Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość DARIUSH86

czy to zawór EGR cały od oleju??

Polecane posty

Gość DARIUSH86

Witam!!

teraz już sam nie jestem pewien czy to napewno zawór EGR ale tak czy siak to chyba nie jest dobry objaw...

prosił bym o opinie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

p8196870.gif

czy może mieć to związek z objawami które opisałem w innym poście?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez DARIUSH86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak to jest zawór EGR, na zdjęciu widać że "trochę" puszcza olej. Pewnie kolektor dolotowy jest już bardzo zawalony, dlatego też mogą wystepować opisane przez Ciebie problemy. W opisie masz silnik 2,0 a wydaje mi się, że w tych silnikach zawór EGR jest metalowy ale może sie mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DARIUSH86

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak silnik mam 2 litrowy, 101 kucyków

apropo to powiem że oglądałem pompę vacum bo czytałem porade na temat jej wymiany i widzę że mam pompe luka więc już chyba była wymieniana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

no i uciekł mi olej :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po oglądnięciu fotki mniemam że masz do wymiany uszczelniacze na zaworach, lub turbinę. Wszystko Ci leci do intercolera i kolektora dolotowego. Weź na początek wyczyść kolektor i zobacz czy nie masz luzu na wałku turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DARIUSH86

jest ktoś wstanie mi wyjaśnić dlaczego wogóle EGR pluje olejem?? z jakich powodów tam sie dostaje olej skoro to układ podciśnienia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Olej dostaje się przez odmę do turbiny i zapinkala z powietrzem do kolektora ssącego. To co jest na zewnątrz, to nic w porównaniu z tym co się dostaje z powietrzem do cylindrów i jest spalane. Jak pisałem wyżej do uszczelnienia góra silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego skąd wiesz, że tylko góra (przez co rozumiem - uszczelnacze zaworowe), mam podobne objawy - dość duży wypływ oleju z odmy. fakt, że nie widać że olej jest spalany, brak czarnej ani niebieskiej chmurki spalin za autem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz wyjąć jeszcze bagnet i zobaczyć czy nie wali Ci oliwą przez miarkę poziomu oleju. Jednak najczęściej do roboty jest głowa motora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Straszne przyczyny podajecie..Przeszukaj forum ,o EGR już wszystko było.

Wycieraj ten syf szmatą raz na miesiąc lub nie i jeździj dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×