Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Kanzer

Filtr stożkowy C20NE

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Mam takie pytanko co mnie juz dawno interesuje, czy dodanie filtru stożkowego do silnika C20NE da jakieś rezultaty??

Czy to bezsensowne wywalenie pieniążkow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ??

i chciałem jeszcze zamontować w przelocie powietrza od filtru do kolektora taką mini tyrbinke co podtrzymuje jeszcze na chwile po puszczeniu gazu silnik na obrotach.

Montował ktoś coś takiego w svojej Viki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawidłowo zamontowany stozek wraz z puszka i zimnym dolotem nie pogorszy parapetrów silnika:) Czy, poprawi tylko hamownia Ci powie ale ogolnie nie liczyłbym na to:) Nawet jesli bedziesz miał 2,3 konie wiecej, dostępne będa w górnym zakresie obrotów a przecież 4,5-6,5 tys sie nie jeździ na codzien.

Odnośnie turbinki... moim zdaniem to zakłóca przepływ powietrza i w konsekwencji silnik bedzie go dostawać mniej. To moze poprawi reakcje silnika na gaz ale tylko w chwili gdy zaraz po odjeciu gazu znow go wcisniesz, kiedy jeszcze "wiatraczek" bedzie sie krecił odpowiednio szybko:)

Moim zdaniem to pieniądze wyrzucone w błoto, tak samo jak montaż magnetyzerów i innych czipów za złoty pięćdzieciąt:)

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... w sumie też tak mówie:P jak sie silnika nie przerobi fabrycznie pod okiem znawców, to praktycznie nic nie zrobisz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale w sumie skoro kasa wyrzucona to wole isć na piwo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

I zakupić inną viki.

A teraz mi powiedz lepsza jest 2.5 v6 czy 2,0 16v ?? mowa o Vectrze A

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo słyszałem że Viki B mają awaryjne silniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo stozka. mocy nie doda ale spalanie wzrosnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a to dlatego ze silniczek bedzie ladniej mroczal i czesciej bedziesz smigal na wyzszych obrotach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiem to z autopsji pozatym nic szczogolnego nie zauwazylem. to tak jak z katem jak sie go wywali to przynajmniej u mnie z dolu juz tak nie idzie a na goze jakby troche lepiej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> co do viki to 2.0 16v mniej ci bedzie palic ale w v6 masz wieksze spalanie lepsze parametry silnika i jesli kupisz w dobrym stanie to bedziesz jezdzil i jezdzil. wiadomo ze wieksza pojemnosc mniejsze wysilenie silnika i lepszy moment obrotowy a do tego brzmienie v-ki i ta kultura pracy ... sam mialem chec na v6 ale nie moglem znalesc czegos konkternego w dobrym stanie i skonczylo sie na c20ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... dzieki za odpowiedź

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> To juzwiem nie zakładać i jak już to 2,5 kupić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> najważniejsze jak kupie następną Viki A to aby miała wspornic zawieszenia nie przegnite :/ bo kasta pójdzie do remontu, z takim silnikiem chce juz pojeździć troche a nie znowu po roku wymienić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> A spalanie to jest mi obojętne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> moja VA teraz pali około 12- 15 litrów:P zależy jak jej depne, ale 4 biegu nie używam przeważnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> i jest to taka jazda do pracy i z powrotem, to nawet zagrzać sie nie zdąrzy i chyba dlatego tyle pali, bo na trasie w 10 sie mieści.

Share this post


Link to post
Share on other sites

c20ne bez gazu na stożku ma super dzwięk... głośny na całą okolice

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> zrób z nierdzewki i puść stożek w nadkole

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe.. gazu nie mam (blee)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale jest głośny na oryginalnym tłumiku czy jakimś basowym?? Łącza to bym zakupił właśnie z nierdzewki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale sie tak zastanawiam, czy warto w takie stare auto kase ładować:/ tu 100 tam 100 i już na nowszą sie uzbiera:P Planuje zakup VA z 2,5 V6 tak mi doradzili na innym poście

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

DystanS, a o ile ci sie podniosło to spalanie?? litr, dwa?? Czy o więcej:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

głośny na seri, wydech nie ruszany

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> mi spalanie LPG na stożku zmalało o 2L

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki zakupiłeś stożek?? z tych droższych, czy te za 50 zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> i filtr musi być w nadkolu?? Czy moze być na miejscu gdzie ten stary

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Bo ja będe miał kłopot aby go w nadkolu zamontować, ponieważ mi nieraz koła dobijają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

I mógłbyś przesłać zdjęcie jak masz to zamontowane?? Bo na obudowie filtru jest ten czujnik, czy moduł jakiś to co z nim zrobiłeś??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tego nie robiłem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> kolega w astrze, zrobię zdjęcie i Ci pokaże jak to zrobił, i stożek nie jest w nadkolu tylko przed nim

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> pomiędzy nadkolem a zderzakiem, pokaże Ci to zrozumiesz ocb

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszy stosunek mocy do spalania ma C20Xe,w trasie przy spokojnej jeżdzie powinna spalić nie wiecej jak 7-7,5 litra.Ale ja osobiście nie ufam 16v i wole niezniszczalne c20ne,moja dlubnięta na 150 koni Ne na autobanie przy jeżdzie 140-160 średnio spalila 8 litrów

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... na 150KM to raczej nie dłubnięta:P tylko juz coś poważniejszego było robione

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Mi to 8 pali przy jeździe ok 100km/h

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> jednak nowe oponki z miększej niż zwykle mieszanki, Kumho 205/50/16 robią swoje :/ Ale liczy sie wygoda jazdy a nie spalanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> we mnie też lać trzeba i to za więcej na miesiąc niż do V

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

P.S. mmaciekk jak daleko jesteś z tymi zdjęciami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie, mi przy spokojnej jedzie na trasie wychodzi tak wlasnie 7.5 litra tyle ze jeszcze nie zdazylo mi sie jechaz az tak spokojnie.

Zazwyczaj jest od 100 do 160, wtedy bedzie koło 8,5 l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to nawet

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja normalne spalanie od domu do pracy to około 12-15 litrów:P tylko 4 nie używam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> 1-2-3 na maxa obroty i 5 bieg ;)tak że podciągam do tych 130 na 3 biegu, to jak jest zimna to moze troche palić:/ ale nie o spalaniu tu mieliśmy pisać, tylko czy opłaca sie montować w C20NE filtr stożkowy i czy są jakieś plusy tego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

plus jest taki ze jak będzie slepy szedl przez pasy to napewno nas usłyszy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

niedługo będę się z kolegą widział to zrobię foto

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to calkiem ciekawe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> patrze ze 2.0i mi pali wiecej niz 2.5 v6

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> moze to kwestia nogi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> u mnie na instalce gazowej BRC autko popala w miescie okolo 14 litrow a w trasie 10. fakt ze autkiem sie nie da jechac spokojnie bo wyprzedzanie to bajka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ostatnio jak jechalem w traske do elku (okolo 100km od bialego) to cieszylem sie jak dziecko gdy zblizalem sie do kogos i moglem go wyprzedzic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wczesniej jedzilem vectra a z motorkiem 1.6i i tam to byla masakra z osiagami. a wracajac do tematu. fakt filtr stozkowy daje duzo radosci akustycznej ale bardziej trzeba o niego dbac. czyscic odpowiednio nasaczyc i dodatkowo odizolowac od ciepla silnika bo inaczej mozemu stracic pare kucy. wiec mi sie wydaje ze lepiej miec serie i od czasu do czasu wklad wymienic na nowy i pomykac w ciszy i spokoju

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wu-jek

aja napisze tak.. moze i jestem w bledzie.. Ale... u siebie w c20ne mialem stozek, i prucz fajnego dzwieku nic innego z plusow sie dopatrzec niemoge. Mam instalacje lpg i powiem ze na oryginalnym filtrze, lepiej silnik pracuje i na lpg i na pb... z tym ze ja niemialem zamontowanego go tak jak trzeba.. tzn lapal lewe powietrze z silnika. Takze jezeli juz montowac stozek, to tak jak koledzy pisali - odizolowac go od silnika, doprowadzic doplyw powietrza do stozka no i dbac o niego...

a tak nawiasem gdzies kiedys czytalem ze zamiast stozka to lepiej kupic filtr oryginalny , tyle ze K&N'a... fakt ze 200 zl +/- (niepamietam dobrze) ale poprawia osiagi... troszeczke, ale zawsze cos

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdro

Edited by wu-jek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe... to jak są takie zabawy z tymi filtrami to chyba jednak zostane przy oryginalnym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jak będe chciał akustyke to sobie tłumik basowy założe, chociaż i tak mi sie to nie podoba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i chce zauważyć... mi pali 12-15 ale beny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> bo gaz blee

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wu-jek

gaz niejest wcale az taki ble ;P mi c20ne pali 10l /100km po miescie, przy srednio ciezkiej nodze... no moze troszke ciezszej niz srednio

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> a gazu pali 13,5 - 14 l /100km po miescie... jestem zadowolony. Chociaz brak mocy w lpg :/ pozdro

ps. chcesz tylko efekty akustyczne, to kup sobie "turbo whistler" hehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> (joke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...