Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest mlomat

Vectra 2.0 1999, stłuczka, nie odpala

Recommended Posts

Guest mlomat

Witam

Mam taki problem, parę dni temu miałem stłuczkę i wjechałem w kogoś. Niby wszystko było ok, bo z wyglądu tylko maska się wgięła, ale nie mogłem odpalić auta ;/ jak chłopaki otworzyły go w warsztacie to się okazało, że jednak sporo rzeczy do wymiany i już zakupiłem części, itd, ale auto nie odpala ;/

Czy miał ktoś może podobną sytuacje i wie co to może być? Czy vectra ma w ogóle czujnik uderzeniowy? Jeżeli temat już był to przepraszam, ale nie mogę znaleźć nic od wczoraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej,

Stwierdzenie:

Please login or register to see this quote.

troche jest nieprecyzyjne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> co jest do wymiany?

Czy bledy zostaly zczytane?

Moze tylko sie zapowietrzyl bo jakis przewod sie rozpial/urwal od podcisnien?

Nie probuj na sile go odpalac bo pompe zatrzesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mlomat

Please login or register to see this quote.

Sorry za niesprecyzowanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> pierwszy raz na tym forum

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie sczytałem błędów, a do wymiany maska, reflektory, belka, chłodnica miała małą dziurkę to mi zlutowali i teraz właśnie problem i po prostu nie wiem czy mam ściągać elektryka czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po pierwsze zczytaj bledy. Pozniej bedziemy sie zastanawiac co dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

Please login or register to see this quote.

Nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedno przyszlo mi na mysl

skoro masz 1999rok to pewnie polift, a w polifcie w dieslu check powienien gasnac na wlaczonym zaplonie (przed zapaleniem). Gasnie u Ciebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to może i Ja cos napiszę - sprawdz obudowe filtra powietrza i czy nie ma jakiś części wewnątrz obudowy!!!możesz mieć droższy problem gdy takie smieci pójdą dalej.

baranek -mówisz o kontrolce silnika ?

Edited by Darek.G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź jak wygląda wężyk przelewowy ( powrót do pompy paliwa z wtryskiwaczy ). Może spadł, zsunął się albo przetarł ? Jeśli tak to wymień go ( średnica fi 3,2 mm - tylko koniecznie wzmacniany paliwowy !!! ) i odpowietrz układ pompy.

Zobacz też układ zasilania w kierunku do pompy - sztywne przewody paliwowe oraz przewody między pompą a wtryskiwaczami. Wystarczy, że się delikatnie ruszyły podczas "przytulenia się" do tamtego samochodu i w ten sposób układ się rozszczelnił. Jeśli zobaczysz, że gdzieś się "poci" - trzeba odkręcić i ponownie dokręcić taką nakrętkę/baryłkę i obowiązkowo odpowietrzyć układ jak wyżej...

Chyba, że obudowa wentylatora cieczy uszkodziła kostkę sterownika pompy albo sam sterownik, ale to musiałoby być dosć mocne uderzenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mlomat

Dzięki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> okazało się ze przewód paliwowy się przetarł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...