Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Arek_21Byd

Modyfikacje x20xev

Recommended Posts

Witam koledzy nosze się z zamiarem modyfikacji mojego silnika na razie zbieram informacje co bym chciał zmienić więc bez pośpiechu a z głową chce go modyfikować by mieć dobre rezultaty chciał bym osiągnąć około 160-170 km pewnie będzie ciężko ale z każdego przyrostu będę zadowolony na początku chciałbym zmienić kompletnie układ dolotowy ale nic nie mogę znaleźć prócz samych filtrów nigdzie niema kompletnego układu czy może trzeba samemu z kompletować taki układ jeśli tak to proszę o jakieś porady

Share this post


Link to post
Share on other sites

kup sobie V6 masz seryjnie 170koni

a z 2 lirowym silnikiem bedzie drogo aby podniesc mu moc do tego stopnia.

napewno jakas turbosprężarka

jednym słowem bardziej opłaca sie v6 i nawet mniej spali niz 2.0 turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczytaj sobie u mnie w temacie o aucie z x20xev 160 km narazie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj ten temat

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz tyle pieniazkow ile zapalu?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Odrazu pierwsze w tabeli jest dla Twojego silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

245 konikow mozesz miec

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki za lekturę na pewno coś wywnioskuje Bako właśnie miałem na uwadze twoją viki pisząc od 160 km magiczne google nic mi nie pomogło w szukaniu tych części (Bako ile kosztuje taki dolot jak masz)

Edited by Arek_21Byd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

01.020.095

Astra F, Astra G, Calibra A, Vectra A, Vectra B

2,0 16V 100kW

X20XEV

+ 13/18 kW/HP

A ile kosztuje:

Tyle: 1364.00 EUR :o:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie tani nie jest ale myśle na początek że będzie dobrze i nie koniecznie tak kosmicznie drogo ja na początek

1)kupisz kolektor wydechowy Lexmaul albo Friedrich motorsport środkowy tłumik lub rure Remusa i tłumik końcowy Remusa np. Irmscher Letterbox wtedy będziesz miał załatwiony wydech

2)jeśli chcesz coś pomodzić przy dolocie to kuki z Vu dał do obróbki głowice na powiększenie kanałów dolotowych w głowicy i kolektorze i dało mu to jakieś 13 hp za niecałe 500 zł wiec to dowód na to że da się coś robić

3) dorwanie częsci z X20XER z astry OPC 160 km wiec możesz kupić z tego co się orientuje kolektor wydechowy (rurowy) i wałki rozrządu które są ostrzejsze z tego co słyszałem ale tu musiałbyś dopytać pasują podobno wałki z Z20LET (uturbione X20XEV)

4)możesz zamontować lekkie koło zamachowe 5,6 kg które poprawi reakcję na gaz i short shifter jeśli masz skrzynie F23 bo nie słyszałem żeby były do F18 choć mogą być

jak przejdzie mi coś na myśl to napisze bo troche się orientowałem co by pomodziś żeby wiece wykrzesać z tej 2litrówki a że trafiła się taka wiec na jakiś czas będzie spokój

Edited by Bako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki bako w końcu konkrety które mnie interesują w jednym miejscu tak na początek pobawić się z dolotem lub wydechem myślałem o strumiennicy (da to coś czy to jakiś szmelc ) tłumik końcowy mam irmiego

Please login or register to see this link.

myślałem też o wałkach rozrządu no i kolektorze właśnie rurowym lecz nie znalazłem jaki konkretnie bez większych przeróbek by pasował aha a jest jakaś tańsza opcja dolotu kompletnego oczywiście nie taki super dolot za 200zł z allegro gdyby ten dbilas kosztował 1300zł to było by ok ale nie 1300EURO

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Arek_21Byd

Share this post


Link to post
Share on other sites

strumiennice sobie odpuść lepiej za te pieniądze zalej wipałer

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

kolektor kup dedykowany Lexmaul albo Friedrich motorsport oczywiście można rzeźbić koletkor z c20Xe ale to w.g. mnie półśrodek

1) najpierw zrób jedno od początku do końca nie skaczą w ten sposób a zrobie teraz coś z wydechem a a teraz z dolotem

2)na sam początek zrób dolot, wydech, załóż lekkie koło zamachowe i short shifter (jeśli masz skrzynie F23)

3)wałki rozrządu to już większy koszt wiec może jednak zostaw sobie na później

jeśli nie może znaleźć firm które robią częsci tuningowe to moge podać strony które warto by odwiedzić

jak coś pomogłem to kliknij pomocnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Bako

Share this post


Link to post
Share on other sites

będę wdzięczny jak mnie pokierujesz po stronkach bo nie orientuje się gdzie mam szukać tych części , a może na początek jakiś stożek bym zamontował co o tym myślisz i jeszcze tak pomiędzy pytaniami dało by rade zmienić mój silnik na 2.5 v6 i jaki byłby koszt wymiany

Możecie ocenić ten kolektor

Please login or register to see this link.

Edited by Arek_21Byd

Share this post


Link to post
Share on other sites

stożek nic nie da jak reszta dolotu zostanie seryjna chodzi głównie o kolektor ssący który przez wielu uważany jest za wąskie gardło a kolektor hmm

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> za 1300 zł jest lexmaul i friedrich motorsport a tu już nie ta liga

co do zmiany to 2.5 v6 chyba najbardziej ekonomiczniejsze rozwiązanie chociaż roboty jest sporo oprócz silnika rzeby miało to rece i nogi to trzeba zrobić kapitalny zmiana

Please login or register to see this link.

kolektory wydechowy i kpl. układy wydechowe

Please login or register to see this link.

układy wydechowe

Please login or register to see this link.

układy wydechowe

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

szeroki asertyment częsci do tuningu: wałki, układy dolotowe, obróbki głowicy, systemy turbo

Please login or register to see this link.

wałki rozrządu

Please login or register to see this link.

wałki rozrządu

to taki podstawy zbiór ale jest jeszcze sporo innych firm, ale chyba największą kopalnią wiedzy jest

Please login or register to see this link.

? forum dużo możesz się dowiedzieć dopytać w dziale GM Power Corner

Edited by Bako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram kolege Bako nie ma to jak podłubanie w własnym motorku,a nie swapowanie.Największa satysfakcja jak można innym z pod świateł odjechać,wiadomo sporo to kosztuje bo ja w swoje Ne wsadziłem jakieś 6tyś ale śmiga lepiej ja większość xe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> hehe.. a dlubanie w swap'owanym serduchu wchodzi w rachube?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak kto woli,ale to już nie oryginał tym bardziej że VB 3.0 wogule nie było,ale to jest moje zdanie kazdy robi jak uważa.Dużo jest wariatów mam kumpla który ma Corse A z dłubanym letem i podlenkiem jakieś 380 koni i na ćwiartke jeżdzi w 11,4 ale to auto tylko do ścigania.Zobaczymy jak będzie mam zamiar wystartować na przyszłym zlocie w klasie 2.5 i spróbować zawstydzić kilka sztuk jeśli tym razem pogoda dopisze

Share this post


Link to post
Share on other sites

un-ix jasne że wchodzi w gre i wtedy jeszcze większa zabawa hehe tylko jak wiadomo koszty rosną a nie każdy się na to decyduje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dzięki za porady Przemyślałem sobie wszystko i będę zaczynał od układu dolotowego możecie coś polecić jakiś zestaw czy samemu robi trzeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

popytaj pl firm czy nie podjeły by się budowy lub przróbki podobno podchodzi kolektor z omegi ten bez klapek i bez zmiennej dł ukł. dolotowego ale nic wiecej o tym nie wiem i zastanów się nad obróbką głowicy tak jak Ci pisałem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest frug0

dolotowy z omegi pasuje p&p, sprawdzone :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazłem kolektor

Please login or register to see this link.

chyba źle się wypowiedziałem powyżej chodziło mi oto że chcę zacząć od zmian w układzie dolotowym powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może VB 2.5 i 3.0 są podatne na mody ale brak do nich komponentów i trzeba dużo kombinować,np do Ne czy Xe są kolektory ssące,wydechowe,wałki i pere innych rzeczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

piszesz że zaczynasz od ukł ssącego a tu podajesz część z ukł wydechowego ??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:"> kolektor okej a

Please login or register to see this link.

masz jeszcze jedną strone z częsciami

Please login or register to see this link.

wykonany z lepszych materiałów ze stali kwasoodpornej

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten kolektor podałem tak pomiędzy czy o takim pisałeś przypadkowo go znalazłem na ebayu znalazłem też ten dolot co masz za jedyne 5500zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Arek_21Byd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tani to on nie jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)"> teraz masz obraz wiec zabieraj się za mody i chwal się wynikami

Share this post


Link to post
Share on other sites

na razie mnie nie stać bo w wrześniu muszę wymienić rozrząd olej i te wszystkie pierdoły to też z 1000łyknie dlatego na razie info zbieram o częściach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...