Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Fenol

pompa wtórnego powietrza out!

Polecane posty

czy ktos z was przerabial wywalenie pompy powietrza wtórnego razem z tymi gównianymi rukami co wchodzą w kolektory i zaworem?

zamierzam to zrobic bo mnie irytuje przy rozbieraniu silnika (co niestety zdarza mi sie ostatnio czesto

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) a nie wiem jakie niespodzianki mnie czekają.

generalnie wiadomo ze ten syf jest tylko ze wzgledow ekologicznych (fuuuuu), ale nie wiem co na mój pomysł rejestrator błędów w kompie.

jakieś doświadczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie wywalone, bledow nie łapie

ave

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie odłączona jest tylko wiązka elektryczna od samej pompy i wszystko gra, zero błędów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie macie takiego buczenia po odłączeniu tylko wtyczki?

Tak jakby jeszcze było tłoczone powietrze przez zawór.Pewnie należy coś tam jeszcze zatkać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam żadnego buczenia. Po odłączeniu wiązki cisza i spokój

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie kiedyś to odłaczyłem tylko na chwilę.

Pobawię się tym jutro bo już moja pompa chyba dogorywa bo pracuje coraz głośniej co wiąże się z dziwnymi spojrzeniami innych ludzi podczas mej jazdy aż do momentu jej wyłączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to kup używkę na allegro ja wiem to chodzi o paręnaście złotych.

Mam taką . 25 zł z przesyłką i oddam żeby tylko się tego pozbyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po co to kupować, wywal, mam zamiar sam to zrobić bo mnie irytuje to buczenie przez pierwsze 2 minuty na zimnym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też zrobiłem z tym porządek. Pomiędzy zawór a kolektor wyciąłem blaszkę z puszki lech

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">, wężyk podciśnienia zaworku zaślepiłem, pompę odłączyłem. Teraz cisza i spokój, jeszcze muszę ją wywalić z auta ale to przy okazji jak akumulator zdemontuję bo inaczej nie widzę możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest potrzebne ? ^^ Jak nie to pewnie, że wywalić . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśłi każdą wolną chwilę spędzasz blokując tankowce i oblewasz farbą kobiety w futrach to ten system może Ci się przydać...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no aż tyle wolnego czasu to nie mam ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem wtyczkę.

I jednak jest jakiś hałas tłoczonego powietrza.Jak zacisnę ręką wąż pokazany strzałką to jest cisza.Czuć tam chyba powietrze pewnie leci z kolektora do pompy teraz.

Chodzi pewnie o zaślepienie zaworu ale u diabła nie wiem jak to zrobić/rozebrać aby wpakować tam blaszkę z Lecha?

Ten zawór w który wchodzi ten gruby wąż jest rozbieralny?

Nie chciałbym robić sobie roboty i wkręcać śruby w kolektor.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawór jest przykręcony dwoma śrubkami (łby od spodu). Odkręcasz je (u mnie pięknie się odkręciły bez wysiłku) i robisz uszczelkę z puszki jakiejś żeby dziurę zaślepić. Potem jeszcze tylko zaślepiasz ten wężyk podciśnienia od zaworu i po problemie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kurcze a ja myślałem o odkręceniu dekla z góry i nie popatrzyłem niżej na śruby.

Jutro kupuję Lecha i zaślepiam to dziadostwo.

Wężyk ten cienki odłączyć od zaworu i można go zawinąć taśmą izolacyjną czy jest na to jakiś patent?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie idzie w niego wkrecic jakiegos wkreta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadziłem kawałek gwoździa i ścisnąłem metalową opaska zaciskową. Taki patent mi na szybko przyszedł do głowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłeś gwózdz w końcówkę wężyka zacisnołeś i tak sobie po prostu dynda wężyk odczepiony od zaworu-dobrze zrozumiałem?

Ciśnienia chyba tam nie ma jakiegoś wielkiego w tym wężyku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma dużego ciśnienia. A wężyk nie dynda tylko go taśmą przykleiłem do tego grubego od pompy póki co bo nie chce mi się wywalać aku żeby pompę wywalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam nową teorię.

Poniewaz nie mogłem odkręcić śrub aby zaślepić zawór pomyślałem.

I wyszło mi,ze cienki wężyk steruje zaworem.Podciśnienie go zamyka i otwiera.

Podczas otwarcia zaworu czuć zasysane powietrze z cienkiego wężyka po zamknięciu zaworu podciśnienia brak.

A więc po co zaślepiać zawór (mogą być kłopoty z odkręceniem śrub lub brak odpowiednich kluczy) jak można zaślepić tylko ten cieniutki wężyk?

Przykładałem wężyk do zaworu i zawór otwierał się lub zamykał.

Czy taki sposób jest dobry i skuteczny na zawsze tak jak zaślepienie zaworu?

Prosze o potwierdzenie mej wizji.

Wężyk wyciągłem i zaślepiłem.Pompa odłączona.

Po wyjęciu wężyka nie ma przepływu powietrza czy tam spalin z kolektora do pompy bo zawór się zamknął na amen.

Jest cisza absolutna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u siebie niestety nie moglem sie dokopac do tego zaworu wiec poporstu wyciagnalem pompe i zaslepiłem gruby wąż. Nastała cisza przy uruchamianiiu auta:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tez miałem problem z odkreceniem srub od zaworu.

Po wyciągnięciu wtyczki od pompy miałem hałas pompowanego powietrza z kolektora do pompy.

Buczało to basowym dzwiękiem.Było znacznie ciszej niż z podłączoną pompą.

Skoro wężyk podciśnienia steruje zaworem wystarczy go zaślepić śrubką o odpowiedniej średnicy plus taśma izolacyjna i zawór pozostanie zamknięty.

Czyli cała robota z zaślepianiem zaworu jest nie potrzebna jezeli ten sam efekt osiągniemy mniejszym nakładem pracy odłączając wtyczkę i cienki wężyk.

Testuję to od kilku dni i działa to bezproblemowo.Nareszcie jest cisza całkowita.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zastanawiam sie tylko jaki jest cel zablokowania samego zaworu? ja wywaliłem cale to ustrojstwo zeby nie plataly mi sie rurki i zawór podczas rozbierania samochodu.

ale jesli nie rozbieracie silnika sami to bym to zostawił w spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to w ogole kombinuje zeby i caly ten zawór wywalić. Mniej gratów w silniku.

W 1.6 nie ma problemu zeby sie tam dostać, u siebie chyba bede musiał od dołu sie do tego zabrać...

W ogole ktos moze mi wyjaśnić po co po uruchomieniu zimnego silnika czesc spalin pakowana jest w tę pompe? przecież to nie ma sensu:) chyba ze to nie spaliny a ja czegos nie rozumiem

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

odwrotnie, po uruchomieniu pompa pakuje powietrze do kolektora aby na zimnym silniku dopalić spaliny i mniej zanieczyszczać środowisko.

ja wywaliłem rurki i zawór a pompe kombinuje aby tymczasowo zaprzędz do dopompowywania powietrza do kolektora ssącego, takie tymczasowe elektryczne turbo,

nie wiem tylko czy ona jest w stanie wygenerować z siebie chodziaż 0.1 bara

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×