Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mlomat

Vectra 2.0 1999, stłuczka, nie odpala

Polecane posty

Gość mlomat

Witam

Mam taki problem, parę dni temu miałem stłuczkę i wjechałem w kogoś. Niby wszystko było ok, bo z wyglądu tylko maska się wgięła, ale nie mogłem odpalić auta ;/ jak chłopaki otworzyły go w warsztacie to się okazało, że jednak sporo rzeczy do wymiany i już zakupiłem części, itd, ale auto nie odpala ;/

Czy miał ktoś może podobną sytuacje i wie co to może być? Czy vectra ma w ogóle czujnik uderzeniowy? Jeżeli temat już był to przepraszam, ale nie mogę znaleźć nic od wczoraj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej,

Stwierdzenie:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

troche jest nieprecyzyjne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> co jest do wymiany?

Czy bledy zostaly zczytane?

Moze tylko sie zapowietrzyl bo jakis przewod sie rozpial/urwal od podcisnien?

Nie probuj na sile go odpalac bo pompe zatrzesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlomat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sorry za niesprecyzowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> pierwszy raz na tym forum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie sczytałem błędów, a do wymiany maska, reflektory, belka, chłodnica miała małą dziurkę to mi zlutowali i teraz właśnie problem i po prostu nie wiem czy mam ściągać elektryka czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po pierwsze zczytaj bledy. Pozniej bedziemy sie zastanawiac co dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno przyszlo mi na mysl

skoro masz 1999rok to pewnie polift, a w polifcie w dieslu check powienien gasnac na wlaczonym zaplonie (przed zapaleniem). Gasnie u Ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to może i Ja cos napiszę - sprawdz obudowe filtra powietrza i czy nie ma jakiś części wewnątrz obudowy!!!możesz mieć droższy problem gdy takie smieci pójdą dalej.

baranek -mówisz o kontrolce silnika ?

Edytowano przez Darek.G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź jak wygląda wężyk przelewowy ( powrót do pompy paliwa z wtryskiwaczy ). Może spadł, zsunął się albo przetarł ? Jeśli tak to wymień go ( średnica fi 3,2 mm - tylko koniecznie wzmacniany paliwowy !!! ) i odpowietrz układ pompy.

Zobacz też układ zasilania w kierunku do pompy - sztywne przewody paliwowe oraz przewody między pompą a wtryskiwaczami. Wystarczy, że się delikatnie ruszyły podczas "przytulenia się" do tamtego samochodu i w ten sposób układ się rozszczelnił. Jeśli zobaczysz, że gdzieś się "poci" - trzeba odkręcić i ponownie dokręcić taką nakrętkę/baryłkę i obowiązkowo odpowietrzyć układ jak wyżej...

Chyba, że obudowa wentylatora cieczy uszkodziła kostkę sterownika pompy albo sam sterownik, ale to musiałoby być dosć mocne uderzenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlomat

Dzięki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> okazało się ze przewód paliwowy się przetarł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×