Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
szymekB

po wymianie uszczelki pod głowicą ni epali

Recommended Posts

wymieniłem uszczelke pod głowicą i nie mogę go odpalić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może trochę więcej szczegółów. Kręci ale nie pali? Check się świeci? Może mryga? Najprawdopodobniej jest zapowietrzony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jakieś pytanie zadać to już zbyt trudno?

To ja zacznę z "poradami" na Twoje "pytanie":

- spróbuj włożyć kluczyk z samochodu do stacyjki, przekręcić go w pozycję "II", poczekać chwilkę aż zgaśnie kontrolka ABS, silnika a następnie przekręcić kluczyk do oporu w prawo czekając do odpalenia albo przestać po kilku sekundach.

A tak na serio to pewnie się zapowietrzył, użyj wyszukiwarki i problem z głowy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

... a zablokowałeś pompę wtryskową ( łańcuch ) przy demontażu czapy ?

Robiłeś to sam czy w jakimś serwisie ?

Głowica była planowana ?

Napisz coś więcej bo Twoje stwierdzenie nic nie wnosi do tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie robiłem to sam głowica nie była planowana ale sprawdzałem ja i jest ok

autko krei ale nie moze załapać

łańcuch był zblokowany ale jest możliwość przeskoczenia na podwujnym łańcuszku od pompy na wał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mozliwe ze tak ale czy az tyle trzeba krecic zeby odpowietrzyć

pompa podaje mi ropke elegancko a i tak nawet nie zalapie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

właśnie kreci ale nie pali check gasnie jak normalnie ale nie wiem czy jakimś cudem nie obruciło mi pompy. ale łańcuch pompa wał nie był ruszany?

juz nie wiem co nsie mogło stac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sie dobrze zapowietrzy to i pół godziny mozna krecic na rozruszniku. Ale raczej nie jest to zbyt dobra metoda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

idz tym tropem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a jak mozna to zrobić inaczej niz krecic rozrusznikiem?

a dodatkowe sprostowanie okazało sie ze blokada łancuszka została wyciagnieta jak jeszcze nie zakrecilem kola zebatego na wałku rozrzadu

podz\iekowania dla mojego szfagra!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kup plaka, psikaj w kolektor ssący a druga osoba metodą na leniucha niech odpala.

Moim zdaniem i tak na dłuższą metę nic dobrego z tego nie wyniknie, bo błędem podstawowym jest to, że głowica po zdjęciu nie została splanowana. Nie wiem co oznacza " sprawdzałem ją i jest OK " jak stwierdziłeś. Czy to tylko wzrokowo czy jakoś inaczej ?

Poza tym zdejmując czapę luzowałeś napinacz, zdejmowałeś wałek, rozpinałeś łańcuch na kole zębatym wałka i tak dalej. Jesteś pewien, że wszystko zostało złożone we właściwej pozycji ? Czy wymieniłeś śruby głowicy ? Uszczelka jest nowa czy stara, bo może też okazało się, że jest dobra ? Głowicę skręcałeś kluczem dynamometrycznym czy "na wyczucie"? Jesteś pewien, że kompresja jest prawidłowa i jednakowa na wszystkich cylindrach ?

Nie obraź się ale wszystko to co opisujesz wygląda mi na niezłą partyzantkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

głowice oddawałem do sprawdzenia pod katem równości i szczelności ,co do złożenia jestem pewien ze zostało wszystko złożone jak nalezy, pozaznaczałem wszystkie izmontowałem tak jak było przed demontarzem.śruby sa stare a uszczelka jest nowa a głowica była skrecona kluczem dynamometrycznym według opisu na nowej uszczelce. Co do kompresji to nie jestem pewien bo nie mam przyzadu do pomiaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...