Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość czarny VB

komputer dtl (82 km)a dti (102 km)

Polecane posty

Gość czarny VB

koledzy czy sterownik pompy wtryskowej w dieslu 82 km jest taki sam jak w tym mocniejszym 102 konnym?????

może ktoś to sprawdził????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdzieś już krąży taki temat po forum jak pamiętam...

ECU są inne ( inne wtyki ).

Jeśli to jest tylko kwestia przeprogramowania sterownika ( bo to trzeba będzie zrobić ) to nie ma z tym większego problemu.

Może się jednak okazać, że sterownik nie będzie banglał z pompką bo sterowniki dobiera się po numerze pompy wtryskowej...

Poszukaj, ten temat ktoś już wałkował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki pompy sa te same PSG-5 (pojedyńcza wtyczka do pompy), dopiero PSG-16 (podwójna wtyczka)to inna bajka. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DTLK'i z początku produkcji mają inne kostki do pompy i inne ECU, w okolicach 98r były już takie same kostki w DTL i DTH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarny VB

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli co jeśli mam auto z połowy 97 roku to będzie pasować czy nie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moja DTL'ka jest z drugiej połowy 97, jak ją robiłem na DTH to do wymiany poszła pompa, ECU i cała wiązka elektryczna bo te elementy były zupełnie inne (inne kostki) nawet przepływomierz był inny. W Autodacie jest informacja że ECU mają tą samą kostke od 09.98 ale jak to dokładnie jest w praktyce to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×