Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arek_21Byd

Modyfikacje x20xev

Polecane posty

Witam koledzy nosze się z zamiarem modyfikacji mojego silnika na razie zbieram informacje co bym chciał zmienić więc bez pośpiechu a z głową chce go modyfikować by mieć dobre rezultaty chciał bym osiągnąć około 160-170 km pewnie będzie ciężko ale z każdego przyrostu będę zadowolony na początku chciałbym zmienić kompletnie układ dolotowy ale nic nie mogę znaleźć prócz samych filtrów nigdzie niema kompletnego układu czy może trzeba samemu z kompletować taki układ jeśli tak to proszę o jakieś porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kup sobie V6 masz seryjnie 170koni

a z 2 lirowym silnikiem bedzie drogo aby podniesc mu moc do tego stopnia.

napewno jakas turbosprężarka

jednym słowem bardziej opłaca sie v6 i nawet mniej spali niz 2.0 turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poczytaj sobie u mnie w temacie o aucie z x20xev 160 km narazie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj ten temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz tyle pieniazkow ile zapalu?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Odrazu pierwsze w tabeli jest dla Twojego silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

245 konikow mozesz miec

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za lekturę na pewno coś wywnioskuje Bako właśnie miałem na uwadze twoją viki pisząc od 160 km magiczne google nic mi nie pomogło w szukaniu tych części (Bako ile kosztuje taki dolot jak masz)

Edytowano przez Arek_21Byd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

01.020.095

Astra F, Astra G, Calibra A, Vectra A, Vectra B

2,0 16V 100kW

X20XEV

+ 13/18 kW/HP

A ile kosztuje:

Tyle: 1364.00 EUR :o:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tani nie jest ale myśle na początek że będzie dobrze i nie koniecznie tak kosmicznie drogo ja na początek

1)kupisz kolektor wydechowy Lexmaul albo Friedrich motorsport środkowy tłumik lub rure Remusa i tłumik końcowy Remusa np. Irmscher Letterbox wtedy będziesz miał załatwiony wydech

2)jeśli chcesz coś pomodzić przy dolocie to kuki z Vu dał do obróbki głowice na powiększenie kanałów dolotowych w głowicy i kolektorze i dało mu to jakieś 13 hp za niecałe 500 zł wiec to dowód na to że da się coś robić

3) dorwanie częsci z X20XER z astry OPC 160 km wiec możesz kupić z tego co się orientuje kolektor wydechowy (rurowy) i wałki rozrządu które są ostrzejsze z tego co słyszałem ale tu musiałbyś dopytać pasują podobno wałki z Z20LET (uturbione X20XEV)

4)możesz zamontować lekkie koło zamachowe 5,6 kg które poprawi reakcję na gaz i short shifter jeśli masz skrzynie F23 bo nie słyszałem żeby były do F18 choć mogą być

jak przejdzie mi coś na myśl to napisze bo troche się orientowałem co by pomodziś żeby wiece wykrzesać z tej 2litrówki a że trafiła się taka wiec na jakiś czas będzie spokój

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bako w końcu konkrety które mnie interesują w jednym miejscu tak na początek pobawić się z dolotem lub wydechem myślałem o strumiennicy (da to coś czy to jakiś szmelc ) tłumik końcowy mam irmiego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

myślałem też o wałkach rozrządu no i kolektorze właśnie rurowym lecz nie znalazłem jaki konkretnie bez większych przeróbek by pasował aha a jest jakaś tańsza opcja dolotu kompletnego oczywiście nie taki super dolot za 200zł z allegro gdyby ten dbilas kosztował 1300zł to było by ok ale nie 1300EURO

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Arek_21Byd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

strumiennice sobie odpuść lepiej za te pieniądze zalej wipałer

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

kolektor kup dedykowany Lexmaul albo Friedrich motorsport oczywiście można rzeźbić koletkor z c20Xe ale to w.g. mnie półśrodek

1) najpierw zrób jedno od początku do końca nie skaczą w ten sposób a zrobie teraz coś z wydechem a a teraz z dolotem

2)na sam początek zrób dolot, wydech, załóż lekkie koło zamachowe i short shifter (jeśli masz skrzynie F23)

3)wałki rozrządu to już większy koszt wiec może jednak zostaw sobie na później

jeśli nie może znaleźć firm które robią częsci tuningowe to moge podać strony które warto by odwiedzić

jak coś pomogłem to kliknij pomocnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

będę wdzięczny jak mnie pokierujesz po stronkach bo nie orientuje się gdzie mam szukać tych części , a może na początek jakiś stożek bym zamontował co o tym myślisz i jeszcze tak pomiędzy pytaniami dało by rade zmienić mój silnik na 2.5 v6 i jaki byłby koszt wymiany

Możecie ocenić ten kolektor

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Arek_21Byd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stożek nic nie da jak reszta dolotu zostanie seryjna chodzi głównie o kolektor ssący który przez wielu uważany jest za wąskie gardło a kolektor hmm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> za 1300 zł jest lexmaul i friedrich motorsport a tu już nie ta liga

co do zmiany to 2.5 v6 chyba najbardziej ekonomiczniejsze rozwiązanie chociaż roboty jest sporo oprócz silnika rzeby miało to rece i nogi to trzeba zrobić kapitalny zmiana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

kolektory wydechowy i kpl. układy wydechowe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

układy wydechowe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

układy wydechowe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

szeroki asertyment częsci do tuningu: wałki, układy dolotowe, obróbki głowicy, systemy turbo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wałki rozrządu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wałki rozrządu

to taki podstawy zbiór ale jest jeszcze sporo innych firm, ale chyba największą kopalnią wiedzy jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

? forum dużo możesz się dowiedzieć dopytać w dziale GM Power Corner

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popieram kolege Bako nie ma to jak podłubanie w własnym motorku,a nie swapowanie.Największa satysfakcja jak można innym z pod świateł odjechać,wiadomo sporo to kosztuje bo ja w swoje Ne wsadziłem jakieś 6tyś ale śmiga lepiej ja większość xe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

-> hehe.. a dlubanie w swap'owanym serduchu wchodzi w rachube?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kto woli,ale to już nie oryginał tym bardziej że VB 3.0 wogule nie było,ale to jest moje zdanie kazdy robi jak uważa.Dużo jest wariatów mam kumpla który ma Corse A z dłubanym letem i podlenkiem jakieś 380 koni i na ćwiartke jeżdzi w 11,4 ale to auto tylko do ścigania.Zobaczymy jak będzie mam zamiar wystartować na przyszłym zlocie w klasie 2.5 i spróbować zawstydzić kilka sztuk jeśli tym razem pogoda dopisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

un-ix jasne że wchodzi w gre i wtedy jeszcze większa zabawa hehe tylko jak wiadomo koszty rosną a nie każdy się na to decyduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki za porady Przemyślałem sobie wszystko i będę zaczynał od układu dolotowego możecie coś polecić jakiś zestaw czy samemu robi trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

popytaj pl firm czy nie podjeły by się budowy lub przróbki podobno podchodzi kolektor z omegi ten bez klapek i bez zmiennej dł ukł. dolotowego ale nic wiecej o tym nie wiem i zastanów się nad obróbką głowicy tak jak Ci pisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość frug0

dolotowy z omegi pasuje p&p, sprawdzone :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazłem kolektor

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

chyba źle się wypowiedziałem powyżej chodziło mi oto że chcę zacząć od zmian w układzie dolotowym powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może VB 2.5 i 3.0 są podatne na mody ale brak do nich komponentów i trzeba dużo kombinować,np do Ne czy Xe są kolektory ssące,wydechowe,wałki i pere innych rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piszesz że zaczynasz od ukł ssącego a tu podajesz część z ukł wydechowego ??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:"> kolektor okej a

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

masz jeszcze jedną strone z częsciami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wykonany z lepszych materiałów ze stali kwasoodpornej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten kolektor podałem tak pomiędzy czy o takim pisałeś przypadkowo go znalazłem na ebayu znalazłem też ten dolot co masz za jedyne 5500zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Arek_21Byd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tani to on nie jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)"> teraz masz obraz wiec zabieraj się za mody i chwal się wynikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na razie mnie nie stać bo w wrześniu muszę wymienić rozrząd olej i te wszystkie pierdoły to też z 1000łyknie dlatego na razie info zbieram o częściach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×