Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest czarny VB

komputer dtl (82 km)a dti (102 km)

Recommended Posts

Guest czarny VB

koledzy czy sterownik pompy wtryskowej w dieslu 82 km jest taki sam jak w tym mocniejszym 102 konnym?????

może ktoś to sprawdził????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdzieś już krąży taki temat po forum jak pamiętam...

ECU są inne ( inne wtyki ).

Jeśli to jest tylko kwestia przeprogramowania sterownika ( bo to trzeba będzie zrobić ) to nie ma z tym większego problemu.

Może się jednak okazać, że sterownik nie będzie banglał z pompką bo sterowniki dobiera się po numerze pompy wtryskowej...

Poszukaj, ten temat ktoś już wałkował...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterowniki pompy sa te same PSG-5 (pojedyńcza wtyczka do pompy), dopiero PSG-16 (podwójna wtyczka)to inna bajka. Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

DTLK'i z początku produkcji mają inne kostki do pompy i inne ECU, w okolicach 98r były już takie same kostki w DTL i DTH

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest czarny VB

Please login or register to see this quote.

czyli co jeśli mam auto z połowy 97 roku to będzie pasować czy nie????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moja DTL'ka jest z drugiej połowy 97, jak ją robiłem na DTH to do wymiany poszła pompa, ECU i cała wiązka elektryczna bo te elementy były zupełnie inne (inne kostki) nawet przepływomierz był inny. W Autodacie jest informacja że ECU mają tą samą kostke od 09.98 ale jak to dokładnie jest w praktyce to nie wiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...