Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest fuct81

Błędy P0105, P1105 i auto z kluczykiem

Recommended Posts

Guest fuct81

Mam problem z mojom viki wyskakują mi błędy P0105 i P1105,niewiem co mam zrobic. Wcześniej miałem bląd P0100 i była to pęknieta rura od turbo do intercoolera i słyszałem swist.

Kontrilka zaświecała sie przy wyższych obrotach przy przyspieszaniu, teraz jest odwrotnie jak daje gazu jest ok tylko jak stoje na swiatłach na luzie i zaden bieg jest nie właczony to kontrolka zapala sie i po jakims czasie gasnie (czaesem po sekundzie czasem po kilku minutach) turbina oczywiscie podczas palenia sie kontrolki jest jakby wyłaczona, pokazuje mi te dwa błedy i zauwazylem ze brakuje mi kawalka rury od wlotu powietrza (od chlodnicy) do jakby przepływomierza, nie wiem czy powinien byc ale nie ma go tam. Prosze o podpowiedz co to za błedy jak je wyeleminowac. Mieszkam w Szkocji i nie jestem w 100 procentach obcykany co do jezyka w sprawach motoryzacji ale po przeczytaniu postów zwiazanych z moimi wczesniejczymu probemi nie raz zagiolem tutajszych mechaników.

Z góry dzieki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a możesz zrobić zdjęcie w miejscu gdzie twierdzisz, że Ci brakuje tej rurki?

A co do błędów o jakich piszesz, to diagnoza najczęściej wskazuje na: styki, przepływomierz, i ... dziury w rurach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

Please login or register to see this quote.

Kolego,

Wpisz w szukajkę numer błędu i poczytaj sobie. Pełno jest tego typu tematów.

Oj, niech tylko Zubek wstanie...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pomogło:

- odkręć czujnik przy przepływomierzu, taki przykręcany na jedną śrubę montowany na zagiętą blaszkę. Dmuchnij, zassaj - tylko z wyczuciem - ten czujnik mierzy ciśnienie atmosferyczne. Zrób tak kilka razy.

- odkręć plastikową pokrywę silnika. Nad kolektorem dolotowym - tam gdzie wchodzi gumowa rura intercoolera - masz czujnik też mocowany na jedną śrubę z wychodzącymi czterema kabelkami. Ten czujnik jest od mierzenia ciśnienia dolotowego oraz temperatury powietrza dolotowego. Trzeba go wyczyścić - będzie mocno zasyfiony. Zapytaj jakiegoś elektryka czego można użyć, ja nie pamiętam czym mi robił elektryk.

W każdym bądź razie pomogło. Później trzeba wykasować błędy z pamięci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to brakuje filtra powietrza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a to raczej niemożliwe.

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fuct81

Sorki za niedokładne wytłumaczenie hehe

filtr powietrza to ja mam a brakujaca rurka łaczyła chłodnice z obudowom filtra powietrza mam miejsce na rure w chlodnicy i miejsce na rure w obudowie filtra powietrza a rury nie widac, czy to może wpływac w jakis sposób na działanie samochodu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej do chłodnicy to ta rura nie wchodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak jej nie masz to może trochę koni ucieknąć bo bierze ciepłe powietrze z komory silnika

Brakuje chyba elementu nr 5:

9177099 / 58 34 828 PRZEWÓD, POBÓR POWIETRZA DO FILTRA POWIETRZA (IDENT BK)

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie wczoraj takie samy objawy.tyle , że auto z kluczykiem zgasło a zapalił się czek:)

błedy:

P1105-FA Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne

P0105-03 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania

P0234-5b Obwod regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie

Jutro jade do kolegi w ASO zobaczymy co poradzi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

próbowaleś czyscić czujnik ciśnienia doładowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest karik79

witam kolegów mam ten sam problem i niemoge sobie poradzic wyczyszczony czujnik dołodowania przedmuchanu czyjnik cisniena atmosferycznego i auto cały czas mul co robic nieszczelnosci nie stwirdzono w układzie dolotowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zubek masz na mysli ten czujnik przy przeplywomierzu??czy jakis inny bo sa jakies 2 ktore sie czysci przy okazji tych bledow.gdzie jest ten drugi??macie moze jakies fotki tego drugiego bo ten przy przeplywce jest widoczny a ten drugi jest pod osloną

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

dodam jeszcze , że czasami zapalal mi sie tryb awaryjny jak puszczalem noge z gazu:)moze to miec cos wspolnego??

Edited by przemk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłeś w tym ASO Przemek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem umowiony na dzisiaj ale nawał pracy niestety mi przeszkodzil.

dopiero ma luz gdzies po 12.12.2011 to podjade.Ale w czwartek odstawiam auto do mechanika na swap hamulców z 3.2 V6 to przeczysci mi te czujniki tylko nie wiem gdzie jest ten drugi

-------------------------------------------------------

drugi czujnik namierzony .znajduje się niedaleko EGRa i wchodzi chyba w kolektor ssący.

czujnik wyciągniety i był czysty, ale ponieważ wszystko było rozebrane to mechanik postanowił zdemontować i wyczyścić kolektor.

okazało się , że był zasyfiony cały a klapki cięzko chodziły" pod palcami".przy okazji wyczyści przepustnice:))

Edited by przemk0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...