Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest rogos

Wyciek całego płynu układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Recommended Posts

Guest rogos

Witam serdecznie,

Ostatnio kręcąc na parkingu (kierownica na maksa skręcona) usłyszałem "przelewanie płynu". Po czym nie miałem w ogóle wspomagania. Tłumaczone to było tym, iż w zbiorniku od wspomagania układu kierowniczego nie było płynu. Więc kupiłem płyn zalałem i było ok. Ale tylko do momentu, w którym skręciłem kierownicą na maxa. I znowu wciągnęło mi cały płyn. W sumie wciągneło jakies 350ml i jak narazie pod autem nie widać żadnych plam. Gdy skręcam kierownicą nie na maxa to wszystko jest ok, nie wciąga płynu natomiast problem jest gdy skręcę na maxa.

Czy może miał ktoś podobny problem ??? i zaproponuje jakieś rozwiązanie ???

Będę wdzięczny,

Pozdrawiam,

Piotrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez mialem problem z wyciekiem plynu od wspomagania. Mnie pekaly przewody na maglownicy ale odrazu mialem plame pod autem. A tobie moze maglownica padla i trzeba regenerowac.

Najlepiej pojechac na kanal skrecic maksymalnie kierownica i dobrze poogladac czy nigdzie nie wycieka

Edited by Michuu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

Byłem przed chwilą jeszcze sprawdzić czy nie ma wycieku i nie zauważyłem żadnej plamy pod autem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

miałem podobny problem i najpierw pekl mi wezyk przy zbiorniczku wiec go skruciłem o jakieś 2 cm zeby dojechac do domu

a potem pekł juz na dole przy zderzaku wiec najlepiej wymienic od razu

a jest jeszcze to ze na magielnicy mugł cipeknać oring cisnieniowy i wlewa ci płyn do gumki

jak chcesz kumic nowa magielnice to jest to wydatek rzedu 1000 zł a po regeneracji 400-500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To dolewaj i pokręć jeszcze.

Gdzieś się w końcu musi pojawić.

Jeśli do tej pory dolałeś niewiele, to jest szansa że znikający olej jest jeszcze utrzymywany w mieszkach drążków kierowniczych i dla tego się jeszcze nie wylał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

Rozmawiałem przed chwilą z kumplem i on również twierdzi, że pewnie gromadzi się w mieszkach. Tylko teraz pytanie, co się stanie gdy w końcu nie wytrzymają te mieszki i pękną, wtedy będzie ciekł olej ??? bo nie mam zielonego pojęcia jak to wygląda a tym bardziej jak funkcjonuje, dobrze rozumię???

Edited by rogos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej nie pękną, ale rozszczelnią się na opaskach zaciskowych, a olej oczywiście będzie ciekł. Ale chyba o to chodzi żeby ten wyciek się ujawnił, bo robota i tak juz Cię nie minie.

A czy mieszki pękną, czy się rozszczelnią, to niema już znaczenia bo jeśli przekładnia padła, to przy regeneracji i tak wymieniają mieszki....przynajmniej powinni.

Edited by mcjezioro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

W tym problem, że jestem za granica i mam do domu bagatela 1800km :/ i nie wiem czy moge ryzykowac, zeby rozsczelnić mieszki. Czy moze sprobowac jechac, starajac sie unikac skretow na maxa. Co poradzicie ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zdecydowanie nie nie rób tego.

Nie wiem jaka jest dokładnie sytuacja, ale jeśli olej nie znika przy zachowaniu ostrożności, to może warto zaryzykować powrót do kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

Please login or register to see this quote.

Tak zrobię, wstrzymam się z tym i dopiero jak będę w Polsce, zajmę się tym. Ale w Twojej opinii to jest maglownica do wymiany ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

No unikaj maksymalnych skretow bo wtedy cisnienie jest najwieksze... Jezeli nie ma wyciekow to na 98% magiel padla i olej jest w mieszkach..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

Dziękuję za pomoc!!! W takim układzie odezwę się z Polski jak już autko będzie zrobione i podzielę się wrażeniami i kosztami.

Pozdrawiam,

Piotrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie mówię na pewno, ale tylko to miałoby sens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie ten sam problem.. czy ma ktoś namiary gdzie we wrocławiu można kupić/zregerować tanio maglownice ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rogos

Witam,

Dojechałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co prawda dolewałem 2 x 350ml ale unikałem skrętu na max i udało się zrobić 1800km. Faktycznie, była to maglownica, a olej gromadził się w mieszkach i dlatego nie widać było śladu oleju pod autem. Koszt regeneracji 700zł - gwarancja na 1 rok. Do tego 300 demontaż i montaż + olej do pełna. Łącznie przyjemność kosztowała mnie bagatela 1000zł. Regenerowałem w Warszawie "U Kieslera". Gdyby miał ktoś podobny problem, mogę dać namiar na gościa.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No to trochę nieciekawie.

Ja płaciłem ża regenerację 600, a to i tak nie jest tanio, ale dostałem chociaż 1,5 roku gwarancji.....no tylko że to nie było w stolicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...