Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Robert

Z22SE + kompresor :)

Polecane posty

Przeglądałem allegro i cos takiego znalazlem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

0.5 bar jak to sie przeklada na moc no i czy warto takie cos auto to VC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z teakiego zestawu jest jak najbardziej realne wyciśnięcie 200 km takie Z22SE z kompresorem były montowane w Cobaltach SS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to mocno przemyślał, jeśli chcesz potrzymac jeszcze troche auto to jest to ciekawa modyfikacja, która da nowe życie w aucie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie znam się dobrze na takich modyfikacjach ale czy skrzynia wytrzyma ciekawe... f23, ciekawe czy trzeba coś kompem stroic no i czy VC nie wyświetli mi choinki, pewnie taki mod pozwoliłby zejść do granicy 8s do 100? w sumie tuning w cenie bsra, ale efekt moze byc ciekawy, kompresor + dluga skrzynia to v/max moze byc imponujące;p

P.S nigdy nie bylem na zlocie....ale chyba jakbym z takim czymś przyjechał to chyba bym troche stracha napędził;p

Edytowano przez Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skrzynia wytrzyma w UK jeździ Vectra na takim setupie która legitymuje się mocą w okolicach 260 km

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak masz kase na takiego moda i o ile wszytsko jest ok to bierz mi i trzeba do tego dłuszy pasek którego nie ma chyba w zestawie

co do strojenia to trzeba bo jest nawet w zestawie ECUMaster II trzeba od nowa praktycznie mapy napisać ale jak najbardziej do zrobienia

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehh zebym tylko od tego fury nie rozwalił;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak pooglądałem i bardzo fajny KIT nic tylko monotwac... jeśli jest sprawny to faktycznie cena bardzo atrakcyjna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Robert myśle, że fura wytrzyma a przede wszystkim zyska na mocy a to podstawa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wszystkie części do auta montuje nowe więc szukam póki co gdzie takie coś można dostać nowe nie uzywane, tylko VC to nie VB... w VC można łatwo wywołac milion ikonek świeltnych;] w sumie jakies to małe jak na cene 4tyś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> może ktoś mi przybliżyć działanie takiego kompresora w różnicy od turbo?

Edytowano przez Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbo napędzane jest spalinami czyli spaliny wylatując napędzają turbinkę łopatki turbiny, która na jednej osi napędza łopatki tłoczące świeże powietrze...

kompresor podobnie jak ten od klimatyzacji napędzany jest Paskiem klinowym i część mocy silnika przeznaczana jest na napędzanie kompersora który pompuje powietrze pod większym ciśnieniem... zysk z takiej operacji (wzrost mocy) jest większy od poboru mocy przez tą sprężarkę...

tak w dużym uproszczeniu bardzo laicki opis ale mniej więcej o to biega

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze dodam że turbo wkracza bardziej gwałtownie po osiągnieciu pewnej prędkości obrotowej , a kompresor jest łagoniejszy i pompuje już od samego dołu i im większe obroty tym większe ciśnienie uzystkujesz oczywiść do max. zadanego jest mocy przybywa łagoniej no i kompresor inaczej słychać a żebyś miał pojęcie jak to chodzi na to tu masz:

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzydko to brzmi;] tyle wam powiem ;p

info od sprzedajacego"

Bez ingerencji w mapę 175KM przy 4500rpm i 260Nm przy 1900rpm

Po modyfikacji mapy nie zdążyłem sprawdzic na hamowni

Edytowano przez Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie brzmi ładnie no i jak będziesz montował ??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja nie wiem czy tak ladnie to brzmi.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawe dlaczego nie zdążył sprawdzić na hamowni, może jakiś tłok albo zawór wyskoczył przez rurę wydechową

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo dzwonek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bede kolego montowal w soim z22se kompresor,tak jak wyzej ktos napisal z amerykanskiego Saturna Cobalt SS 2.2ecotec,

poczatkowo byl plan zeby to zalozyc na standard silnik i zrobic tylko remap kompa,mapsensor i wieksze wtryski i mozna ponoc bezpiecznie do 200km na tym osiagnac(tak mowia angole ktorzy maja wiecej do poweidzenia na ten temat,)ale po dluzszych przemysleniach beda jednak graty mocniejsze - tloki Wiseco,korbowody Eagle,plus zawory,sprezynki,talezyki itd od firmy ITG Supertech,wszystko ze stanow,poprostu cenowo taniej znalazlem niz w UK

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> tak zeby glowica wytrzymala i mozna bylo spokojnie smigac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ponizej pare fotek gratow jakie juz sa w domu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

takze teraz oszczedzanko na potrzebne rzeczy i heja z montazem

Edytowano przez luki244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm a niby ktore auto w usa z silnikiem 2.2 miało kompresor bo nie znalazlem takiego cobalt ss ma 2.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo w oficjalnej sprzedaży nie ma wersji 2.2 supercharged. Ale jest pakiet producencki...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a pochodzi z takiego Cobalta:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli czego mam szukac i od jakiego auta bo juz się pogubiłem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od Cobalta SS w wersji z kompresorem bo były też wolnnossące i turbodoładowane ew. od Saturn Ion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli wersja z kompresorem była to 2.0?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak bynajmniej wynika z wikipedii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie tylko 2.0 Supercharged

Opcjonalnie 2.2 Supercharged

Albo szukaj w częściach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> kompresor Eaton M62 +reszta gratów.

Taki kompresor był m.in. w SLK230 (na dodatek w tym mercu był chyba na sprzęgle el-mag więc można by sterować jego załączaniem)

Tu masz m.in. wykres Vectry z22se po modach z takim kompresorem (260KM)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciężko takie coś będzie dorwać;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Ciężko nie jest... najwyżej "nie tanio"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A jak chcesz nówkę to tu na pewno mają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam, chciałbym odkopać starego kotleta i zapytać o szczególy całej operacji, jestem bardzo zainteresowany założeniem kompresora do z22se, czy mógłby ktoś szczegółowo odpowiedzieć na kilka pytań i opisać jakich częći trzeba użyć, szczególnie jeśli chodzi ,,zawory,sprezynki,talezyki itd,,

jakiej firmy[ i gdzie szukać?

kompresor już znalazłem:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jeśli chodzi o tłoki wiseco to o jakim rozmiarze powinny być zastosowane? 86mm czy 86,5mm jaka kompresja?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jakie korbowody??, no i wtryski od jakiego auta. Będę naprawdę wdzięczny za odpowiedż, Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×