Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
szymekB

po wymianie uszczelki pod głowicą ni epali

Polecane posty

wymieniłem uszczelke pod głowicą i nie mogę go odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może trochę więcej szczegółów. Kręci ale nie pali? Check się świeci? Może mryga? Najprawdopodobniej jest zapowietrzony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jakieś pytanie zadać to już zbyt trudno?

To ja zacznę z "poradami" na Twoje "pytanie":

- spróbuj włożyć kluczyk z samochodu do stacyjki, przekręcić go w pozycję "II", poczekać chwilkę aż zgaśnie kontrolka ABS, silnika a następnie przekręcić kluczyk do oporu w prawo czekając do odpalenia albo przestać po kilku sekundach.

A tak na serio to pewnie się zapowietrzył, użyj wyszukiwarki i problem z głowy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... a zablokowałeś pompę wtryskową ( łańcuch ) przy demontażu czapy ?

Robiłeś to sam czy w jakimś serwisie ?

Głowica była planowana ?

Napisz coś więcej bo Twoje stwierdzenie nic nie wnosi do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie robiłem to sam głowica nie była planowana ale sprawdzałem ja i jest ok

autko krei ale nie moze załapać

łańcuch był zblokowany ale jest możliwość przeskoczenia na podwujnym łańcuszku od pompy na wał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mozliwe ze tak ale czy az tyle trzeba krecic zeby odpowietrzyć

pompa podaje mi ropke elegancko a i tak nawet nie zalapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

właśnie kreci ale nie pali check gasnie jak normalnie ale nie wiem czy jakimś cudem nie obruciło mi pompy. ale łańcuch pompa wał nie był ruszany?

juz nie wiem co nsie mogło stac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sie dobrze zapowietrzy to i pół godziny mozna krecic na rozruszniku. Ale raczej nie jest to zbyt dobra metoda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

idz tym tropem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a jak mozna to zrobić inaczej niz krecic rozrusznikiem?

a dodatkowe sprostowanie okazało sie ze blokada łancuszka została wyciagnieta jak jeszcze nie zakrecilem kola zebatego na wałku rozrzadu

podz\iekowania dla mojego szfagra!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kup plaka, psikaj w kolektor ssący a druga osoba metodą na leniucha niech odpala.

Moim zdaniem i tak na dłuższą metę nic dobrego z tego nie wyniknie, bo błędem podstawowym jest to, że głowica po zdjęciu nie została splanowana. Nie wiem co oznacza " sprawdzałem ją i jest OK " jak stwierdziłeś. Czy to tylko wzrokowo czy jakoś inaczej ?

Poza tym zdejmując czapę luzowałeś napinacz, zdejmowałeś wałek, rozpinałeś łańcuch na kole zębatym wałka i tak dalej. Jesteś pewien, że wszystko zostało złożone we właściwej pozycji ? Czy wymieniłeś śruby głowicy ? Uszczelka jest nowa czy stara, bo może też okazało się, że jest dobra ? Głowicę skręcałeś kluczem dynamometrycznym czy "na wyczucie"? Jesteś pewien, że kompresja jest prawidłowa i jednakowa na wszystkich cylindrach ?

Nie obraź się ale wszystko to co opisujesz wygląda mi na niezłą partyzantkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

głowice oddawałem do sprawdzenia pod katem równości i szczelności ,co do złożenia jestem pewien ze zostało wszystko złożone jak nalezy, pozaznaczałem wszystkie izmontowałem tak jak było przed demontarzem.śruby sa stare a uszczelka jest nowa a głowica była skrecona kluczem dynamometrycznym według opisu na nowej uszczelce. Co do kompresji to nie jestem pewien bo nie mam przyzadu do pomiaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×