Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
rudy12

głośna praca silnika po czysczeniu kolektora 2.0 dti

Polecane posty

witam mam taki problem czyscilem kolektor zawor egr wymieniłem usczelki wtryskiwacza przelewy i tu pojawił sie problem jak juz złozylem to wszystko do kupy był problem z odpowietrzeniem po godzinie zabawy siegnalem po plaka i tak odpaliłem ta maszyne problem polega na tym ze silnik pracuje teraz duzo głosniej jak stary diesel jego max predkosc sprawdzalem dzisiaj 150 km/h dodam ze sciagany był wałek rozrzadu ale zaznaczony i wrocił na swoje miejsce szukałem na foru i w necie i zadnego z takich przypadkow nie znalazlem co moze byc przyczyna prosze o jakies rady podpowiedzi z gory dziekuje za rade pozdrawiam

Witam ponownie dzis rano odpaliłem autko załapał po chwilowym kreceniu a za nim kupa dymu i dopiero tak po minucie wskoczył na odpowiednie obroty i przestal kopcic .Silnik dalej głośo chodzi czy nikt sie z czyms takim nie spotkał? pomozcie bo nie wiem co mam zrobic

Edytowano przez rudy12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hadzii123

Kiedyś dawno temu wymieniałem pasek rozrządu w vw i przestawiłem go o 1 ząbek objawy były takie same jak opisujesz. Po ustawieniu rozrządu wszystko się ustabilizowało. Przypuszczam że nie ustawiłeś prawidłowo rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez mysle ze to moze byc to tam wałek jest na stozek ja go sciagałem z zebatki tylko wiec moze przy zakladaniu mogł sie o jakis milimetr przesunac narazie tak jezdze bo czekam na swojego mechanika ktory za tydzien wroci z urlopu:) bo jezdziłem po kilku warsztatach diesel servis:) i tam mi wymyslali jakies niestworzone historie i ze koszta naprawy beda duze itd mam nadzieje ze to tylko ten wałek pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie po długich oczekiwaniach na mojego mechanika wkoncu sie doczekałem naprawy autka:) okazało sie ze faktycznie rozrzad był przestawiony a co gorsza to pod wałkiem rozrzadu sa takie poł ksiezyce ktore prawdopodobnie naciskaja zawory no i co sie okazało dw z nich były złamane nie wiem jakim cudem ale autko z tym przejechało prawie 1000 km i na szczescie nic powazniejszego sie nie stało:) naprawa z czesci plus robocizna 550 zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×