Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
gizbern77

wymiana silnika z19dt na z19dth

Polecane posty

Moja Vectra ma już przejechane 250 tyś. km a mam okazję tanio kupic silnik z19dth 150 KM z 2007r tyle tylko że mój silnik to z19dt 120KM.Czy taka wymiana to tylko zwykłe "wyjmij stary,włóż nowy" czy wiąże się z jakimiś "kombinacjami"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to nei bedzie takie raz dwa

120 konny ma 8 zaworow a 150 ma ich 16

wiec sporo sie bedzie roznic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A co maja do tego zawory?

Specem nie jestem, ale gabaryty i mocowania powinny byc takie same... Sprzeglo i skrzynia chyba tez podejda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to jest najmniejszy problem... osprzęt silnika jest zupełnie inny, czyli trzeba całą elektronikę zmieniać na tą z silnika Z19DTH, a potem wszystko zaprogramować, żeby "zagadało".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli nie jest to warte zachodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wlasnie

gozbern na bank nie bedzie to latwe

nie mowie ze niemozliwe

ale sensu nie widze

a 250000 to dla diesla normalny przebieg

jeszcze raz tyle powinien spokojnie przeleciec

Edytowano przez gawlak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wlasnie - niech kolega napisze, co rozumie pod pojeciem "kupic silnik z19dth"... Bo ja zrozumialem, ze komplet z osprzetem... Jesli bez to taki SWAP moze zamienic sie w "rzezbe w gownie"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę wymontować cały silnik z osprzętem z auta po dachowaniu ale po tym co tu widzę to lepiej kupic taki sam jak mój czyli z19dt czy może rzeczywiście 250tyś. to nie jest tak dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gizbern... Sama przekladka silnika (w sensie wyjecie starego, wlozenie nowego) to co najmniej 2 tys zl... Do tego koszt silnika na podmiane - 2000 do 3000 zl (chyba, ze masz za darmo)... Do tego zmiany w dokumentach - tez kilka zl...

Stary silnik mozesz sprzedac...

Ale czy nie prosciej i taniej sprzedac auto i kupic nowe, od razu z silnikiem 150KM?

Edytowano przez chemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DTH jeździ na innej skrzyni, ma też inne sprzęgło

czy to pasuje zamiennie - nie wiem

natomiast przebieg 250tys km dla silnika Z19DT na pewno nie kwalifikuje go w najbliższym czasie do wymiany

chyba że masz z nim jakiś problem

Klubowicz HassanBey ma VC z Z19DT z przebiegiem ponad 260tys km i nie ma zadnych oznak zużycia silnika

zużycie oleju jest zerowe a pomiar mocy na hamowni pokazal ze silnik jest w doskonałej kondycji i ma jeszcze sporo mocy ponad serie

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adym

znajomy taksiaż miał zafire z silnikiem 1.9cdti (120) i przebiegiem 328tyś MIL!! Twierdził że oprócz trzy krotnej wymiany rozrządu 1x sprzęgła i 2 wtryskiwaczy nic przy niej nie robił a i tak ją komuś sprzedał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_luz.gif" alt=":luz:"> A widzisz mi po przejechaniu 90tyś mil padła skrzynia biegów koło dwu-masowe i wtryski morał z tego taki (kup żonie auto zanim zrobi prawko)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez adym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

250 tys - sądze, ze to nic wielkiego na diesla, lepiej kase przeznaczoną na silnik i wymiane zainwestować w inne rzeczy w aucie niż wymiana motoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odgrzewam stary temat, bo nigdzie nie mogę znaleść podobnego. Chciałbym prosić o informacje czy sa jakieś wieksze trudności z przerzuceniem zestawu 1,9dt z m32 na 1,9 dth z f40. Chodzi mi o wiazke, programowanie komputera i inne rzeczy ktore mogą stać sie przeszkodą dla zwyklego zjadacza chleba. W celu wyjasnienia. Moj 1,9 dt zrobiny na 144 KM wykazuje juz zużycie, a ze mocy zawsze mało pojawił sie pomysł przeszczepu w/w zestawu z anglika. Jeśli ktoś ma więdze w tym temacie prosiłbym o wtajemniczenie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×