Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość rogos

Wyciek całego płynu układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Polecane posty

Gość rogos

Witam serdecznie,

Ostatnio kręcąc na parkingu (kierownica na maksa skręcona) usłyszałem "przelewanie płynu". Po czym nie miałem w ogóle wspomagania. Tłumaczone to było tym, iż w zbiorniku od wspomagania układu kierowniczego nie było płynu. Więc kupiłem płyn zalałem i było ok. Ale tylko do momentu, w którym skręciłem kierownicą na maxa. I znowu wciągnęło mi cały płyn. W sumie wciągneło jakies 350ml i jak narazie pod autem nie widać żadnych plam. Gdy skręcam kierownicą nie na maxa to wszystko jest ok, nie wciąga płynu natomiast problem jest gdy skręcę na maxa.

Czy może miał ktoś podobny problem ??? i zaproponuje jakieś rozwiązanie ???

Będę wdzięczny,

Pozdrawiam,

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez mialem problem z wyciekiem plynu od wspomagania. Mnie pekaly przewody na maglownicy ale odrazu mialem plame pod autem. A tobie moze maglownica padla i trzeba regenerowac.

Najlepiej pojechac na kanal skrecic maksymalnie kierownica i dobrze poogladac czy nigdzie nie wycieka

Edytowano przez Michuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

Byłem przed chwilą jeszcze sprawdzić czy nie ma wycieku i nie zauważyłem żadnej plamy pod autem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

miałem podobny problem i najpierw pekl mi wezyk przy zbiorniczku wiec go skruciłem o jakieś 2 cm zeby dojechac do domu

a potem pekł juz na dole przy zderzaku wiec najlepiej wymienic od razu

a jest jeszcze to ze na magielnicy mugł cipeknać oring cisnieniowy i wlewa ci płyn do gumki

jak chcesz kumic nowa magielnice to jest to wydatek rzedu 1000 zł a po regeneracji 400-500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To dolewaj i pokręć jeszcze.

Gdzieś się w końcu musi pojawić.

Jeśli do tej pory dolałeś niewiele, to jest szansa że znikający olej jest jeszcze utrzymywany w mieszkach drążków kierowniczych i dla tego się jeszcze nie wylał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

Rozmawiałem przed chwilą z kumplem i on również twierdzi, że pewnie gromadzi się w mieszkach. Tylko teraz pytanie, co się stanie gdy w końcu nie wytrzymają te mieszki i pękną, wtedy będzie ciekł olej ??? bo nie mam zielonego pojęcia jak to wygląda a tym bardziej jak funkcjonuje, dobrze rozumię???

Edytowano przez rogos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Raczej nie pękną, ale rozszczelnią się na opaskach zaciskowych, a olej oczywiście będzie ciekł. Ale chyba o to chodzi żeby ten wyciek się ujawnił, bo robota i tak juz Cię nie minie.

A czy mieszki pękną, czy się rozszczelnią, to niema już znaczenia bo jeśli przekładnia padła, to przy regeneracji i tak wymieniają mieszki....przynajmniej powinni.

Edytowano przez mcjezioro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

W tym problem, że jestem za granica i mam do domu bagatela 1800km :/ i nie wiem czy moge ryzykowac, zeby rozsczelnić mieszki. Czy moze sprobowac jechac, starajac sie unikac skretow na maxa. Co poradzicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zdecydowanie nie nie rób tego.

Nie wiem jaka jest dokładnie sytuacja, ale jeśli olej nie znika przy zachowaniu ostrożności, to może warto zaryzykować powrót do kraju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak zrobię, wstrzymam się z tym i dopiero jak będę w Polsce, zajmę się tym. Ale w Twojej opinii to jest maglownica do wymiany ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No unikaj maksymalnych skretow bo wtedy cisnienie jest najwieksze... Jezeli nie ma wyciekow to na 98% magiel padla i olej jest w mieszkach..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

Dziękuję za pomoc!!! W takim układzie odezwę się z Polski jak już autko będzie zrobione i podzielę się wrażeniami i kosztami.

Pozdrawiam,

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie mówię na pewno, ale tylko to miałoby sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem.. czy ma ktoś namiary gdzie we wrocławiu można kupić/zregerować tanio maglownice ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rogos

Witam,

Dojechałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Co prawda dolewałem 2 x 350ml ale unikałem skrętu na max i udało się zrobić 1800km. Faktycznie, była to maglownica, a olej gromadził się w mieszkach i dlatego nie widać było śladu oleju pod autem. Koszt regeneracji 700zł - gwarancja na 1 rok. Do tego 300 demontaż i montaż + olej do pełna. Łącznie przyjemność kosztowała mnie bagatela 1000zł. Regenerowałem w Warszawie "U Kieslera". Gdyby miał ktoś podobny problem, mogę dać namiar na gościa.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to trochę nieciekawie.

Ja płaciłem ża regenerację 600, a to i tak nie jest tanio, ale dostałem chociaż 1,5 roku gwarancji.....no tylko że to nie było w stolicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×