Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość fuct81

Błędy P0105, P1105 i auto z kluczykiem

Polecane posty

Gość fuct81

Mam problem z mojom viki wyskakują mi błędy P0105 i P1105,niewiem co mam zrobic. Wcześniej miałem bląd P0100 i była to pęknieta rura od turbo do intercoolera i słyszałem swist.

Kontrilka zaświecała sie przy wyższych obrotach przy przyspieszaniu, teraz jest odwrotnie jak daje gazu jest ok tylko jak stoje na swiatłach na luzie i zaden bieg jest nie właczony to kontrolka zapala sie i po jakims czasie gasnie (czaesem po sekundzie czasem po kilku minutach) turbina oczywiscie podczas palenia sie kontrolki jest jakby wyłaczona, pokazuje mi te dwa błedy i zauwazylem ze brakuje mi kawalka rury od wlotu powietrza (od chlodnicy) do jakby przepływomierza, nie wiem czy powinien byc ale nie ma go tam. Prosze o podpowiedz co to za błedy jak je wyeleminowac. Mieszkam w Szkocji i nie jestem w 100 procentach obcykany co do jezyka w sprawach motoryzacji ale po przeczytaniu postów zwiazanych z moimi wczesniejczymu probemi nie raz zagiolem tutajszych mechaników.

Z góry dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a możesz zrobić zdjęcie w miejscu gdzie twierdzisz, że Ci brakuje tej rurki?

A co do błędów o jakich piszesz, to diagnoza najczęściej wskazuje na: styki, przepływomierz, i ... dziury w rurach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego,

Wpisz w szukajkę numer błędu i poczytaj sobie. Pełno jest tego typu tematów.

Oj, niech tylko Zubek wstanie...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło:

- odkręć czujnik przy przepływomierzu, taki przykręcany na jedną śrubę montowany na zagiętą blaszkę. Dmuchnij, zassaj - tylko z wyczuciem - ten czujnik mierzy ciśnienie atmosferyczne. Zrób tak kilka razy.

- odkręć plastikową pokrywę silnika. Nad kolektorem dolotowym - tam gdzie wchodzi gumowa rura intercoolera - masz czujnik też mocowany na jedną śrubę z wychodzącymi czterema kabelkami. Ten czujnik jest od mierzenia ciśnienia dolotowego oraz temperatury powietrza dolotowego. Trzeba go wyczyścić - będzie mocno zasyfiony. Zapytaj jakiegoś elektryka czego można użyć, ja nie pamiętam czym mi robił elektryk.

W każdym bądź razie pomogło. Później trzeba wykasować błędy z pamięci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to brakuje filtra powietrza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a to raczej niemożliwe.

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fuct81

Sorki za niedokładne wytłumaczenie hehe

filtr powietrza to ja mam a brakujaca rurka łaczyła chłodnice z obudowom filtra powietrza mam miejsce na rure w chlodnicy i miejsce na rure w obudowie filtra powietrza a rury nie widac, czy to może wpływac w jakis sposób na działanie samochodu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej do chłodnicy to ta rura nie wchodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak jej nie masz to może trochę koni ucieknąć bo bierze ciepłe powietrze z komory silnika

Brakuje chyba elementu nr 5:

9177099 / 58 34 828 PRZEWÓD, POBÓR POWIETRZA DO FILTRA POWIETRZA (IDENT BK)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie wczoraj takie samy objawy.tyle , że auto z kluczykiem zgasło a zapalił się czek:)

błedy:

P1105-FA Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne

P0105-03 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania

P0234-5b Obwod regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie

Jutro jade do kolegi w ASO zobaczymy co poradzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

próbowaleś czyscić czujnik ciśnienia doładowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karik79

witam kolegów mam ten sam problem i niemoge sobie poradzic wyczyszczony czujnik dołodowania przedmuchanu czyjnik cisniena atmosferycznego i auto cały czas mul co robic nieszczelnosci nie stwirdzono w układzie dolotowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zubek masz na mysli ten czujnik przy przeplywomierzu??czy jakis inny bo sa jakies 2 ktore sie czysci przy okazji tych bledow.gdzie jest ten drugi??macie moze jakies fotki tego drugiego bo ten przy przeplywce jest widoczny a ten drugi jest pod osloną

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

dodam jeszcze , że czasami zapalal mi sie tryb awaryjny jak puszczalem noge z gazu:)moze to miec cos wspolnego??

Edytowano przez przemk0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłeś w tym ASO Przemek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem umowiony na dzisiaj ale nawał pracy niestety mi przeszkodzil.

dopiero ma luz gdzies po 12.12.2011 to podjade.Ale w czwartek odstawiam auto do mechanika na swap hamulców z 3.2 V6 to przeczysci mi te czujniki tylko nie wiem gdzie jest ten drugi

-------------------------------------------------------

drugi czujnik namierzony .znajduje się niedaleko EGRa i wchodzi chyba w kolektor ssący.

czujnik wyciągniety i był czysty, ale ponieważ wszystko było rozebrane to mechanik postanowił zdemontować i wyczyścić kolektor.

okazało się , że był zasyfiony cały a klapki cięzko chodziły" pod palcami".przy okazji wyczyści przepustnice:))

Edytowano przez przemk0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×