Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
SNOWSURFER

czy to faktycznie zimmerman?

Recommended Posts

Please login or register to see this link.

ktos mial styczność, chce kupić i sie zastanawiam czy to nie jakas lipa

prosze o przeniesienie, cos zle mi sie wybrało i nie moge skasować

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja kupiłem od nich Zimmermann,y jakiś miesiąc temu. Na przednich tarczach wybite O.Z. oraz wymiary graniczne tarczy. Część środkowa pomalowana farbą antykorozyjną jak np w ATE. Na tylnych brak oznaczeń. Hamują dobrze więc myślę, że to oryginały.

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

długo czekales? czytalem troche zlych kom o jego terminowości

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez chcialem kupic od nich tarcze to mi powiedzieli czas oczekiwania 10 dni a kupilem od producenta szybciej i taniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Koledzy mam inne zdanie. U nich czekałem bardzo krótko około 3 dni. Jako jedyni mieli od razu dostępny cały komplet no i nieco taniej niż w Lewianie.

Także nie mogę złego słowa powiedzieć. Może fartem trafiłem, że wszycho mieli.

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od producenta?

podasz jakies namiary?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

dobre polskie tarcze, duzo ludzi ma i sobie chwali, mam je od dwoch dni i naprawde czus roznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Panowie, chyba nam się tych dystrybutorów zrobiło trochę dużo.

Ja wyceniałem zestaw u Lewiana:

Please login or register to see this link.

Tyle, że tam mieli trochę drożej i nie było pełnego kpl. ale można się było trochę targować.

Natomiast całość i taniej mieli w DEXX AUTO, ale to chyba nie do końca jest przedstawiciel Zimmermann'a w Polsce. Po prostu mają w swojej ofercie te produkty i tyle. Ale nie ma co dyskutować o przedstawicielach. Kupuj tam gdzie mają wszystko i od ręki no i taniej.

P.S. Myślałem, że Zimmermann'y są niemieckie, nawet nazwa brzmi jakoś z niemiecka.

Pozdro.

Edited by drakiz10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jest Mikoda.Mam takie od prawie roku i sobię chwalę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja wlansie mialem mikode, przejechalem 3 tyś. Ani nie przegrzalem ani nie schłodzilem za mocno a po nagrzaniu trzesie całą budą. Wybaczcie ale NIGDY WIECEJ MIKODA. Szukam wlasnie dlatego nowych, te idą na złom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gwarancja ? Może da rade te jakoś oddać ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety gwarancja dziala gdy montowalem w warsztacie, a ja to robilem sam w warsztacie w pracy. POtrzebny mi jest pamier od jakiegos machaniora ze mi zakladał i ze są ogolnie mowiąc z d...

Niestety tarcze ciezko jest reklamować, zawsze CI pwiedzą ze zle hamowales...

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

Please login or register to see this quote.

Qualite made in germany oznacza,ż wykonano zodnie z normą Zimmermana na niemcownię!!!A gdzie to uczyniono???Niewykluczone,że w Częstochowskiej ATM,a może nawet gdzieś w Turcji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">:)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by ronaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

Please login or register to see this quote.

A gdybyś napisał i zamówił bezposrednio u producenta,który teraz podukuje qality made in germanyZimmermannn z adresu atm@mikoda .pl to kupiłbyś to za tyle:

Dokonane zamówienie zawiera:

Nazwa Ilość Cena

OPEL Vectra B 2.0i 16V Numer ATM: 1618 2 92.06 zł.

OPEL Vectra B 2.0i 16V Numer ATM: 1619 2 69.52 zł.

Koszt dostawy: 17.45 zł.

Koszty całkowite: 340.61 zł.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edited by ronaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

Please login or register to see this quote.

A ja MIKODĘ założyłem dokładnie 21.06.2004 roku i przejechałem bez najmniejszych kłopotów ok136kkm.I tyż dobrze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> bo najczęściej to jest tak,że samochód gwizda-tylko kierowca p...da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Edited by ronaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ronlado to sa ceny zwyklych tarcz te nacinane sa kolo 30zl drozsze na sztuce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

Rafalg !!!Masz rację oczywiście.eksperymentowałem z nacinanymi swego czasu jeszcze w Astrze i efekt był taki,że przy dobrym dogrzaniu w trasie i wjechaniu w kałużę(czyli po gwatownym schłodzeniu pękały pomiędzy otworami)od tego czasu wolę lite normalne choćby to był ATM Mikoda!!!!Problem nadpękania jest poblemem wszystkich producentów.Pozostanie zakupić komplet porcelanowych z F1,bo na tych to auto staje w miejscu:).Podobno nie tylko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by ronaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ronaldo

Please login or register to see this quote.

Dokładnie 36,60 PLN na sztuce!!!Czyli 340.62+146,47=487,02/4=121,75 PLN za kołó !!!To chyba naprawde tanio!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic lepszego w tej cenie sie nie kupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje Zimmermany z przodu wytrzymały tylko 1,5 roku przejechałem na nich ok.30 tyś nawet klocków nie zużyłem do połowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie by sie tarcze nie zalozylo i i tak vectra B ch.....wo hamuje. tylko wieksze tarcze cos pomoga

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie kierowca pi....

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> tylko tarcze, na oryginalnych jakoś zrobilem 50 tys od kupna auta i spowrotem są załozone i jest git.

Byc moze trafilem na jakies felerne ale nie zmieni to juz mojej opini o mikodzie.

Dołoze i kupie zimmermana , brembo albo lucasa. Na mikode juz nawet nie popatrze.

Moze to wina klocków, moze nienajlepiej spisuja sie razem z klockami textar, fakt jest faktem ze nie nadają sie do jazdy

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...