Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
marek20

dziwne obroty

Polecane posty

witam . czasem mam taki problem ze viki wchodzi sama na obroty ... najczesciej jak wysprzeglam przy zmianie biegow to wtedy obroty wzrastaja do 2.5 tys. nie dzieje sie tak czesto ... ale jednak takie cos ma miejsce. co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forumowe wróżki na wakacjach

zamiast tego tipo umieść w profilu jaki masz silnik i czy/jaką gazownię

na postoju tak się dzieje czy podczas jazdy?

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silniczek 1.6 16V . gazu nie ma . tak jak pisalem wyzej jak wysprzeglam do zmiany biegow i teraz zauwazylem ze podczas postoju tez, wrzucam na luz i obroty do 2.5 ( ale tylko czasem bo normalnie 800). wykrecilem go przed momentem na trojce do ok 4.5 tys i znowu zaczal tak obroty lapac. co jest grane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość realkrys

z tego co sie orientuje za obroty sa odpowiedzialne rozne czujniki jak przeplywomierz powietrza, silniczek krokowy czy sonda lambda. sprawdz kody bledow. nie jest to trudne a jezeli nic nie pokarze to mozna na poczatek odlaczyc sam przeplywomierz powietrza i sprawdzic co wtedy, jak nie pomorze to podpiac spowrotemi odpiac np czujnik temperatury powietrza... zacznij od zczytania bledow

a.... i wyczysc krokowca

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 1.6 nie ma przepływomierza

jak check się nie zapala to i błędy niewiele wniosą

czyszczenie krokowca opisane na forum

poszukaj też pod kątem"lewego powietrza"

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czasem zapala sie na chwile kontrolka z takim kluczem . o to chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak - w takim razie odczyt błędów nie zaszkodzi - a może pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jaro20

Witam!!!

podłącze sie do tematu!!!

Miałem identyczny problem,lecz w moim przypadku była to pęknięta guma od przepustnicy!!!i tez był podejrzewany krosowiec!!!

wiec kolego zacznij od tego!!lub po prostu za późno puszczasz pedał gazu przy zmianie biegów!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w 1.6 ta guma to jedno z charakterystycznych miejsc gdzie może być nieszczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh . nie mam jakiegos wielkiego doswiadczenia w prowadzeniu samochodow ( prawko 1.5 roku) ale biegi zmieniac umiem ;p a poza tym jak to tlumaczyc na jalowym biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jaro20

jak to tlumaczyc na jalowym biegu

Kolego na "LUZIE"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapytalem dzisiaj szwagra ( tez mial vectre ( 2 lata temu ) ) i twierdzi ze to taki czujnik malutki . mozliwe ze to ta czesc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorka - ale nie wytrzymam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... fachowe określenie

sprawdź tą gumę i inne wężyki, przez które może ssać powietrze i odczytaj błędy zamiast bawić się we wróża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik wału korbowego ?czy cos? nie chcialem palnac glupoty bo sie nie znam na tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

gdzie mam szukac tej gumy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

cały dolot powietrza od filtra powietrza do przepustnicyczarny gruby wąż

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może to być. Jak kończy się czujnik wału korbowego to powinieneś mieć czasami problemy z odpaleniem bryki - odpali ale trzeba trochę pokręcić. Druga sprawa jak będą obroty wariowały to daj gazu na luzie do podłogi, jeśli kończy się czujnik to maksymalne obroty silnika będą sporo niższe niż normalnie. W tym przypadku sczytanie błędów nie zawsze przyniesie oczekiwany efekt bo jak to ustrojstwo szwankuje to raz pokarze błąd, a drugim razem będzie wszystko O.K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

viki zawsze pali na dotyk. nawet o 5.30 jak wyjezdzam do pracy ( stoi na polku jeszcze niestety : ( ) wiec ten czujnik odpada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zostawilem samochod u mechanika zeby zrobil rozrzad , wymienil olej itp rzeczy ( jestem niedlugo po zakupie samochodu wkoncu) i rowniez zeby popatrzyl na te obroty, skasowal bledy z kompa i powiedzial ze jest narazie ok , bylo ok ale.. znowu obroty na luzie 2 tys czasem same z siebie : ( ,

bledy o jakich mowil ze skasowal to : blad sondy lambda i bład czujnika temperatury . wymieniac te czesci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo! Wymień czujnik temp. cieczy chłodzącej koszt ok 35 PLN. Wyczyść dokładnie przepustnice. Jeśli to nie pomoże to sonda do wymiany. Pozdr/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moge prosic jakies zdjecie ze wskazaniem gdzie znajduje sie silniczek krokowy ? 1.6 16V przedlift

z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

podnosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zamiast prosić i podnosić to czasem lepiej poproście wyszukiwarkę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> (fotka chyba autorstwa Miłego)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pl.mario021

Może to coś pomorze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×