Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kami050

ostatni ratunek dla mojej vectry

Polecane posty

Gość kami050

witam ,mialem problem z podbijaniem kierownicy u vectry na wybojach ,kostce itp . jezdzielm po aso i bylem w wielu warsztatch , problemem stukow i lekkiego luzu na kierownicy okazala sie przekladnia/maglowinica ,a wiec przekladnie wymienilem na zregenerowaną ZF a mialem signaw, i problem podbijania kiierownicy i luzu nie zostal rozwiazany , teraz niewiem w czym mam szukac winy czy w zle zregenerowanej przekladni , zlej wymianie przez mechanikow , czy moze mam cos z ukladem kierowniczym albo te vectry po prostu tak mają i to jest ich wada , prosze was tylko podzielcie sie swoimi opiniami jak to w waszych vectrach jest czy macie minimalny luz krecac kierownicą na boki i czy wam lekko ta kierownice podbija i ewentualnie doradzcie mi co mam z tym robic bo juz naprawde ręce opadają ehh... z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

luzów , stuków i żadnych podbić kierownicy. jedynie gumki pod stabilizatory wymienione i to wszystko.

dziwie się że w ASO nie powiedzieli co jest? podjeć do stacji diagnostycznej i ci sprawdzą dokładnie zawieszenie a zapłacisz może z 20 zł i będziesz wiedzial co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kami050

wlasnie chodzi o to ,ze w aso powiedzieli ze to przekladnia , w warsztacie tez , przekladnie wymeinilem i jest dalej to samo , a jesli chodzi o zawieszenie to chyba wymienilem wszystko co bylo mozliwie ,czyli to co bylo juz zuzyte i w zawieszeniu mi nic nie puka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kami050

a mozna w kolumnie w vectrze b po lifcie z regulacja gora dol wymienic jakis element np lozysko lub tuleje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w układzie kierowniczym nie powinno być absolutnie żadych luzów a tym bardziej podbijania kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kami050

to powiedzcie mi co ja mam w koncu robic ehh

Edytowano przez kami050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubad21

jestem nowy także chciałbym wszystkich przywitać. też miałem problem jak u Ciebie. z tego co się dowiedziałem to niemożliwością jest żeby stuki pochodziły z samej maglownicy (nie wiem ile w tym prawdy). przy regeneracji facet powiedział że mam drążek kierowniczy do wymiany, zajechałem do warsztatu (niby bardzo ceniony) a chłop do mnie że po co skoro są dobre. uparłem się żeby wymienił i jak ręką odjął

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze jakieś delikatne stuki słychać ale to nie to co wcześniej, kierownica już nie ma luzu. aaaa i zapomniałem dodać że koleś od tej przekładni pokazał gdzie jeszcze mam luz, czyli na krzyżaku tym co idzie z kolumny do magla. z tego co czytałem na forum kolumna bez regulacji ma jeszcze jakieś łożysko i tuleje gdzie mogą powstawać luzy. a jeśli chodzi o aso to polecam omijać ich daleko - jak nie wiedzą co powiedzieć to najlepiej wymienić całą przekładnie i skasować prawie 3tys a problem pozostanie.. moim zdaniem jeśli nie masz wycieków to nie szukaj przyczyny w maglu tylko tym co pisałem. jeśli źle piszę to poprawcie. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamil--- jest łozysko w kolumnie kierowniczej.- może to wina tutaj siedzi?

o teraz zobaczyłem że kolega wyżej tez napisał o tym - czyli się powtórzyłem

Edytowano przez Darek.G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kami050

drazki wymienilem wraz z przekladnia wiec nie wiem juz gdzie mam szukac problemu , a ile kosztuje wymiana kolumny i czy to duzy problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego, na 99% obstawiam przegubowy drązek łaczocy magiel z drazkiem kierowniczym, Luz robi sie na łączeniu ruchomynm (jedno wsuwa siee w drugie) Sciągnij to, zapunktuj w 5 miejscach na kazdej ze stron, zlikwidujesz luz w ten sposob. Jesli masz przedlifta to ja mam taka platikowa tulejke ktora sie najczesciej wybija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×