Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Novy170

Podciśnienia Vectra 2.5 pomocy!!!

Polecane posty

Gość Novy170

Witam.

Mam bardzo duży problem z podłączeniem wszystkich wężyków podciśnień. Wymieniałem silnik i niestety cała dokumentacja ze zdjęciami przepadła. Teraz nie wiem gdzie powinny być podłączone te wszystkie podciśnienia.

Czy istnieje coś takiego jak schemat wszystkich podciśnień, lub chociaż opis co z czym i gdzie podpiąć.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę o pomoc. Może ktoś już miał kiedyś taki problem. Chodzi o samochód VECTRA B 2.5 V6

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podeslij mi na priv swoj mail i zdjecie silnika po zmianach. Zerkne i podesle Ci zdjecie swojego silnika, pomoge w miare możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Novy170

Dziękuję za chęć pomocy, ale już sobie z tym wszystkim poradziłem.

Nie znalazłem nigdzie schematu tych podciśnień, ale okazało się że znajomy ma taki sam silnik w Vectrze i jego silnik posłużył mi za wzór.

Teraz Vectra śmiga tak jak powinna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoko, przyjemnej jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy też mogę dostać te fotki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możnaby je na forum wrzucić, uniknie się pytań w przyszłości

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wróce z pracy, zrobie dobre foto i wrzuce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przesyłam zdjęcia jak to u mnie wygląda:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Opis: Białe są oczywiście te puszki. Zielony to podciśnienie łączące puszkę z kolektorem dolotowym (zdjęcie drugie). Czerwony - z puszki do zaworów multiramu (zdjęcie trzecie). Niebieski idzie z puszki na podszybiu do trójnika (zdjęcie czwarte), a z trójnika do kolektora dolotowego i do serwa hamulców. Żółty z puszki na podszybiu do sterowania obiegiem zamkniętym, a przed sterowanie jest trójnik, z którego idzie wężyk do zaworu nagrzewnicy (szary). Nie mam zdjęcia z układem podciśnień przy zaworach multiramu, bo mało tam miejsca na wyraźną fotkę, a nie miałem czasu demontować akumulatora

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez baQus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehhh szkoda ze zdjecia sie nie wyświetlaja....pomogło by mi to bardzo w skończeniu swapu a teraz problem z podcisnieniami mam...;/ehhh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta :)
Panowie nie idzie namierzyć nigdzie schematu podciśnień do X25XE a mam jedno wypięte, czy ktoś nie orientuje się gdzie może iść podciśnienie wychodzące z przepustnicy? Czy idzie ono gdzieś w kolektor dolotowy czy gdzieś indziej? Miałem wypięte i nie wiem czy ktoś go nie wpiął czy gaziarze je wypieli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówisz o tym cienkim podłączanym w okolicach TPS to ma iść do regulatora ciśnienia paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×