Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Brzęczenie z przodu na niskich obrotach


sthEn
 Share

Recommended Posts

Od jakiegoś już czasu słyszę z autka dziwne brzęczenie na niskich obrotach (~1500). Z początku myślałem że to tłumik końcowy, co mnie nawet ucieszyło bo planowałem wymienić na irmschera. Po wsłuchaniu się z zewnątrz i przy otwartek klapie to jednak przód autka. Tłumikarz na pierwszy rzut oka nie potrafił powiedzieć co to, rzekł tylko że może to być kolektor, jednak nie miał czasu się zająć bo był akurat sam (sobota) - jaka cena takowej wymiany?

Generalnie dźwięk jakby coś wpadało w rezonans przy niskich obrotach - wrzuć monetę do puszki od piwa, pomerdaj i mamy coś podobnego :)

Jakie pomysły, bo nie chcę jechać do mechanika z tekstem 'Panie, coś brzęczy - napraw'? Chciałbym już z góry jakieś gotowe założenia mieć.

Pozdrawiam,

Daniel

Edited by sthEn
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
U mnie brzęczało przy kolektorze wylotowym co idzie od silnika pod spód auta. tam była jakaś metalowa osłona i ona sie urwała i dzwoniła.

U mnie brzeczalo to co u kolegi wyzej plus niepodokrecana blacha miedzy rura wydechowa a karoserią.

Link to comment
Share on other sites

ja tak miałem i był to drążek reakcyjny tylko prze 3 tyś obrotów taki odgłos był metal o metal tarł, mechaników paru odwiedziłem i każdy co innego mówił

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
U mnie brzęczało przy kolektorze wylotowym co idzie od silnika pod spód auta. tam była jakaś metalowa osłona i ona sie urwała i dzwoniła.

Cześć w mojej wiki też lata ta osłona, mam chęć ją usunąć, ale mechanik mi powiedział, że jak mam klimatyzację to nie powinienem tego robić. Więc spawam to co 10 tyś - utrapienie. Jak Ty się uporałeś z tym problemem???

Link to comment
Share on other sites

Mnie to kolega poprosty najzwyczajniej przyspawał i do dzis mam spokuj.

Lecz nie dawno odkryłem że pukało jeszcze rezonator od wlotu powietrza.

rezonator

ja spawam to samo co 5 tyś kilometrów i mam już dość

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP