Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
jaskooo83

wymiana zawieszenia przód

Polecane posty

Panowie wczoraj skonczylem wymiane wszystkich podzespolow zawieszenia w mojej bryce( Vectra A) i teraz mam taki problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:"> ze kierownica jest troszke skrzywiona podczas jazdy na wprost i czuje jakby przy wiekszej predkosci troszke ten przod byl nie stabilny..... czy trzeba bedzie jechac na geometrie i problemy te wtedy znikna????

Edytowano przez jaskooo83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli wymieniłes koncówki to musisz jechac na geometrie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wtedy kiere bedziesz miał prosto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prawidłowo jakakolwiek ingerencja w przednie zawieszenie powinna zakończyć się geometrią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a powiedzcie mi czy w VA reguluje sie pochylenie koła pionowe czy tylko boczne odchylenia, bo byłem na gemoteri 3 tygodnie temu, ale teraz zauwazylem ze przednie koła kładą mi się na zewnątrz u dołu robi się coś takiego / / \ \ patrząc z przodu auta. I według wydruku z gemoteri na lewym kole mam 1.25 stopnia pochylenia a na prawym 2.25 stopnia, norma sięga do 1.30* bodajrze. W poniedziałek jade na ustawienie drugi raz w ramach gwarancji bo sciąga mnie na prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzieki panowie za pomoc:) co do kolegi 'el_ryba' to po wymianie u mnie tez kola wygladaja tak jak u ciebie wiec musisz tez miec cos nie tak wiem ze przed wymiana na oko kola byly ustawione prosto a teraz widac roznice!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko ze sam naprawiam nie mowi nic o regulacji. O wlasnie doczytalem ze nie da sie tego regulować, podobno zużyte poduszki nad mac personami powodują kładzenie się kół, tylko że ja w tamtym miesiącu wszystko wymieniałem ;x

Edytowano przez el_ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W sam naprawiam dużo rzeczy nie pisze które powinno się wykonac dla wlasnego spokoju.W swoim C20ne wymieniałem skrzynie na f20 i nikt mi nie powie że po odkręceniu sanek,wahacza i wymianie skrzyni wszystko idealnie wróci na swoje miejsce i zbieżność będzie idealna jak przed rozebraniem.Po wymianie skrzyni byłem na geometrii w profesjonalnym zakładzie i małe odchyły w geometrii były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie bylem dzisiaj na ustawieniu.... mam pytanko czy przy ustawianiu trzeba rozniez ustawiac kierownice na frezach?? bo u mnie takie ustawienie kierownicy bylo robione

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że ustawiona będzie na wprost i zablokowana specjalnym przyrządem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No zmienilem jeszcze poduszke bo w necie znalalzem ze jak zla poduszka nad mac personem to tez kolo bedzie stalo bokiem(pomimo tego że były nowe, ale kupilem po 100 zł /szt), nic to nie dalo, pojechalem tez na drugie ustawienie zbieznosci, ale wyregulowana jest odpowiednio..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro koło stoi bokiem,to według mnie Mcpherson albo wahacz jest krzywy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie , pierwszy raz słyszę żeby ustawiało się geometrię w VA z przodu czy z tyłu , mam 3 już vectre z koleji zawieszenie sam naprawiam ale nie widziałem tak żadnych śrub do regulacji , prosze oświećcie mnie gdzie to się reguluje , może ktoś foto ma to bardzo proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość orh

Nie wiem czy dobrze sie orietuje ale geometrie ustawia sie krecac koncowka na drazku kierowniczym przy obu kolach osobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tym to się zbieżność ustawia a mi chodzi o geometrię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!Według mnie to kąta się nie ustawia bo niby gdzie jeżeli się myle to prosze o poprawke.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie po wymianie mam malutki problem......

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> chodzi mianowice o to ze jak skrecam w prawo to slysze takie pek pek pek przyjzalem sie dzisiaj co i jak i zauwazylem ze jak sie skreca w prawo to sprezyna co jakis czas delikatnie przeskakuje!!!! co moglem zrobic nie tak???????

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna powinna się zablokować w takim wystającym z obudowy mac persona bolcu, jeżeli tego nie zrobiłą to źle wsadziłeś sprężyne powodująć że ten bolec się złamał- wygiął i teraz Ci się kręci, nie zostaje nic innego jak rozbierać i dospawać kawałek blaszki który będzie blokował sprężynę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiesz kolego ten uchwycik sie nie urwal i wszystko bylo ok ale ta poducha co jest na samej gorze zle musiala dolegac do lozyska troszke ja obkrecilem i teraz jest ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×