Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kami050

ostatni ratunek dla mojej vectry

Recommended Posts

Guest kami050

witam ,mialem problem z podbijaniem kierownicy u vectry na wybojach ,kostce itp . jezdzielm po aso i bylem w wielu warsztatch , problemem stukow i lekkiego luzu na kierownicy okazala sie przekladnia/maglowinica ,a wiec przekladnie wymienilem na zregenerowaną ZF a mialem signaw, i problem podbijania kiierownicy i luzu nie zostal rozwiazany , teraz niewiem w czym mam szukac winy czy w zle zregenerowanej przekladni , zlej wymianie przez mechanikow , czy moze mam cos z ukladem kierowniczym albo te vectry po prostu tak mają i to jest ich wada , prosze was tylko podzielcie sie swoimi opiniami jak to w waszych vectrach jest czy macie minimalny luz krecac kierownicą na boki i czy wam lekko ta kierownice podbija i ewentualnie doradzcie mi co mam z tym robic bo juz naprawde ręce opadają ehh... z gory dzieki za odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

luzów , stuków i żadnych podbić kierownicy. jedynie gumki pod stabilizatory wymienione i to wszystko.

dziwie się że w ASO nie powiedzieli co jest? podjeć do stacji diagnostycznej i ci sprawdzą dokładnie zawieszenie a zapłacisz może z 20 zł i będziesz wiedzial co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kami050

wlasnie chodzi o to ,ze w aso powiedzieli ze to przekladnia , w warsztacie tez , przekladnie wymeinilem i jest dalej to samo , a jesli chodzi o zawieszenie to chyba wymienilem wszystko co bylo mozliwie ,czyli to co bylo juz zuzyte i w zawieszeniu mi nic nie puka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kami050

a mozna w kolumnie w vectrze b po lifcie z regulacja gora dol wymienic jakis element np lozysko lub tuleje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w układzie kierowniczym nie powinno być absolutnie żadych luzów a tym bardziej podbijania kierownicy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kami050

to powiedzcie mi co ja mam w koncu robic ehh

Edited by kami050

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kubad21

jestem nowy także chciałbym wszystkich przywitać. też miałem problem jak u Ciebie. z tego co się dowiedziałem to niemożliwością jest żeby stuki pochodziły z samej maglownicy (nie wiem ile w tym prawdy). przy regeneracji facet powiedział że mam drążek kierowniczy do wymiany, zajechałem do warsztatu (niby bardzo ceniony) a chłop do mnie że po co skoro są dobre. uparłem się żeby wymienił i jak ręką odjął

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze jakieś delikatne stuki słychać ale to nie to co wcześniej, kierownica już nie ma luzu. aaaa i zapomniałem dodać że koleś od tej przekładni pokazał gdzie jeszcze mam luz, czyli na krzyżaku tym co idzie z kolumny do magla. z tego co czytałem na forum kolumna bez regulacji ma jeszcze jakieś łożysko i tuleje gdzie mogą powstawać luzy. a jeśli chodzi o aso to polecam omijać ich daleko - jak nie wiedzą co powiedzieć to najlepiej wymienić całą przekładnie i skasować prawie 3tys a problem pozostanie.. moim zdaniem jeśli nie masz wycieków to nie szukaj przyczyny w maglu tylko tym co pisałem. jeśli źle piszę to poprawcie. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamil--- jest łozysko w kolumnie kierowniczej.- może to wina tutaj siedzi?

o teraz zobaczyłem że kolega wyżej tez napisał o tym - czyli się powtórzyłem

Edited by Darek.G

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kami050

drazki wymienilem wraz z przekladnia wiec nie wiem juz gdzie mam szukac problemu , a ile kosztuje wymiana kolumny i czy to duzy problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego, na 99% obstawiam przegubowy drązek łaczocy magiel z drazkiem kierowniczym, Luz robi sie na łączeniu ruchomynm (jedno wsuwa siee w drugie) Sciągnij to, zapunktuj w 5 miejscach na kazdej ze stron, zlikwidujesz luz w ten sposob. Jesli masz przedlifta to ja mam taka platikowa tulejke ktora sie najczesciej wybija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...