Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
gizbern77

wymiana silnika z19dt na z19dth

Recommended Posts

Moja Vectra ma już przejechane 250 tyś. km a mam okazję tanio kupic silnik z19dth 150 KM z 2007r tyle tylko że mój silnik to z19dt 120KM.Czy taka wymiana to tylko zwykłe "wyjmij stary,włóż nowy" czy wiąże się z jakimiś "kombinacjami"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nei bedzie takie raz dwa

120 konny ma 8 zaworow a 150 ma ich 16

wiec sporo sie bedzie roznic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A co maja do tego zawory?

Specem nie jestem, ale gabaryty i mocowania powinny byc takie same... Sprzeglo i skrzynia chyba tez podejda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jest najmniejszy problem... osprzęt silnika jest zupełnie inny, czyli trzeba całą elektronikę zmieniać na tą z silnika Z19DTH, a potem wszystko zaprogramować, żeby "zagadało".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wlasnie

gozbern na bank nie bedzie to latwe

nie mowie ze niemozliwe

ale sensu nie widze

a 250000 to dla diesla normalny przebieg

jeszcze raz tyle powinien spokojnie przeleciec

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wlasnie - niech kolega napisze, co rozumie pod pojeciem "kupic silnik z19dth"... Bo ja zrozumialem, ze komplet z osprzetem... Jesli bez to taki SWAP moze zamienic sie w "rzezbe w gownie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę wymontować cały silnik z osprzętem z auta po dachowaniu ale po tym co tu widzę to lepiej kupic taki sam jak mój czyli z19dt czy może rzeczywiście 250tyś. to nie jest tak dużo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gizbern... Sama przekladka silnika (w sensie wyjecie starego, wlozenie nowego) to co najmniej 2 tys zl... Do tego koszt silnika na podmiane - 2000 do 3000 zl (chyba, ze masz za darmo)... Do tego zmiany w dokumentach - tez kilka zl...

Stary silnik mozesz sprzedac...

Ale czy nie prosciej i taniej sprzedac auto i kupic nowe, od razu z silnikiem 150KM?

Edited by chemik

Share this post


Link to post
Share on other sites

DTH jeździ na innej skrzyni, ma też inne sprzęgło

czy to pasuje zamiennie - nie wiem

natomiast przebieg 250tys km dla silnika Z19DT na pewno nie kwalifikuje go w najbliższym czasie do wymiany

chyba że masz z nim jakiś problem

Klubowicz HassanBey ma VC z Z19DT z przebiegiem ponad 260tys km i nie ma zadnych oznak zużycia silnika

zużycie oleju jest zerowe a pomiar mocy na hamowni pokazal ze silnik jest w doskonałej kondycji i ma jeszcze sporo mocy ponad serie

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adym

znajomy taksiaż miał zafire z silnikiem 1.9cdti (120) i przebiegiem 328tyś MIL!! Twierdził że oprócz trzy krotnej wymiany rozrządu 1x sprzęgła i 2 wtryskiwaczy nic przy niej nie robił a i tak ją komuś sprzedał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_luz.gif" alt=":luz:"> A widzisz mi po przejechaniu 90tyś mil padła skrzynia biegów koło dwu-masowe i wtryski morał z tego taki (kup żonie auto zanim zrobi prawko)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by adym

Share this post


Link to post
Share on other sites

250 tys - sądze, ze to nic wielkiego na diesla, lepiej kase przeznaczoną na silnik i wymiane zainwestować w inne rzeczy w aucie niż wymiana motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Odgrzewam stary temat, bo nigdzie nie mogę znaleść podobnego. Chciałbym prosić o informacje czy sa jakieś wieksze trudności z przerzuceniem zestawu 1,9dt z m32 na 1,9 dth z f40. Chodzi mi o wiazke, programowanie komputera i inne rzeczy ktore mogą stać sie przeszkodą dla zwyklego zjadacza chleba. W celu wyjasnienia. Moj 1,9 dt zrobiny na 144 KM wykazuje juz zużycie, a ze mocy zawsze mało pojawił sie pomysł przeszczepu w/w zestawu z anglika. Jeśli ktoś ma więdze w tym temacie prosiłbym o wtajemniczenie. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...