaniu akumulatora prostownikiem. Wyciąganie i wkładanie kluczyka nic nie dawało. Ustąpiło dopiero po odłączeniu klem od akumulatora i złączeniu ich na minutę ze sobą. Samo odłączenie klemy nic nie dawało. Nie wiem co to spowodowało ale może sposób pozbycia się tego pomoże.

Teraz jak ładuję akumulator odłączam klemę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było autko z kluczem przy tym błędzie i był to błąd w silniku

Błąd był chwilowy jak go wykasowałeś nie powraca to wszystko jest ok (czasami takie kwiatki przy tych temperaturach lubią się wysypywać coś nie połączy i błąd gotowy)

I mam szklaną kulę i powiedz że trafiłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_woot.gif" alt=":woot:">

A jak nie trafiłem i błąd powraca to jesteś kolego w d*p** u murzyna a dlaczego to masz poniżej

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN.

Uszkodzone części składowe:

Moduł sterujący, który ustalił kod problemu

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie i ja miałem po ładowaniu prostownikiem i nie odłączałem go od autka ....

ale u mnie pisze ze wystepuje choć po wykasowaniu nie sprawdzałem bo się spieszyłem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak jak pisałem jak błąd powraca (a jak piszesz że występuje to raczej go nie usuniesz)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Potwierdz tylko czy masz silnik 19 cdti

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak mam 1.9 CDTI DTL,

ale co do błędu to mam

U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)

(występuje)

a nie ten

U2103 - Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duza szybkosc)

(występuje)

To jest Zakłócenie działania wewnętrznego modułu sterownika CAN

i tak jak pisałem jak się nie da skasować i oprócz niego nie ma więcej błędów to do wymiany Moduł sterujący, który ustalił kod problemu a u ciebie ustalił ten problem silnik czyli ECU

Ale to jest według tisa a tis czasem głupoty podaje tak więc jak pojedziesz pewno do serwisu ASO to ci zaproponują wymianę ECU a może być co inne . Szukaj dobrego elektryka a jak rozwiążesz problem to napisz co było bo tu już raczej nikt ci nie pomoże z tym błędem

Ja osobiście zawiodłem się na tisie jak w bixenonach wyświetlił się błąd brak kalibracji ecu i też pisało wymiana sterownika a trza było tylko skalibrować bixenony

Na twoim miejscu sprawdził bym can co idzie do silnika czy przewód gdzieś się nie przetarł ale nie wiem czy silnik jest połączony tylko z szyną can duza szybkosc bo jak tak to byś nie weszedł nawet opcomem w ecu

Jeszcze jest taka opcja że coś się zawiesił komp spróbuj odpiąć aku na parę minut i wtedy sczytaj błędy czy czsem nie ustąpi ten błąd (a tak poza tym oprócz tego że ci wyświetla błąd w opcomie coś dzieje się z autkiem nie tak czy tylko błąd masz w opcomie)

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem wcześniej 1raz nie chciało auto w ogóle odpalić po ładowaniu prostownikiem bez wyjmowania akumulatora,

tylko migała ikona auta z kluczem. Po wyjęciu i ponownym włożeniu auto odpaliło bezproblemowo.

Podpoiłem pod kompa i wywaliło mi ten błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze raz odpiąć i podpiąć aku tylko zostaw na dłużej odpięty jak to nie pomoże to szukaj dobrego elektryka ale podejrzenie że uwalony jest ecu

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

teraz bedzie ten pierwszy raz jak odpne aku bo wczesniej go nie odpinałem:)

jak uwalony ecu to jakich kosztów można się spodziewać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pomoże odpięcie aku to sprawdz czy kable maja przejście od can a są na zdjęciach poniżej [CAN (duza szybkosc) jest to 2 kable biały i zielony skręcony razem biały niby ma robić za ekranowanie zielonego i oba mają mieć przejście)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

ipsg.jpg

sprawdz do sterownika silnika przejście

lOUuD.jpg

3cOo.jpg

Jak jest przejście to jedna diagnoza ta co wyżej ecu do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie sprawdzę jak tylko będę miał chwile czasu bo na razie jak ja nie jeżdżę to kobieta i niema jak sie Vectorem zająć..

najpierw podepne pod kompa i sprawdze czy ten błąd nadal występuje bo jak odpalam auto to nie mam ikony auka z kluczem przy odpalaniu samochodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam dokładnie ten sam problem co kolega Larkovsky, kontrolka auta z kluczem świeci się światłem ciągłym, stało się to podczas normalnej jazdy i auto zgasło.

Nie kręci rozrusznikiem. Czy to faktycznie jest przyczyna w ECU. i jeszcze jedno pytanie, czy to prawda że ECU w astrach H wychodziły z jakąś usterką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pod komp podłącz bo bez tego nie ruszysz z tematem i nie musi być to wina ecu (sama kontrolka oznacza usterkę silnika)

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oto wynik:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Czy mogę prosić o rozpiskę wtyczek w bcm-ie?

Sprawdzę czy dochodzi tam w ogóle zasilanie...

Ostatnio przedziewałem przewody przez grodz po lewej stronie obok wiązki, było tam bardzo ciasno i zastanawiam się czy czasami czegoś tam nie uszkodziłem.

Edytowano przez mareksmd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz usterkę na szybkim canie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×